kermanyy

Monday, 25 October 2021

آیا کف تخمه هندوانه برای شما مفید است؟

آیا کف تخمه هندوانه برای شما مفید است؟


این موضوع توسط شنونده قدیمی تغذیه ، استیسی ، پیشنهاد شد و عکسی را به نام آرد تخمه هندوانه برای من ارسال کرد. “آیا این یک موضوع تبلیغاتی دیگر است یا قانونی است؟ آیا مانند آرد گندم عمل می کند؟”

باید اعتراف کنم که اولین باری که در مورد آرد تخمه هندوانه شنیدم یک ایمیل stasis بود. فکرش را بکنید ، با ظهور هندوانه های بدون دانه (که یکی از بزرگترین دستاوردهای عصر مدرن است) ، آخرین باری را که یک دانه هندوانه دیدم به یاد نمی آورم. واضح است که تمام دانه هایی که دیگر مانع از سالاد میوه ما نمی شدند ، اکنون آسیاب شده و به عنوان جایگزین آرد کم کربوهیدرات و بدون دانه تغییر نام داده اند.

آیا آرد تخمه هندوانه مقوی است؟

یک فنجان آرد تخمه هندوانه 15 گرم چربی ، 9 گرم پروتئین و فقط 3 گرم کربوهیدرات را تأمین می کند. محتوای چربی زیاد به معنی کالری بالا نیز هست. یک فنجان آرد تخمه هندوانه حاوی 180 کالری ، آرد بادام 160 کالری ، آرد نارگیل 130 کالری و آرد گندم 110 کالری است. مشخصات تغذیه ای آرد تخمه هندوانه مشابه آرد بادام است.


برای مقایسه تغذیه ای آرد غلات و بدون گلوتن اینجا را کلیک کنید.

اما چی نمی دانم به نظر می رسد آرد دانه در هندوانه به همان اندازه مهم است.

آرد تخمه هندوانه چه چیزی کم دارد؟

به گفته یکی از افراد مشهور که آرد تخمه هندوانه را ارائه می دهد ، این نه تنها غلات و بدون گلوتن نیست ، بلکه “Big 8 Free” نیز دارد. این بدان معناست که هیچ یک از هشت ماده غذایی مسئول 90 درصد از کل واکنش های آلرژی غذایی نیستند. به اصطلاح “بزرگ 8” (تقریباً به ترتیب ، رایج ترین): لبنیات ، صدف ، ماهی ، گندم ، تخم مرغ ، آجیل ، بادام زمینی و سویا.

برخلاف تصورات غلط ، خوردن غذاهایی مانند گندم یا سویا شانس ابتلا به آلرژی را افزایش نمی دهد.

عدم وجود آلرژن های معمولی می تواند یک مزیت بزرگ به نظر برسد. و در واقع ، بسیاری از مصرف کنندگان از این نوع برچسب زدن روی بسته به عنوان غذاهایی نام می برند که حاوی این مواد حساسیت زا نیستند که به نوعی سالم تر یا مغذی تر هستند. اما برای 95 درصد از افرادی که حساسیت غذایی ندارند ، اجتناب از آنها هیچ فایده ای ندارد. برخلاف تصورات غلط ، خوردن غذاهایی مانند گندم یا سویا شانس ابتلا به آلرژی را افزایش نمی دهد.

بزرگ 8 – آیا باید از این آلرژی های غذایی رایج اجتناب کنید؟

پنکیک پالئو (و سایر اکسیمورون ها)

به نظر می رسد آرد تخمه هندوانه توسط افرادی که از رژیم غذایی “فلج اطفال” پیروی می کنند گرفته شده است ، که سعی می کند غذای شکارچیان غیرمجاز را که میلیون ها سال پیش ، قبل از کشاورزی و حیوانات خانگی در زمین پرسه می زدند ، تقلید کند. اولین دستور تهیه خمیر تخمه هندوانه که به صورت آنلاین پیدا کردم مربوط به کربوهیدرات کم ، پنکیک پالئو و وافل بود.

آرد تخمه هندوانه

در مورد حرکت رژیم غذایی فلج اطفال که در این قسمت قبلی در مورد آن صحبت کردم ، احساسات متفاوتی دارم. علاقه مندان به فلج اطفال می توانند در مورد این که “فلج اطفال” چیست “دیوانه” باشند و به نظر من کنایه آمیز است که مردم پارینه سنگی چه مقدار کمی خورده اند و ما چقدر از مشکلات سلامتی آنها اطلاع نداریم. و برای جنبشی که می خواهد به منابع غذایی ما بازگردد ، غذاهای سرخپوش بسیار فرآوری شده بسیار وحشتناک هستند.

قبل از حرکت به خانه برای گرم کردن آهن های وافل ماقبل تاریخ خود برای تخمه هندوانه تازه ، در اطراف خواربارفروشی طبیعی خود سرگردان بودم و در مورد ریختن خامه قهوه با تأخیر سرخپوشان ، میله های انرژی زا ، پفک های پنیر و سس مایونز در چرخ دستی های ماقبل تاریخ خود نقاشی می کردم. کلوچه. در ترجمه چیزی را از دست دادم.

برای جنبشی که می خواهد به منابع تغذیه ای ما بازگردد ، غذاهای سرخپوش بسیار فرآوری شده بسیار وحشتناک هستند.

با غلات اشتباه است؟

بسیاری از افرادی که از بیماری فلج اطفال یا کربوهیدرات کم استفاده کرده اند ، به طور طبیعی غلات را ناسالم می دانند. اما ظاهراً افرادی که از رژیم غذایی کم کربوهیدرات و سرخپوش پیروی می کنند ، بدون داشتن این دسته از غذاها کار دشواری است. در واقع ، بیشتر دستور العمل های پالئو که من دیده ام ، تلاش برای تهیه نان ، کلوچه ، مافین و سایر محصولات پخته شده بدون استفاده از غلات است.

به عنوان مثال ، بسیاری از مخلوط های آرد پالئو را پیدا خواهید کرد-دستور العمل های بسته بندی شده و خانگی که تهیه می کنید. بیشتر آنها ترکیبی از بادام ، نارگیل ، کاساوا ، تاپیوکا یا نشاسته ریشه پیکان هستند. در بیشتر این محصولات ذکر شده است که می توانید آنها را به عنوان جایگزینی برای آرد معمولی گندم نگه دارید. اما اگر انتظار دارید نتایج مشابهی را بدست آورید ، به احتمال زیاد ناامید خواهید شد. پروتئین گلوتن موجود در گندم و سایر غلات دارای خواص خاصی است که به آن استحکام ، کشش و نشاسته و نشاسته می دهد. محصولات پخته شده بدون دانه و بدون گلوتن سنگین تر و متراکم تر از غذاهای حاوی غلات هستند.

بنابراین ، برای پاسخ به سوال ایستا: نه ، آرد تخمه هندوانه مانند آرد گندم عمل نمی کند. اما اگر نمی توانید گندم بخورید یا از بازی با آرد جایگزین لذت ببرید ، پیشنهاد می کنم از آرد هندوانه به همان روشی که از آرد بادام استفاده می کنید استفاده کنید.

آیا اجتناب از غلات کامل رژیم غذایی شما را سالم نگه می دارد؟

شخصاً ، من فکر نمی کنم برای داشتن رژیم غذایی سالم لازم باشد غلات را حذف کنید مگر اینکه عدم تحمل خاصی داشته باشید. غذاهای غلات (به ویژه غذاهایی که با آرد تصفیه شده تهیه می شوند) می توانند کالری زیادی را در رژیم غذایی شما فراهم کنند بدون این که ارزش تغذیه ای کامل را تأمین کنند.

اجتناب از غلات کامل به این معنی است که در نهایت غذاهای پخته شده کمتری مصرف می کنید و سبزیجات بیشتری می خورید تا بتوانم ببینم چگونه کیفیت غذای شما را بهبود می بخشد. اما اگر غذاهای حاوی غلات را با نان های سبوس دار ، کراکر ، کلوچه ، مافین و وافل جایگزین کنید ، من نمی دانم که از نظر تغذیه چقدر می توانید به آن برسید.

بنابراین این که آیا غذاهای پخته شده و سایر خوراکی های شما با آرد گندم ، برنج ، کاساوا یا تخمه هندوانه تهیه می شود ، پیشنهاد می کنم در مورد آرد سنتی اعتدال را رعایت کنید.



Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *