kermanyy

Monday, 25 October 2021

آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟ 4 دلیل برای خوردن بیشتر

آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟  4 دلیل برای خوردن بیشتر


فلفل دلمه ای بسیار ترد ، ترد و کمی شیرین است.

آنها برای پخت و پز کم کربوهیدرات محبوب هستند و می توانید آنها را در تمام طول سال در خواربارفروشی محلی خود بیابید (اگرچه در تابستان و پاییز خوشمزه هستند!). اما آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟ آره!

بیایید نگاهی به برخی از فواید فلفل دلمه ای برای سلامتی و نحوه پخت آن با دستور العمل های خوشمزه و کم کربوهیدرات داشته باشیم.

فلفل دلمه ای کالری و کربوهیدرات کمی دارد

فلفل قرمز و زرد را روی سینی فر پخته کنید

فلفل دلمه ای بزرگ تنها 43 کالری و 10 گرم کربوهیدرات دارد که برای کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند خوشحال کننده است.

بنابراین ، آیا فلفل باعث افزایش وزن می شود؟ به احتمال زیاد … نه!

بهتر است در رژیم غذایی خود به دنبال جنایتکاران دیگر باشید.

هرگونه رژیم غذایی بیش از حد می تواند باعث افزایش وزن شود ، اما بسیار نادر است که بیش از سه عدد فلفل دلمه ای را در حالت نشسته (129 کیلو کالری) بخورید.

وقتی صحبت از میان وعده های شور مانند چیپس می شود ، به احتمال زیاد بیش از یک وعده غذا می خورید.

فلفل دلمه ای سرشار از مواد مغذی است

اشتباه نکنید – فلفل دلمه ای ممکن است کالری کمی داشته باشد ، اما سرشار از مواد مغذی است.

آنها حاوی ویتامین A ، C ، B6 و فولات و همچنین پتاسیم و آهن هستند. بنابراین ، چه رنگ فلفل دلمه ای سالم است؟

با توجه به MPH ، RD Brittany Krump at Sauer Nutrition ، “از نظر مواد مغذی ، رنگ فلفل دلمه ای شما متفاوت است.”

فلفل دلمه ای سبز قبل از قرمز شدن چیده می شود. فلفل سبز در حال حاضر حاوی 150 درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین C است.

فلفل قرمز می تواند 350 درصد از نیازهای روزانه توصیه شده شما را تامین کند.

بیایید کمی عمیق تر جستجو کنیم:

  • میزان مجاز روزانه ویتامین C برای زنان 75 میلی گرم در روز است.
  • برای مردان ، 90 میلی گرم در روز است.
  • هر فلفل دلمه ای بزرگ حاوی 128 میلی گرم ویتامین C است ، بنابراین برای زنان 171 درصد از RDA و برای مردان 142 درصد است.

کرامپ می گوید: فلفل دلمه ای قرمز ، زرد و نارنجی از نظر لیکوپن و کاروتنوئید بیشتر از فلفل سبز نارس است.

کاروتنوئیدها ترکیباتی شبیه آنتی اکسیدان های گیاهی هستند که به محافظت از سلول های شما در برابر آسیب اکسیداتیو کمک می کند.

فلفل دلمه ای منبع خوبی از فیبر است

فلفل دلمه قرمز تازه روی تخته چوبی

فلفل در مقایسه با تعداد کالری هایی که به رژیم غذایی خود اضافه می کنید حاوی مقدار زیادی فیبر است.

خوردن فلفل بزرگ و کامل 3.5 گرم فیبر به شما می دهد که به ترتیب 14 و 9 درصد از مقدار توصیه شده روزانه برای زنان و مردان است.

خوردن فیبر کافی برای کاهش وزن و سلامت کلی بدن بسیار مهم است زیرا به شما کمک می کند تا مدت بیشتری احساس سیری کنید و با پیشگیری از یبوست شما را منظم نگه می دارد.

فلفل دلمه ای سبک است و خوردن آن آسان است

چرا فلفل دلمه ای را انتخاب کنیم؟

کرامپ توضیح می دهد: “اگر می خواهید از فلفل تند خودداری کنید ، فلفل دلمه ای ملایم است و انتخاب خوبی است. برای کسانی که سوزش معده دارند ، فلفل دلمه ای جایگزین مناسبی است ، زیرا سوزش سر دل را تشدید می کند.

برخلاف فلفل قرمز ، فلفل دلمه ای حاوی کپسایسین نیست و فلفل یک ماده قابل اشتعال است.

3 روش آسان برای پختن فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای

حال س theال این است که “آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟” پاسخ مثبت است ، بیایید در مورد نحوه پخت و پز با آنها بحث کنیم.

بدون شک ، می توانید از برش فلفل دلمه ای به صورت تازه و به عنوان چوب میان وعده لذت ببرید ، اما چرا خلاقیت بیشتری در آشپزخانه نداشته باشید؟

1. فلفل دلمه ای پر یا پر شده

فلفل دلمه ای پر شده یک راه عالی برای استفاده مجدد از غذای باقی مانده است. حفره توخالی فلفل دلمه ای برای پر کردن با گوشت چرخ کرده ، تخم مرغ ، پنیر ، لوبیا ، برنج یا سایر سبزیجات پخته ساخته شده است.

در واقع ، می توانید همان مواد را روی فلفل دلمه ای خرد شده بارگذاری کرده و بپزید.

خلاق باشید – همه اینها این است که چگونه می خواهید فلفل دلمه ای خود را خرد کنید. چند دستور العمل برای الهام:

2. فلفل دلمه ای پخته یا بو داده

قندهای موجود در فلفل دلمه ای را کارامل کنید تا طعم بیشتری از سبزیجات دریافت کنید. می توانید این کار را روی گریل (دود) یا در فر (پخته) انجام دهید.

  • برای کباب کردن فلفل دلمه ای ، آنها را به چهار قسمت بریزید ، با اسپری آشپزی نچسب بپوشانید و آنها را مستقیماً روی گریل گریل به مدت 5 تا 10 دقیقه قرار دهید.
  • برای پختن فلفل دلمه ای ، آن را به چهار قسمت بریزید ، با پودر آشپزی نچسب اسپری کرده و به مدت 15-20 دقیقه در دمای 450 درجه فارنهایت بپزید.

همچنین از فلفل دلمه ای پخته به عنوان عنصر غذای دیگر لذت ببرید یا از آن استفاده کنید:

3. فلفل دلمه ای سرخ شده

بیایید با آن روبرو شویم-فلفل دلمه ای کلید زیبایی هر غذای گوشتی و سبزیجات و همچنین خوشمزه تر شدن آن است.

آنها قرمز ، زرد یا نارنجی را به دریای سبز و قهوه ای اضافه می کنند.

همزن سرخ کرده آسان ، شام سالم:

آیا به دنبال اطلاعات تغذیه ای تخصصی تری هستید؟ به BODNutrition.com بروید و نحوه تغذیه سالم را با کمک دو برنامه تغذیه ما ، 2B Mindset و Portion Fix بیاموزید.

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *