kermanyy

Sunday, 24 October 2021

آیا زود بیدار شدن شما را خوشحال تر می کند؟

آیا زود بیدار شدن شما را خوشحال تر می کند؟


زود در رختخواب ، زود برای بلند شدن! آیا این گفته می تواند درست باشد؟ آیا افراد صبح شادتر هستند و احتمال موفقیت آنها بیشتر است؟ بیایید دریابیم. چه پرنده اولیه باشید و چه جغد شب ، ادامه مطلب را بخوانید تا بفهمید بیداری صبح شما چگونه بر سلامتی شما تأثیر می گذارد!

آنچه علم درباره بیدار شدن زودتر می گوید

به تازگی مطالعه 2021 منتشر شده در Jama Psychiatry دریافتند کسانی که یک ساعت زودتر از حالت عادی بیدار می شوند 23 درصد کمتر در معرض علائم افسردگی هستند. این کاهش ریسک می تواند به یک یا دو دلیل باشد. برای شروع ، کسانی که زودتر از خواب بیدار می شوند تمایل بیشتری به نور خورشید دارند و این نور طبیعی خورشید به تنظیم مجدد و تعادل مجدد خورشید کمک می کند. ریتم شبانه روزیبه هنگامی که چرخه خواب و خواب ما با هم هماهنگ است ، ما از مزایای خواب و خلق و خوی برخورداریم – دو عاملی که مستقیماً بر افسردگی تأثیر می گذارند! بنابراین واقعاً ، هرچه بیشتر نور خورشید در طول روز دریافت کنید ، شب ها بهتر می خوابید تا شادتر باشید!

ثانیاً ، کسانی که زودتر از خواب بیدار می شوند ، احساس می کنند شتاب و استرس کمتری در طول صبح دارند. به هر حال ، زودتر بیدار شدن از خواب زمان بیشتری به شما می دهد تا قهوه صبحانه خود را در آرامش و ساکت میل کنید ، ناهار خود را آماده کنید و حتی ممکن است سریع وارد آن شوید. مهم نیست که چگونه از وقت خود استفاده می کنید ، آن ساعت اضافی پر از گرما است! علاوه بر این ، از احساس نگرانی در مورد دیر دویدن و عدم آمادگی خودداری می کنید.

بنابراین – آیا مردم صبح شادتر هستند؟ تنها بر اساس آن عوامل ، ما بله رای می دهیم! با این حال ، ارزش دارد نگاهی بیندازید تا ببینید آیا بیدار شدن زودتر به شما کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشید. زیرا در پایان روز ، همه افراد متفاوت هستند. این در مورد پیدا کردن آنچه برای شما و شیوه زندگی شما کار می کند است!

عشق: 9 نکته برای بازگرداندن ریتم شبانه روزی خود

یا کسی صبح؟ آن هک ها را امتحان کنید

همه افراد صبحگاهی نیستند و اشکالی ندارد! اگر فکر می کنید جغد شب هستید ، از این بخش ها برای آموزش بدن خود استفاده کنید تا صبح سر میز بیاید. قبل از اینکه بفهمید زودتر بیدار می شوید!

شماره 1 با آن قهوه های عصرانه خداحافظی کنید

کافئین می تواند تا 8 ساعت در سیستم شما بماند ، به این معنی که آن تابوت ها باید بعد از ظهر بروند. اگر در طول روز قهوه می نوشید ، خود را به چالش بکشید تا آخرین فنجان خود را حداکثر تا ساعت 1 یا 2 بعد از ظهر دریافت کنید! ترجیحاً زمان برش خود را روی ظهر تنظیم کنید! به این ترتیب ، حدود ساعت 8 تا 10 شب ، بدن شما در بهترین وضعیت برای یک خواب خوب است.

اگر به افزایش انرژی در بعدازظهر نیاز دارید ، 20 دقیقه پیاده روی کنید ، یک میان وعده پر جنب و جوش بخورید یا برای کارهای سبک وقت بگذارید!

شماره 2 شب قبل آماده شوید

هنگام تلاش برای ایجاد عادات جدید ، آمادگی ضروری است! شب قبل ، هر چیزی را که برای بیداری زودهنگام نیاز دارید تنظیم کنید که به نوبه خود به شما کمک می کند خواب راحت تری داشته باشید.

  • ساعت زنگ دار خود را تنظیم کنید
  • لباسهای خود را کنار بگذارید
  • یک صبحانه مقوی تهیه کنید
  • قهوه خود را طوری برنامه ریزی کنید که در زمان بیداری تعیین شده آماده شود
  • زودتر بخوابید ، بنابراین می توانید حداقل 7 ساعت بخوابید!

غذای آماده؟ مطمئن شوید که اقدامات پیشگیرانه ای را انجام می دهید تا خود را برای یک خواب راحت آماده کنید. به ما اعتماد کنید ، وقتی این نکات ساده را دنبال می کنید ، صبح زود بیدار شدن راحت تر و راحت تر خواهد بود!

شماره 3 زمان خواب ثابت را تضمین می کند

خواب شما با ثبات رشد می کند. هر شب راس ساعت مشخصی بخوابید و هر روز صبح همان ساعت بیدار شوید. هرچه بیشتر به این عادت پایبند باشید ، سازگاری بدن برای شما راحت تر است. نتیجه؟ وقتی از خواب بیدار می شوید خوشحال می شوید!

و آیا بهترین راه برای هماهنگی با زمان خواب تعیین شده است؟ سفارشی سازی عصرانه را بهبود بخشید! با خاموش کردن تلفن ، چند نفس عمیق شروع کنید و واقعاً سخت کار کنید تا قبل از خواب به ذهن خود برسید.

شاید در حال مدیتیشن ، تهیه مجله یا نوشیدن چای آرام هستید – آنچه را که دوست دارید پیدا کنید. برنامه های شبانه نه تنها زمان خواب زودتر را تشویق می کند بلکه به بدن شما کمک می کند تا سریعتر بخوابد!

عشق: طبق نظر متخصص خواب ، دوز مصرف نکنید و بهترین شب را انجام دهید

شماره 4 از کوچک شروع کنید

لازم نیست زود از خواب بیدار شوید. در واقع ، کمک به بدن برای تنظیم برنامه خواب متفاوت آسان تر از بیدار شدن فوری است. برای مثال ، می توانید فردا فقط 15 دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید. سپس روز بعد ، 30 دقیقه زودتر و غیره. آهسته و پیوسته مسابقه را میبرد! ما می خواهیم بیداری را زودتر در بلند مدت اجرا کنیم تا از مزایای آن استفاده کنیم.

شماره 5 آب و هوای صبحگاهی ایجاد کنید

چرا مردم صبح ها شادتر هستند؟ اغلب پرندگان اولیه دارای آب و هوای صبحگاهی باروری هستند که به تعیین روز موفقیت کمک می کند.

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید ، روی لذت بردن از صبح تمرکز کنید تا انگیزه ای برای بلند شدن داشته باشید! به عنوان مثال ، می توانید یک آب و هوای صبحگاهی ایجاد کنید که پر از چیزهایی باشد که اهداف شما را پشتیبانی می کند و به شما کمک می کند احساس خوبی داشته باشید ، مانند:

  • خوردن صبحانه مقوی
  • سلامت روانی و جسمی را با کار صبحگاهی سرگرم کننده در اولویت قرار دهید
  • تمرین ذهن با بازتاب آرام
  • مطالعه یا مجله برای آرامش ذهن شما
  • در حالی که قدم های صبح را بر می دارید ، با سگ خود قدم بزنید تا هوای تازه بگیرد
  • هر کاری که می خواهید انجام دهید به شما کمک می کند تا برای یک روز خوب در آینده آماده شوید. 🙂

عشق: من صبح خود را با 15 دقیقه پیاده روی صبح آغاز کردم و این برای سلامتی من است

شماره 6 بر روحیه و انرژی خود نظارت کنید

حتی اگر مردم صبح شادتر باشند ، آیا شما صبح شادتر هستید؟ این همیشه باید اولویت شماره یک باشد! عادت کنید که هنگام بیدار شدن ، سطح خلق و خوی خود را بنویسید. به این ترتیب می توانید پیگیری کنید که آیا بیدار شدن زودتر به شما کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشید! به علاوه ، همیشه خوب است که خود را منعکس کنید و ببینید کجا می توانید سلامت کلی خود را ارتقا دهید.

آیا مردم صبح شادتر هستند؟؟ زودتر از خواب بیدار شوید و ببینید چه احساسی دارید!

در پایان روز ، هر کس متفاوت است. مهمترین چیز این است که یک سبک زندگی سالم پیدا کنید که به شما احساس خوبی بدهد. گفته می شود ، تلاش هیچ ضرری ندارد! زنگ هشدار خود را 15 دقیقه زودتر از حد معمول تنظیم کنید و ببینید روزتان چگونه می گذرد! هرگز نمی دانید – بالاخره احتمالاً شما مرد صبح هستید!

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *