kermanyy

Sunday, 24 October 2021

آنچه باید برای راه رفتن برای سلامتی بدانید

آنچه باید برای راه رفتن برای سلامتی بدانید


اگر از فعالیت بدنی خودداری کرده اید زیرا معتقد بودید که باید شدید باشد ، اجازه دهید ما به شما یک بمب حقیقتی که دوست دارید آن را دوست داشته باشید تقدیم کنیم – ورزش برای م effectiveثر بودن نیازی به شدت ندارد! وارد کنید: پیاده روی بهزیستی. بله ، نه تنها پیاده روی برای تناسب اندام مناسب است ، بلکه بسیار مفید است و می تواند بخشی اساسی از یک رویکرد مثر باشد.

این که آیا شما به تازگی سفر تناسب اندام خود را آغاز کرده اید یا نمی توانید با تنفس بدون نفس خود را اذیت کنید ، پیاده روی می تواند یک ورزش کم هزینه و کم هزینه باشد که به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک می کند.

به خواندن ادامه دهید تا از مزایای پیاده روی برای تناسب اندام مطلع شوید و بدانید که چرا این تمرین جایگزینی موثر برای تمرینات شدید است!

عشق: من صبح خود را با 15 دقیقه پیاده روی آغاز کردم: در اینجا آنچه برای سلامتی من اتفاق افتاده است

فواید پیاده روی

پیاده روی فواید زیادی برای سلامت جسمی و روحی شما دارد.

برای شروع ، پیاده روی برای تناسب اندام ممکن است مفید باشد پشتیبانی کاهش وزن، افزایش طول عمر ، بهبود سلامت قلب ، ریسک خود را کاهش دهید دیابت، و شاید حتی کمک شما خلاق تر شوید

غذای آماده؟ این فقط به شما کمک می کند تا شروع کنید احساس بهتری در مجموع! و ، بیشتر وجود دارد. این ورزش با شدت کم همچنین خطر فشار آوردن به مفاصل را کاهش می دهد و بعد از هر تمرین باعث شارژ کامل شما می شود و در عین حال با دریافت عضویت گران قیمت در باشگاه ، در هزینه شما کمی صرفه جویی می کند.

بهترین قسمت؟ پیاده روی تناسب اندام یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای تحرک شما انجام دهید. برای اکثر شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که کفش های کتانی خود را ببندید و از خانه خارج شوید! و ، هیچ راهی وجود ندارد که بتواند قدم های خود را در این زمینه بگذارد. بر اساس تحقیقات انجام شده ، پیاده روی می تواند به همان اندازه م whetherثر باشد یا نه لانفجارهای ناگهانی در طول روز یا بیشتر در همان زمان می زند. این مربوط به کارکردن آن برای شما و برنامه شماست!

بنابراین اگر شما مشغول کار روی میز هستید ، بگذارید این انگیزه برای تحرک باشد! وارد این مراحل شوید و از بسیاری موارد اجتناب کنید خطرات سبک زندگی بی تحرکبه

عشق: فواید شگفت انگیز پیاده روی

راه رفتن برای رفاه چیست؟

قبل از این که جلوتر برویم ، پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

پیاده روی برای تناسب اندام فقط هدفی را برای پیاده روی شما پیاده می کند. این بدان معناست که سهم خود را بدهید اهداف، سطح آمادگی جسمانی ، توصیه های فعالیت CDC، و میزی که هنگام ایجاد یک برنامه پیاده روی تناسب اندام در نظر گرفته می شود.

به جای قدم زدن آرام در محله خود ، تمایل دارید که بر افزایش ضربان قلب خود ، رسیدن به تعداد مشخصی از دقیقه پیاده روی در روز و حفظ فرم مناسب پیاده روی

چگونه پیاده روی را شروع می کنید؟

خبر خوب – اگر یک جفت کفش ورزشی دارید ، آماده شروع ورزش تناسب اندام هستید. با این حال ، مهم است که خود را برای موفقیت تثبیت کنید. مانند هر برنامه کاری جدید ، به راحتی می توانید بهترین نیت را داشته باشید تا در این راه وزن خود را کاهش دهید. این پنج مرحله به شما کمک می کند تا با پیاده روی به اهداف تناسب اندام خود برسید.

شماره 1 تعیین هدف هفتگی

برنامه پیاده روی شما بخش مهمی از دستیابی به اهداف تناسب اندام شما خواهد بود ، اما این تنها مورد نیست! وقتی صحبت از سالم ماندن ، قوی و متناسب می شود ، الف عادی سازی عادلانه که شامل تمرینات قلبی عروقی ، قدرت ، انعطاف پذیری و تحرک است.

به یاد داشته باشید ، برنامه پیاده روی شما باید در حدود روزهای تمرینات قدرتی شما برنامه ریزی شود. می توانید قبل یا بعد از تمرین صورت ، در زمان های مختلف روز یا حتی در روزهای مختلف پیاده روی کنید ، فقط مطمئن شوید که هدف هفتگی خود را 150 دقیقه به ثمر رسانده اید.

شماره 2 تورهای خود را رزرو کنید

برای اطمینان از رسیدن به هدف هفتگی خود ، بازدیدهای خود را به عنوان جلسات برنامه ریزی کنید. گذشته از همه اینها، بازرسی ها عاداتی را نشان دهید که به عادت هایی که به طور مرتب انجام می دهید (و هر روز / هفته در زمان های مشخص) پایبند هستند.

فرض کنید می خواهید روزی 30 دقیقه ، پنج روز در هفته پیاده روی کنید. می توانید یک پیاده روی طولانی 30 دقیقه ای انجام دهید ، یا می توانید آن را از هم جدا کنید. ممکن است دو دور 15 دقیقه ای ، یا شاید حتی سه دور 10 دقیقه ای انجام دهید! فقط مطمئن شوید که با برنامه خود سازگار هستید.

شماره 3 همیشه “دلیل” خود را بدانید

وقتی بخشی را در مورد مزایای پیاده روی یک یا دو دقیقه ای می خوانید به خاطر می آورید؟ این سرگرم کننده بود ، درست است؟ شما شروع به مشاهده شادتر و سالم تری برای خود کردید. احساس خوبی داشت و شما احساس الهام کردید. با این حال ، انگیزه در حال افزایش است. ممکن است برخی روزها احساس انگیزه کنید و در روزهای دیگر برعکس. به همین دلیل دانستن دلیل آن بسیار مهم است.

آن را بنویسید و خود را نسخه آرام تر ، با انگیزه و الهام بخش برای خود ببینید. کسی که به عادت های راه رفتن خود پایبند است!

و در روزهایی که انگیزه ای وجود ندارد ، به “چرا” خود بازگردید. برخی روزها ممکن است سخت تر از روزهای دیگر باشد ، اما می دانید که در حال حرکت به سمت اهداف خود هستید. آن را از دست ندهید!

شماره 4 یک مجله پیاده روی راه اندازی کنید

در حالی که تغییرات جسمی به تدریج رخ می دهد ، مزایای روحی ورزش پیاده روی می تواند بسیار سریع باشد. با نوشتن احساسی که بعد از هر دور (یا در پایان روز) دارید ، این قدردانی را نیز درج کنید. این به شما کمک می کند تا عادت پیاده روی جدید خود را به صورت ناخودآگاه تثبیت کنید و به راحتی می توانید به آن پایبند باشید. همانطور که مغز شما درک می کند که بعد از هر دور چقدر احساس خوبی دارد ، شروع به گفتن می کند که در سطح ناخودآگاه راه بروید!

شماره 5 عادت پیاده روی خود را افزایش دهید

افزودن طعم کمی به پیاده روی های شما آنها را بیشتر سرگرم کننده می کند ، و این باعث می شود که به ادامه آنها ادامه دهید. ما دوست داریم با آهنگ های مورد علاقه خود بیرون برویم ، به پادکست یا کتاب صوتی گوش دهیم یا حتی از یک دوست بخواهیم به تورهای ما برود. هنگامی که شما یک انفجار دارید ، از سرعت سفر سریع شگفت زده خواهید شد!

برای تناسب اندام در خانه این فعالیت پیاده روی را امتحان کنید

اگر نتوانید برای پیاده روی بیرون بروید چه اتفاقی می افتد؟ بدون فشار! فقط کافی است بازی را در خانه 17 دقیقه ای مورد علاقه خود فشار دهید تناسب اندام پیاده روی سفارشی توسط مربی FitOn Bree Koegel. در انتها یک مایل به سمت موسیقی پرانرژی حرکت می کنید که به شما قوت می بخشد (به معنای واقعی کلمه).

یک برنامه پشتیبان تهیه کنید و موانع را قبل از آمدن آنها پیش بینی کنید (آب و هوای بد ، روزهای تاریک تر ، یا شاید فقط غم و اندوه!) هنگامی که زندگی اتفاق می افتد (و به ما اعتماد کنید) ، برای انگیزه و تمرین به برنامه FitOn مراجعه کنید تا به شما کمک کند به پیشرفت خود در جهت اهداف خود ادامه دهید!

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *