kermanyy

Sunday, 24 October 2021

آیا واقعاً گرسنه هستم؟ به دنبال علائم فیزیکی گرسنگی باشید

آیا واقعاً گرسنه هستم؟  به دنبال علائم فیزیکی گرسنگی باشید


آیا واقعاً می توانید علائم فیزیکی گرسنگی را تجربه کنید و بدانید چه موقع در مقابل غذا بخورید؟ با کمال تعجب ، افراد زیادی نیستند و از خود می پرسند “آیا من واقعاً گرسنه هستم؟”

نگران نباشید ، اگر شما یکی از آن افراد هستید – ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

حرکت در نشانه های فیزیکی گرسنگی یک بازی پیچیده است. ما آنقدر مشغول کارهایی هستیم که اغلب به نظر نمی رسد وقت داشته باشیم با گرسنگی بررسی کنیم یا بفهمیم گرسنگی واقعاً چه حسی دارد. و گاهی اوقات ، ما نمی دانیم چگونه خواهد بود!

ما در Nutrition Striped در مورد مراقبت و عاقلانه غذا خوردن بسیار صحبت می کنیم و بار دیگر ، در اینجا نیز نقش ایفا می کند. وقتی ناخواسته غذا می خوریم (و احمقانه غذا می خوریم)

برای کمک به شما در این امر ، ما قصد داریم به شما بیاموزیم که چگونه بیشتر مراقب باشید و علائم فیزیکی گرسنگی را تشخیص دهید.

اما قبل از رسیدن به آنجا ، بیایید با این موضوع آشنا شویم که چرا خوردن غذا برای متعادل کردن گرسنگی بسیار مهم است.

چرا تشخیص علائم فیزیکی گرسنگی مهم است؟

در طول روز بدن ما دائماً با ما ارتباط برقرار می کند تا به ما اطلاع دهد که چه زمانی به انرژی نیاز داریم و چه زمانی به انرژی نیاز نداریم. این به خاطر نکات گرسنگی و رضایت ماست!

هورمون های ایجاد گرسنگی و سیری عبارتند از: گرلین (هورمون گرسنگی) و لپتین (هورمون رضایت / سیری).

وقتی علائم فیزیکی گرسنگی را تجربه می کنیم ، بدن به ما می گوید که به انرژی نیاز داریم. اما متاسفانه برای اکثر مردم آنچه در طول زمان اتفاق می افتد ، آنها شروع به نادیده گرفتن این علائم فیزیکی می کنند یا احساس خود را فراموش می کنند. برنامه زمانبندی ، کمبود زمان ، استرس و رژیم غذایی بسیاری از عوامل شیوه زندگی هستند که می توانند باعث این امر شوند.

وقتی علائم فیزیکی گرسنگی را نادیده می گیریم یا نادیده می گیریم ، زنجیره ای از رویدادها شروع به شکل گیری می کند.

ممکن است به گرسنگی شدید برسیم و کنترل غذا را از دست بدهیم ، بی حال شویم ، دچار نفخ شویم ، و هنگامی که پرخوری می کنیم ، پرخوری می کنیم یا احساس خستگی می کنیم ، لیست همچنان ادامه دارد.

برای جلوگیری از این اتفاق ، ما واقعاً می خواهیم علائم فیزیکی گرسنگی را بدانیم.

علائم فیزیکی رایج گرسنگی

وقتی نشانه های اشتها و رضایت خود را بررسی می کنید ، می توانید تشخیص دهید که واقعاً گرسنه هستید و به انرژی نیاز دارید.

در زیر شایع ترین علائم فیزیکی گرسنگی آورده شده است.

خستگی و کمبود انرژی

آیا تا به حال احساس کرده اید که از آن خارج شده اید؟ آیا از داشتن یک خواب راحت خسته شده اید؟ آیا تنبل هستید حتی اگر کار خاصی انجام ندهید؟

این یکی از نشانه های گرسنگی جسمی است.

ما همچنان پیشنهاد می کنیم که بدن به انرژی نیاز دارد. خوب ، به انرژی = غذا فکر کنید. وقتی غذای کافی (و در نتیجه انرژی) دریافت نمی کنیم ، بدن شروع به کوچک شدن می کند.

کارهای روزمره کمی سخت تر است و ما نمی توانیم از آن خارج شویم. تنها راه رهایی از آن خوردن یک غذای مقوی است!

دفعه بعد که احساس خستگی و کمبود انرژی می کنید ، بررسی کنید که آیا این نشانه فیزیکی گرسنگی است یا خیر.

غلت زدن معده

آسان است ، درست است؟

اگر شکم شما ناله یا خروش می کند ، اگر آن درد شدید را احساس می کنید ، بدن شما سعی می کند به شما بگوید که به غذا نیاز دارید.

به شما اطمینان می دهم ، هر چقدر رژیم غذایی ، سم زدایی یا پاک کننده در آنجا انجام شود ، گفته می شود که این نکات به مدت x ساعت نادیده گرفته می شود ، مفید نیست و درست نیست.

وقتی آن درد را تجربه می کنیم ، آنچه اتفاق می افتد این است که ماهیچه های شکم وقتی خالی هستند منقبض می شوند. دفعه بعد که معده شما بزرگ شد ، به آن گوش دهید و با پنج وعده غذایی مغذی پاسخ دهید!

سردرد و لرزش دست

وقتی گرسنه هستیم و وقتی مدتی را صرف غذا نمی کنیم ، سطح قند خون در بدن کاهش می یابد. وقتی قند خون پایین است ، مغز شما به مغز شما اشاره می کند تا به شما اطلاع دهد که به انرژی یا غذای بیشتری احتیاج دارید.

هنگامی که این اتفاق می افتد ، عروق خونی سفت می شوند و فشار خون افزایش می یابد. نتیجه نهایی؟ سردرد

علاوه بر این ، هنگامی که قند خون پایین است ، برای ما بسیار متداول است که احساس لرز و سوزن سوزن شدن کنیم.

اگر اغلب با سردردهای ناشی از لرزش دست مواجه می شوید ، بدن شما ممکن است به شما بگوید که به غذا نیاز دارید. این ممکن است یکی از نشانه های گرسنگی فیزیکی شما باشد.

مه مغزی و عدم تمرکز

هر دوی این موارد مربوط به کاهش قند خون است. هنگامی که بدن انرژی مورد نیاز خود را از غذا دریافت نمی کند ، مغز نیز انرژی لازم برای عملکرد صحیح را دریافت نمی کند.

اوضاع را بهتر می کند ، مه آلود! ممکن است احساس کنید که افکار شما کمی کندتر از حالت معمول در حال پردازش هستند ، یا ممکن است نتوانید بر کارهای ساده ای که معمولاً می توانید انجام دهید تمرکز کنید.

بدن شما تلاش می کند با سطح زیر مساوی به شما بگوید که برای افزایش مجدد قند خون به مواد مغذی بیشتری نیاز دارد.

تحریک شده

همه لذت بردند “جا رختی” قبل از. هنگامی که شما بدون دلایل واضح ، تحریک پذیر ، ناامید و گاهی پیچیده هستید. آیا چیزی شما را اذیت می کند؟ اشکالی نداره؟ نه ، فقط گرسنگی است.

انرژی و تغذیه بدن شما کم است ، بنابراین یکبار دیگر ، قند خون شما پایین است. وقتی قند خون پایین است ، برای ما بسیار آسان است که بدون دلیل موجه واکنش احساسی نشان دهیم.

اگر متوجه شدید که وقتی بیشتر وقت خود را بدون غذا می گذرانید این اتفاق بیشتر رخ می دهد ، ممکن است یکی از علائم فیزیکی گرسنگی بدن شما باشد.جا رختی “ یا تحریک پذیری.

اما نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد گرسنگی اشتباه است “گرسنگی سر”

اگر واقعاً فکر کنیم نشانه جسمانی گرسنگی را تجربه می کنیم ، چه اتفاقی می افتد؟ ما به آن می گوییم “گرسنگی سر”.

گرسنگی سر هنگامی که یک موقعیت خاص ، احساس یا احساس پاسخ به رسیدن به غذا است.

در زیر برخی از کدهای متداول است که ما آنها را صدا می کنیم ، گرسنگی سربه

خواسته های ناگهانی

هر زمان که به طور تصادفی به خود فکر می کنید ، “افسوس ، من می کشم [insert craved food item here]”، کاملا غیر طبیعی است؟

هوس است! حالا قبل از اینکه وارد این موضوع شویم ، برخی از صحنه های آناتومیکی می توانند باعث هوس شوند ، و ممکن است در واقع مربوط به گرسنگی جسمی باشد. بنابراین اگر هنوز به یادگیری علاقه دارید و هنوز نمی دانید ، به اینجا بروید تا در مورد خواسته های خود به شما بگویید.

اما اغلب ، طعم و تجربه غذایی است که ما از آن لذت می بریم ، نه تغذیه فیزیکی از طریق غذا. وقتی می خواهیم غذا بخوریم ، اگر می خواهید ، این نشانه است گرسنگی سربه

خستگی جسمی یا روحی

آیا تا به حال از نظر جسمی یا روحی خسته شده اید و می خواهید چیزی بخورید که باعث می شود احساس خوبی نسبت به کاری که می خواهید انجام دهید داشته باشید؟ آره، گرسنگی سربه

حالا من می گویم ، این کمی مشکل است. مطمئناً ممکن است در اثر خستگی گرسنگی جسمانی داشته باشید. اما اغلب ، هنگامی که ما از نظر ذهنی یا جسمی خسته هستیم و علائم جسمانی گرسنگی را نشان نمی دهیم ، غذا همچنان می تواند احساس خوبی داشته باشد.

وقتی در نتیجه احساسات یا احساسات احمقانه به دنبال غذا می گردیم ، در واقع به نشانه های گرسنگی بدن گوش نمی دهیم.

استرس بدون آدرس

این بسیار شبیه به مثال قبلی ما است! وقتی خسته هستیم وقتی استرس داریم می توانیم همین کار را انجام دهیم.

استرس ناراحت کننده است و لذت بخش نیست. از سوی دیگر خوردن غذاهای خوشمزه راحت و بسیار لذت بخش است. بسیار آسان است که در شرایط استرس زا به غذا عادت کنید.

ما به آن استرس خوردن می گوییم!

وقتی استرس حل نشود ، فروکش می کند و ما به دنبال راه های سریع و آسان برای تسکین آن هستیم. غذا یکی از این راه ها است. اشتها در نتیجه استرس یک ابزار است گرسنگی سر از گرسنگی جسمی

افزایش احساسات

در نهایت ، ما احساساتی داریم. آیا تا به حال احساس ناراحتی ، عصبانیت ، ناامیدی یا افسردگی کرده اید تا آنقدر شیرینی نگه دارید؟

بعد از دو مثال آخر ، به نظرم می توان به راحتی دید که یک مثال چگونه به نظر می رسد گرسنگی سر مانند استرس ، هنگامی که احساسات حل نشده است ، می توانیم از طریق رژیم غذایی از آنها خلاص شویم.

یاد بگیرید که با علائم فیزیکی گرسنگی هماهنگ شوید

هدف در اینجا این است که با اشتهای شخصی و حتی پیشنهادات رضایت خود تنظیم کنید. شما مرتباً تجربه می کنید تا با علائم فیزیکی گرسنگی آشنا شوید. پس از انجام این کار ، می توانید به راحتی و هوشمندانه غذا بخورید.

در روش تغذیه آگاهانه ، به اعضای ما ابزارها و منابع داده می شود تا این مهارت تنظیم در شاخص های اشتهای بدن خود را توسعه دهند تا بتوانند اعتماد به نفس خود را در مورد زمان ، غذای و میزان خوردن بر اساس ویژگی خود افزایش دهند. نیاز در آن زمان.

مهارت توانمندسازی که از آن برخوردار است!

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *