kermanyy

Monday, 25 October 2021

با خورشید روبرو شوید و انگیزه خود را حفظ کنید

با خورشید روبرو شوید و انگیزه خود را حفظ کنید


در این ماه ما بر آنچه بهترین اعضا را به نمایش می گذارد ، از جمله موفقیت های آنها و نحوه الهام بخشیدن آنها به دیگران تمرکز می کنیم. همانطور که از دیگران یاد می گیریم ، از وبلاگ این ماه لذت ببرید ، در غذاهای خوشمزه غوطه ور شوید و همیشه چهره خود را در معرض آفتاب نگه دارید.

هوموس به شما چیزی می گوید

هوموس یکی از بهترین طعم دهنده های غذا است. احتمالاً بهترین EVER. ما خوشحال می شویم نظرات شما را بشنویم ، اما مطمئن هستیم که هنوز هم درست می گوییم. بسیار متنوع ، همیشه خوشمزه است و می تواند متناسب با ترجیحات غذایی شخصی شما تهیه شود. آیا ما همچنین اشاره کردیم که حمص می تواند برای شما تا حدودی سالم باشد؟

در حقیقت ، هوموس می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • بهبود سلامت استخوان ها ، ماهیچه ها و پوست (سرشار از پروتئین)
  • کلسترول پایین (با تشکر از نخود!)
  • آنتی اکسیدان های بیشتری ارائه دهید
  • کم خونی پایین (نخود و تاهینی منابع خوبی از آهن هستند)
  • وزن کم می کنید
  • بیشتر!

برای روز ملی هوموس ، ما یک دستورالعمل آسان تهیه کردیم. اینجا دوباره برای همه کسانی است که آن را از دست داده اند.

هوموس فوق العاده فعلی

عناصر:

1 قوطی نخود ،

سیر ، تاهینی ، آب لیمو ، روغن زیتون ، نمک و زیره به میزان دلخواه

دستورالعمل ها:

همه مواد را مخلوط کرده و مزه کنید تا خوشحال شوید.

با میان وعده مورد علاقه خود (تعداد انگشتان) وارد شوید و لذت ببرید!

اسلاید هوموس 4

نکته: می توانید مواد مختلفی را برای ادویه هموس خود اضافه کنید. Jalapenos ، چیلی سبز ، عسل ، فلفل قرمز ، زیتون و / یا گوجه فرنگی تنها چند مورد دیگر هستند که می توانید برای طعم قوی تر به آنها اضافه کنید.

این را بجوید

ما پرسیدیم چه غذای میان وعده ای دارید که می توانید تا آخر عمر فقط 3 عدد بخورید. پس از بررسی بیشتر در مورد مزایای آنها ، ما مطمئن نیستیم که فقط 3 مورد دیگر را انتخاب کنیم. به نظر می رسد که ما مجبور باشیم قوانین خود را زیر پا بگذاریم و همه اسنک ها را انتخاب کنیم.

هر غذایی سالم که تصمیم بگیرید انتخاب کنید ، ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم که هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. همه چیزهایی که ما در آن گنجانده ایم دارای مزایای سلامتی و ترکیباتی است که به شما کمک می کند وزن خود را کاهش دهید ، سالم بمانید و همینطور بمانید.

  1. ماست و گرانولا – سرشار از فیبر ، کلسیم ، پروتئین و پروبیوتیک
  2. سیب و کره بادام زمینی – مقدار زیادی فیبر ، چربی های سالم ، پروتئین ها و مواد معدنی
  3. نان تست آووکادو – سرشار از پتاسیم ، فیبر ، چربی های سالم و ویتامین ها است
  4. اسموتی میوه ای – حاوی ویتامین های ضروری ، آنتی اکسیدان ها و فیبر است
  5. آجیل مخلوط – منبع خوبی از مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ها ، چربی های سالم و فیبر است
  6. موز – مقدار زیادی پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم
  7. بلغور جو دوسر – مقدار زیادی فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و کمک به کاهش قند خون
  8. تخم مرغ آب پز – سرشار از پروتئین ، ویتامین B ، کلسیم و روی است
  9. پنیر و میوه – مقدار زیادی ویتامین B ، کلسیم ، پروتئین و مواد معدنی

آیا ما میان وعده های سالم دیگری را که بیشتر از آنها لذت می برید کنار گذاشتیم؟ می توانید در رسانه های اجتماعی فریاد بزنید تا به ما اطلاع دهید که چه چیزی را از دست می دهیم.

اعضای موبایل مه

karlacariaga

در این ماه ما روز مادر را جشن گرفتیم ، بنابراین مناسب است که ما مادری الهام بخش داشته باشیم که فقط او را داخل و خارج از ورزشگاه له می کند. کارلا یک #fitmom ازkarlacariaga در اینستاگرام است که وقتی کار سخت خود را به نمایش نمی گذارد (شانه های قاتل!) ، با الهام از کلمات الهام بخش خردمندی مادر.

“روی پله جلوی خود تمرکز کنید و نه کل پله” ، این تنها یکی از خواسته های بسیاری است که این #FitcoMom از آن قدردانی کرده است. او به ما می گوید که آیا اهداف تناسب اندام دشواری داریم یا مشکلات واقعی زندگی ، می توانیم با برداشتن یک قدم در هر مرحله بر آنها غلبه کنیم.

karlacariaga را در اینستاگرام دنبال کنید و تورها و الهامات شگفت انگیز او را ببینید.

@breannalaw15

Breanna از @ breannalaw15 در اینستاگرام این ماه برای ما برجسته بود زیرا نمی ترسد کلمه “F” را از دست بدهد: شکست. برخی از الهام بخش ترین محتوا از مواردی است که شکست خورده و به کار خود ادامه می دهند. مادر سگ Breanna گفت: “همه چیز در دسترس است ، “و هنگامی که به طور کامل انجام نشده است ،” تسلیم شدن اشکالی ندارد. ”

ما از تعهد و اشتیاق او الهام گرفته ایم. در هر مسیر تناسب اندام حفره هایی وجود دارد ، اما این چیزی است که ما هنگام سفر انجام می دهیم تعیین می کند که چگونه به اهداف خود می رسیم. برانا آن را به بورپی های مصمم تبدیل می کند که او را در پیشروی شخم می زند. ما می خواهیم جانباز ارتش را که ما را بر زمین نگه می دارد و همیشه به جلو حرکت می کند ، تست کنیم.

@breannalaw15 را در اینستاگرام دنبال کنید و تعداد زیادی برنده ، تمرینات و سگ زیبا را ببینید.

@ajaxxfit

آیا به دنبال پیاده روی های کوچک بر اساس سطح تناسب اندام شخصی خود هستید؟ ajaxxfit را در اینستاگرام ببینید! این عقاب UNT سابق ترکیبی از تمریناتی است که در طول سالها آموخته است و برای کمک به دیگران در حفظ سلامتی با جهان به اشتراک می گذارد. فرقی نمی کند که متخصص باشید یا تازه کار را شروع کنید ، آنتونی یک کار شگفت انگیز انجام داده است و تمرینات دینامیت HIIT را با مراحل مختلف در هر سفر تناسب اندام متفاوت انجام داده است.

ajaxxfit را در اینستاگرام دنبال کنید و مراقب تخریب طناب های نبرد باشید در حالی که به بقیه ما چیزی آسان تر می دهید.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟

ماه مه زمانی است که می توانیم ورزش را به پایان برسانیم. قطعنامه های سال کمرنگ شده است و ما متعجب هستیم که آیا این همه کار ارزشش را دارد یا خیر. این است! پایین آمدن آسان است ، اما همانطور که در این ماه گفتیم ، نادیده گرفتن اشکالی ندارد. ما از شما پرسیدیم چه چیزی شما را تشویق می کند تا به کار خود ادامه دهید در حالی که اوضاع مثل گذشته فوق العاده نیست. ما به 10 دلیلی که ارائه کرده ایم نمی پردازیم ، اما می خواستیم کمی از دلایل عملکرد برخی از انگیزه های شما را در نظر بگیریم.

2. برای حفظ شادی کامل

هنگام کار ، مغز شما یک توده مواد شیمیایی را در بدن شما می ریزد. اینها شامل اندورفین ، دوپامین و حتی آدرنالین است که ثابت شده است به افزایش احساس شادی کمک می کند! داستان کوتاه ، اگر احساس ناراحتی می کنید و نیاز به تشویق دارید ، فقط بدانید که ورزش به تناسب اندام و پیشرفت شما کمک می کند. ناگفته نماند اعتماد به نفس.

6. استرس را کاهش دهید

گزارش داده ایم که ورزش باعث افزایش اندورفین برای لذت می شود ، اما هورمون های مرتبط با استرس ، از جمله کورتیزول را نیز کاهش می دهد. مغز شما نه تنها مواد شیمیایی واقعی را در برابر استرس ترشح می کند ، بلکه مزایای سلامتی اضافی برای بدن و بدن کلی شما از تمرین می تواند به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید.

9. برای حفظ شیوه زندگی سالم

ما فقط درباره فواید ورزش می شنویم. این می تواند متابولیسم شما را تحریک کند ، به کاهش وزن کمک کند ، وزن را کاهش دهد ، شادی و اعتماد به نفس را افزایش دهد و خیلی بیشتر. یک سبک زندگی سالم در همه جنبه های سبک زندگی شما از جمله خانواده ، دوستان و جامعه شما گسترش می یابد. جالب است فکر کنید که ورزش برای خودتان تأثیر مثبتی بر سایر چیزهای اطراف شما خواهد داشت.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟ هر کس هنگام شروع (یا پیگیری) یک سفر تناسب اندام ، بلندپروازی ها و اهداف خود را دارد. تو چی هستی؟ با هشتگ #FitnessConnection در رسانه های اجتماعی به ما اطلاع دهید تا بتوانید یکی از اعضای معروف ما شوید.

خورشید پدیدار میشود

ما به سرعت در حال حرکت به سمت تابستان و اواسط سال هستیم! وقت بگذارید و به خودتان یادآوری کنید که چه چیزی شما را تحریک می کند و چه چیزی شما را در این مسیر نگه می دارد. به یاد داشته باشید ، استراحت یا افتادن هر چند وقت یکبار اشکالی ندارد ، اما توقف کردن اشکالی ندارد. ما به شما بسیار اعتقاد داریم ، بنابراین اگر تا به حال احساس کردید نیاز به افزایش دارید. بیایید و بازدید کنید و ما مطمئناً به شما کمک می کنیم زمان خود را در زیر نور خورشید بازیابی کنید.

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *