kermanyy

Sunday, 24 October 2021

آیا یک برنامه 30 یا 60 دقیقه ای برای کاهش وزن بهتر است؟

آیا یک برنامه 30 یا 60 دقیقه ای برای کاهش وزن بهتر است؟


وقتی صحبت از بهترین کار برای کاهش وزن می شود ، کمتر می تواند بیشتر باشد. بنابراین ، اگر شما طوری برنامه ریزی شده اید که فکر می کنید برای کاهش چربی بدن خود باید بیشتر تلاش کنید ، این می تواند یک شوک باشد – یک تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن ممکن است همه آن چیزی باشد که شما نیاز دارید! در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که فقط نیم ساعت در روز افزایش چربی سوزی موثرتر از یک تمرین 60 دقیقه ای برای کاهش وزن! به فکر فرو رفت؟ باور کنید! این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که مطمئن هستند شما زمان کافی برای سلامت و احساس شگفت انگیز را ندارید فقط 30 دقیقه وقت دارید و ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه تمرینات کوتاه مدت برای شما و برنامه شما مفید است.

علم این که چرا برنامه 30 دقیقه ای بهتر از یک ساعت کامل است

آ. مطالعه آنها در مجله فیزیولوژی آمریکا منتشر کردند ، دریافتند شرکت کنندگانی که هر روز فقط 30 دقیقه ورزش می کردند ، 30 درصد بیشتر از کسانی که یک ساعت کامل ورزش کردند ، وزن خود را از دست دادند. چرا؟ شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه ورزش کردند ، در طول روز علاوه بر جلسه تمرینی خود ، انرژی بیشتری مصرف کردند ، به احتمال زیاد به این دلیل که پس از تمرین انرژی بیشتری برای آنها باقی مانده بود. رویکردهای طولانی تر می تواند احساس آرامش بیشتری در افراد ایجاد کند. ورزشکاران ساعتی می توانند بیش از مقدار کالری اضافی که می سوزانند بخورند ، که این امر باعث کاهش کسری کالری لازم برای کاهش وزن می شود. همچنین ، راحت تر می توان تمرینات 30 دقیقه ای را در یک برنامه شلوغ قرار داد که ظاهر قوام را افزایش می دهد ، که کلید کاهش وزن است.

5 نکته در مورد 30 دقیقه تناسب اندام در روز

اگر احساس می کنید که کار طولانی تری را در روز شلوغ خود تقریباً غیرممکن است ، زمان آن رسیده است که هم برای برنامه خود و هم برای اهداف تناسب اندام خود کوتاهتر کار کنید.! در اینجا پنج نکته در مورد چگونگی ترکیب آن تمرینات سریع اما م 30ثر 30 دقیقه ای در روز وجود دارد.

شماره 1 تمرینات خود را به عنوان قرار ملاقات برنامه ریزی کنید

وقتی در تقویم خود قرار ملاقات دارید ، آن را از دست نخواهید داد. شما زمان را متوقف کرده اید و متعهد هستید. همین امر باید در مورد تمرینات شما صادق باشد. قبل از شروع هفته شلوغ ، برنامه خود را بررسی کنید. تصمیم بگیرید که چه زمانی می توانید فضاهای کاری خود را ارسال کنید و آنها را در تقویم خود ثبت کنید. اگر برنامه شما تغییر کند ، هیچ چیز بزرگی وجود ندارد. فقط کافی است یک بازه زمانی دیگر در برنامه خود پیدا کنید! به یاد داشته باشید: وقتی صحبت از تمرینات برای کاهش وزن می شود ، همه چیز به ثبات و ثبات مربوط می شود!

شماره 2 فضاهای کاری خود را به انفجارهای حتی کوتاه تر تقسیم کنید

علوم پایه نشان داده است که تمرینات کوتاه مدت می تواند به اندازه روش های طولانی مدت مثر باشد. بنابراین فراموش نکنید که یک تمرین 60 دقیقه ای برای کاهش وزن است! سعی کنید تمرینات خود را به دو جلسه 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. می توانید روی آن تمرکز کنید ساختن قدرت در یک جلسه و افزایش تعداد شما ضربان قلب در دیگری ترفند کار بسیار کوتاه؟ متمرکز بمان. هر دقیقه خود را بگیرید!

شماره 3 لباس های کار خود را از قبل بپوشید

دستگیری های بصری ، مانند قرار دادن لباس های ورزشی شما در شب قبل ، به مغز شما کمک می کند تا روال عادی ایجاد کند. و ، یک نکته کمتر که باید قبل از خواب به آن فکر کنید. وقتی به موقع کار می کنید ، هر لحظه اهمیت دارد. آماده كردن لباس كار شما زمان ارزشمندي را كه براي انتخاب آنها لازم است از بين مي برد.

شماره 4 آن را سرگرم کننده کنید!

اگر هرگز نخواسته اید از ورزش لذت ببرید ، احتمالاً این یک مفهوم خارجی است. بنابراین در اینجا دعوت شما برای یافتن کارگاهی است که از آن متنفر نیستید. خیلی راههای مختلف وجود دارد کالری سوزی، عضله سازی، تنش را رها کنید، و انعطاف پذیری خود را افزایش دهیدبه لازم نیست به تمریناتی بسنده کنید که باعث می شود بگویید: «تخم مرغ! ”

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

در طول تمرینات خود سروتونین ، اندورفین و دوپامین آزاد می کنید که این احساس شگفت انگیز را پس از کار به شما می دهد. اگر تا به حال دونده برتر را تجربه کرده اید ، می دانید! برای برخی ، انتظار این احساس به تنهایی انگیزه کافی برای حرکت است. با این حال ، این برای همه صادق نیست.

برای کسانی که باور آنها سخت تر است ، سعی کنید با تعیین پاداش برای رسیدن به اهداف تناسب اندام ، به مغز خود انرژی دهید. ممکن است بعد از کار خودتان را با قهوه کم قند مورد علاقه خود درمان کنید. یا غذای سالم ، لباس کار جدید ، یا آن هواپیمایی را که در پایان هفته به دنبال آن بوده اید ، به کار ببرید.

اگر زمان شما کم باشد چه؟

در برخی از روزها ، فعالیت 30 دقیقه ای برای کاهش وزن انجام نمی شود. جلسات لحظه آخری برپا می شود ، بچه ها عصبانی می شوند و برنامه ها بسته بندی می شود. ما انسانیم! در آن روزها ، تمام تلاش خود را برای یافتن راه های دیگر برای فعال ماندن انجام دهید. می توانید از پله ها بالا بروید ، برنامه پیاده روی و جلسات خود را تنظیم کنید ، هنگام مسواک زدن اسکوات انجام دهید یا حتی یک تایمر برای بلند شدن و ورزش هر ساعت تنظیم کنید. ما عاشق 10 تا 20 تکرار حرکت پرتاب ، لانگ ، اسکوات پرش ، ضربات پشت سر ، پرش به بالا و تخته هستیم آنها را در طول روز بچرخانید!

به زمان و بدن خود احترام بگذارید

زمان و بدن شما دو مورد از ارزشمندترین چیزهایی است که دارید. بسیاری از مردم تمایل دارند زمان بیشتری را تحت فشار قرار دهند زیرا نمی دانند که می توانند هر دو را در اولویت قرار دهند. فعالیت 30 دقیقه ای نه تنها از تلاش برای کاهش وزن پشتیبانی می کند بلکه می تواند ذهن شما را تحریک کند ، خلاقیت و بهره وری شما را بهبود بخشد و شما را زنده و فعال نگه دارد.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا سرعت عمل را کاهش داده و سایر کارهای لیست خود را انجام دهید!

آماده اید تا ببینید کارگاه های آموزشی مرتب و سرگرم کننده چقدر می توانند م effectiveثر باشند؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و از محل کار نامحدود استفاده کنید گزینه های زیادی برای برنامه های شلوغبه

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *