kermanyy

Sunday, 24 October 2021

احساس می کنید در کتو گیر کرده اید؟ چربی را سریع امتحان کنید!

احساس می کنید در کتو گیر کرده اید؟  چربی را سریع امتحان کنید!


اکثر ما در مورد استخدام شنیده ایم اما آیا در مورد استخدام چاق شنیده اید؟ اگر به دنبال راهی برای افزایش رژیم کتو هستید ، ممکن است بخواهید از چربی استفاده کنید. استخدام چربی شامل مصرف ، شما حدس زده اید ، اساساً چربی است! بسیاری از افراد از این روش برای شکستن صفحه کاهش وزن یا رفتن به کتوز پس از یک روز مصرف استفاده می کنند.

این روش روزه داری فقط باید به عنوان مکمل کوتاه مدت برای تسریع کاهش وزن مورد استفاده قرار گیرد و چند قانون آسان وجود دارد. در حالی که چربی سوزی می تواند یک ابزار قدرتمند باشد ، درک نحوه پیروی صحیح از دستورالعمل ها برای اطمینان از حداکثر استفاده از آن بسیار مهم است. بیایید حفاری کنیم!

استخدام چربی چیست؟

روزه سنتی به این معنی است که شما معمولاً برای مدت معینی چیزی نمی خورید و فقط در پنجره های تغذیه خاصی غذا می خورید. اشتغال چاق در این زمینه چندان سریع نیست در واقع ، کاملاً متفاوت است. در طول روزه داری از خوردن اجتناب نمی کنید و در عوض غذاهایی را مصرف می کنید که به بدن شما کمک می کند تا دچار کتوز شود. بنابراین از نظر فنی روزه داری سریع نیست ، اما در عوض ، به افزایش سطح مولکول های کتون در خون شما کمک می کند ، که به سرعت شما را به کتوز تبدیل می کند. سپس این واکنش بدن شما را نسبت به استخدام واکنش نشان می دهد. به عبارت دیگر ، شما را به چربی سوز تبدیل می کند!

روزه های چربی معمولاً حدود 2-5 روز طول می کشد و سرشار از غذاهای پرچرب و پرچرب است. شما بین 1000 تا 1200 کالری در روز می خورید و 80-90 درصد از این کالری از چربی های سالم تامین می شود. در اینجا چند نمونه از چربی های سالم آورده شده است.

  • برادن
  • ساردین
  • تخم مرغ
  • روغن زیتون
  • روغن نارگیل
  • آووکادو
  • اولا MCT
  • پنیرهای پر چرب
  • کره آجیل و آجیل های پرچرب
  • شیر نارگیل
  • کره و خامه سنگین

روزه چربی و رژیم کتو به یک شکل عمل می کنند اما تفاوت های کمی با هم دارند. به طور کلی ، هنگام پیروی از رژیم کتو ، نسبت درشت مغذی ها 75 درصد چربی ، 20 درصد پروتئین و 5 درصد کربوهیدرات است. همانطور که در بالا گفتیم ، بین 80 تا 90 درصد کالری شما از چربی در طول روزه داری تامین می شود.

مزایای جذب چربی

وجود دارد چندین مزیت استخدام چربی شامل موارد زیر است:

لیپولیز

یکی از بزرگترین مزایای شرکت در چربی ناشتا این است که بدن شما را به لیپولیز سوق می دهد. در طول لیپولیز ، بدن شما از چربی برای سوزاندن چربی به جای سوزاندن چربی از طریق گلوکز غذاهای پر قند و کربوهیدرات بالا استفاده می کند.

دستیابی به موفقیت از طریق کاهش وزن

یک بشقاب کاهش وزن نه تنها طبیعی است بلکه باید در یک سفر کاهش وزن انتظار داشت. در نهایت ، اکثر افرادی که در مسیر کاهش وزن هستند ، صرف نظر از رژیم غذایی که رعایت می کنند ، به نوعی فلات می رسند که در آن نمی توانید وزن اضافی خود را کاهش دهید. ما فلات کاهش وزن را غرفه کاهش وزن به مدت 4 هفته یا بیشتر در نظر می گیریم. پیوستن به روزه چربی می تواند به شما کمک کند از فلات عبور کرده ، دوباره پوست کنده را شروع کرده و به مسیر اصلی خود بازگردید.

به طور مشابه ، اگر از رژیم کتو استفاده می کنید و یک روز مراقب هستید ، می توانید به سرعت از چربی کوتاه برای ورود مجدد به کتوز و کنترل آن استفاده کنید.

پیشنهادات قبلی ویا شروع کنید استخدام

قبل از شروع روزه ، بله چندین چیز شما باید به خاطر داشته باشید که خود را ایمن نگه دارید و از حداکثر سرعت خود حداکثر استفاده را ببرید.

اثرات جانبی

در حالی که چربی خود را سریع مصرف می کنید ، مهم است که از آنفلوآنزای کتو آگاه باشید. علائم شبه آنفولانزا ممکن است هنگام گذار به کتوز داشته باشیم. اکثر رژیم گیرندگان کتو از این موضوع آگاه هستند و خوشبختانه راه هایی برای جلوگیری از آن وجود دارد. حفظ هیدراتاسیون مناسب ، افزایش الکترولیت ها و خوردن روغن MCT همه توصیه های مهمی هستند تا احساس بیماری نکنید. اگر هنوز دارویی مصرف نمی کنید ، باید از مولتی ویتامین با کیفیت بالا نیز استفاده کنید.

بدون ورزش گسترده

در حالی که روی چربی تنه خود هستید ، ممکن است بخواهید به راحتی طیف وسیعی از تمرینات را انجام دهید. این بدان معناست که شما نباید در طول روزهای روزه خود برای تمرینات گسترده برنامه ریزی کنید. این بدان معنا نیست که نمی توانید فعال باشید ؛ شما فقط می خواهید به ورزش سبک پایبند باشید

به عنوان مثال ، می توانید تمرینات قلبی سبک را با سرعت سریع انجام دهید ، مانند راه رفتن. همچنین می توانید تمرینات قدرتی را در خانه ، با انجام حرکت های وزنه برداری و اسکوات انجام دهید. با این حال ، مطمئن شوید که این کار را راحت انجام می دهید و جلسات ورزشی خود را کوتاه نگه می دارید. بدن خود را بهتر می شناسید ، پس به آن گوش دهید و بیش از حد ورزش نکنید.

مطالعه کالری

در حالی که نظارت بر کالری شما ضروری نیست ، ما درک می کنیم که برخی از بیماران ممکن است این روش را ترجیح دهند. یک راه آسان برای اطمینان از اینکه سریع چربی را دنبال می کنید این است که به طور مناسب 4-5 وعده غذا در روز با حدود 200-250 کالری در هر وعده غذایی مصرف کنید. اگر در ردیابی کالری با مشکل روبرو هستید ، ممکن است داشتن برنامه ای برای پیگیری مصرف غذای شما مفید باشد. البته ، می توانید این کار را روی کاغذ انجام دهید ، اما استفاده از یک برنامه به این معنی است که اطلاعات را به راحتی از دست نمی دهید. صرف نظر از نوع دستگاهی که دارید ، برنامه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای پیگیری ماکروها و کالری خود استفاده کنید. حتی ممکن است یکی را پیدا کنید که به طور خاص برای رژیم غذایی طراحی شده باشد.

غذاهایی که هنگام استخدام باید بخورید و از آنها اجتناب کنید

وقتی از چربی سریع استفاده می کنید ، غذای خاصی برای شما وجود دارد باید بخورد و نباید بخوردبه در اینجا لیستی از غذاهایی است که وجود دارد خوب خوردن در چربی سریع:

محصولات چربی سالم

  • گوشت / غذاهای دریایی پرچرب مانند بیکن ، ساردین و ماهی آزاد
  • روغن هایی مانند روغن زیتون ، روغن نارگیل ، روغن آووکادو و روغن MCT
  • چربی هایی مانند کره و گوشت خوک
  • تخم مرغ (کامل) ، شامل تخم مرغ آب پز و زرده تخم مرغ
  • محصولات پرچرب مانند آووکادو و زیتون
  • آجیل و گردو دارای چربی زیادی مانند ماکادامیا یا پیکان هستند
  • سبزیجات کم کربوهیدرات اما فقط در مقادیر کم با کره و روغن سرو می شود
  • شیر پر چرب ، شامل خامه سنگین و پنیر خامه ای
  • بمب های چربی

در اینجا چند نمونه از غذاهای مورد نظر شما آورده شده است اجتناب کردن و سریع چربی می گیرند

  • همه لوبیا
  • همه محصولات به جز آووکادو و زیتون
  • همه غلات
  • گوشت بدون چربی یا ماهی بدون چربی
  • سبزیجات (به استثنای بسیار کوچک و فقط با کره یا روغن خورده می شود). کدو سبز ، کلم و اسفناج گزینه های مناسبی هستند
  • محصولات لبنی کم چرب مانند شیر بدون چربی ، پنیر کم چرب و ماست کم چرب

آیا باید برای استخدام چربی تلاش کنم؟

که بستگی دارد. اگر در حال حاضر رژیم کتو را دنبال می کنید و از کاهش وزن منظم رنج می برید ، به کتوز رسیده اید و احساس خوبی دارید ، ممکن است نیازی به عجله نداشته باشید. به هر حال ، استخدام چربی معمولاً فقط در چند مورد استفاده می شود. پس از ورود یا شکستن فلات یا غرفه طولانی مدت کاهش وزن ، به سرعت سطوح عمیق کتوز را وارد کنید.

این روش رژیم غذایی بین دو تا پنج روز طول می کشد و بر خوردن غذاهای پرچرب تاکید می کند. به یاد داشته باشید ، افزایش چربی فقط برای مدت بسیار کوتاهی است و بیش از 5 روز نیست. استخدام بیشتر از دوره توصیه شده می تواند شما را در معرض کمبود تغذیه ضروری قرار دهد. با این حال ، وقتی چربی به درستی انجام شود ، می تواند محرک اصلی باشد.

اگر هنوز مطمئن نیستید که آیا چربی سوز مناسب شما است ، قبل از اینکه سریع اقدام کنید با پزشک خود مشورت کنید. سلامتی شما بسیار مهم است. همه افراد خاصی هستند و برخی ممکن است به دستورالعمل های خاصی برای کاهش وزن ایمن نیاز داشته باشند. ارائه دهندگان مجرب ما برای کاهش وزن در دسترس هستند تا شما را در سفر شخصی خود برای کاهش وزن راهنمایی کنند. لطفاً در صورت داشتن هرگونه سوال یا تمایل به تعیین وقت قبلی ، ما را مطلع کنید.

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *