kermanyy

Sunday, 24 October 2021

با غذا ، رفاه و سرگرمی زندگی جدیدی ایجاد کنید.

با غذا ، رفاه و سرگرمی زندگی جدیدی ایجاد کنید.


آیا می توانید باور کنید که امسال چهار ماه گذشته است؟! با شکوفایی کامل بهار و تابستان در راه ، این زمان مناسب برای تجدید نظر در مورد آنچه شخصاً زندگی جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد ، است. این ممکن است یک کلاس ورزشی جدید باشد یا حتی برای تنفس و کشش قبل و بعد از تمرین وقت بگذارید. هر آنچه را که برای ایجاد شادی در زندگی خود انتخاب می کنید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم ما تیم داریم اینجا برای راهنمایی و کمک به خوشحال کردن شما

حلقه سوپ

کنسرت های آوریل در ماه مه گل می آورد ، اما به بیرون آوردن هویج نیز کمک می کند! با فرارسیدن روز جهانی هویج در 4 آوریلث، ما می خواستیم مدتی وقت بگذاریم تا این سعادت نارنجی را روشن کنیم.

هویج علاوه بر اینکه خرد شده ، خوشمزه و پیشرفته است ، زیرا غذای مورد علاقه خرگوش کارتونی است ، سرشار از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، پتاسیم ، ویتامین K1 و بتا کاروتن (رنگدانه تبدیل شده به ویتامین A) است. هویج علاوه بر مواد مغذی زیادی که دارد ، فواید سلامتی دیگری نیز دارد ، از جمله:

  • کاهش کلسترول
  • کاهش استرس
  • ارتقاء سلامت چشم

برای برجسته کردن این سبزی ریشه ، ما دستور تهیه سوپ هویج منحصر به فرد را آماده کرده ایم که مطمئناً کمی گاو به مرحله شما اضافه می کند. می توانید دستور چاپ را چاپ کرده و از آن استفاده کنید.

هویج فانتزی

عناصر:

یک عدد سیب زمینی شیرین

4 عدد هویج

نصف پیاز

1 کارتن آبگوشت سبزیجات

1 قاشق غذاخوری کره

زعفران خرج کنید

پودر سیر ، نمک و فلفل به مزه

دستورالعمل ها:

  1. پیاز خرد کنید
  2. سیب زمینی شیرین و هویج را به قطعات کوچک خرد کنید
  3. قابلمه بزرگ را گرم کرده و کره را اضافه کنید
  4. پیازها را بپزید تا کاملا شفاف شود
  5. هویج ، سیب زمینی شیرین و آب گوشت را اضافه کنید
  6. بپزید تا جوش بیاید
  7. حرارت را کم کنید و بجوشانید تا همه چیز نرم شود
  8. همه چیز را با استفاده از یک ابزار غوطه ور یا مخلوط کردن معمولی مخلوط کنید. (هرچه دارید)

زعفران و ادویه را اضافه کنید. هم بزنید و مزه کنید تا سیر شود. آن را کامل بخورید

اعضای یادمان ما

87. آموزش

“درد خود را به اشتیاق تبدیل کنید.” آیا این فقط یکی از پیام های الهام بخشی است که یکی از اعضای ما به شما ارسال کرده است ،cious_content87 در IG. تغذیه عبارت است از پیام هایی برای تحریک میل به بهتر شدن. می توانید شرط ببندید که او هرگز روزی روی پاها نخواهد پرید. یا شانه ها. یا سینه. او با دورهای تخریب کننده ماهیچه های خود ، کار خارق العاده ای را در ظاهر آسان تمرینات انجام می دهد. در حقیقت ، این چرخش قفسه سینه را ایجاد کرد که در شبکه های اجتماعی با میله خود روی زمین مشاهده کردید. نگران نباشید ، او ممکن است برای این کار نیز ورزش کند. 😄 البته ، ما می خواستیم مرد پشت درمان را بشناسیم و چند سوال در این ماه پرسیدیم:

  1. از کی ورزش را شروع کردید؟ چرا؟
    من یک سرباز بازنشسته هستم و در ارتش تقاضای زیادی وجود دارد که از نظر جسمی و روحی سخت باشند. هنگام خروج از ارتش ، من رهبر سربازان بودم و آنها مسئول این بودند که بزرگتر از خودم باشم و استاندارد را تعیین کنم. من می خواستم روح رهبری را ادامه دهم. البته زندگی هم اتفاق می افتد. من در رابطه بدی بودم و احساس می کردم جذاب نیست. می خواستم از روی افسردگی و عصبانیت ظاهر خود را تغییر دهم. من احساس می کنم بسیاری از مردم سفر را از این طریق آغاز می کنند. شما احساس می کنید جذاب نیستید ، و می خواهید احساس جذابیت دیگران را داشته باشید. در کنار جراحاتی که در دوران سربازی دریافت کردم ، توجه زیادی به آنچه در فیزیوتراپی انجام می دادم ، کردم. من می خواستم از این ایده ها برای تبدیل آن به کاری که وقتی در باشگاه هستم ، استفاده کنم.
  2. چه کسی از شما الهام می گیرد؟
    افرادی که تلاش می کنند ، من دوست دارم ببینم که مردم برای ثبات تلاش می کنند. لازم نیست شما آنقدر با من خوب باشید ؛ واقعیت این است که شما همچنان به تلاش خود ادامه می دهید. اما او تنها کسی بود که قبل از شروع همه چیز او را دنبال می کردم dnicolemonroe؛ او واقعاً شروع کرد در اتصال تناسب اندام او در حال حاضر در تلویزیون است و قراردادهای وثیقه و غیره دارد. دوست دارم روزی او را ملاقات کنم. نگاه کردن به محل کار او باعث خلاقیت بیشتر من می شود.
  3. چه شانسي براي روز جعلي خود داريد؟
    این سفر من به ژیرو است. یک مکان مدیترانه ای برای رفتن وجود دارد ، و بهترین ژیروسکوپ هایی که من مدت ها بوده ام یا به Frezko Taco Spot (فقط سه شنبه) می رویم.
  4. به کسی که تازه در باشگاه شروع کرده است چه می گویید؟
    سخت نگیر. اجازه ندهید ورزشگاه شما را بترساند. به بازگشت خود ادامه دهید ؛ نتیجه یک شبه رخ نخواهد داد ، اما وقتی نتایج به دست آمد ، داستانی برای گفتن خواهید داشت.
  5. قسمت مورد علاقه شما در مورد تمرین در Fitness Connection چیست؟
    این یک رابطه خانوادگی شد ، به ویژه با مرد آلن ، TX. آنها مرا می شناسند و به من اهمیت می دهند. سال گذشته خواهر و دخترم فوت کردند و آلیسا برایم بیسکویت پخت. از مدیران گرفته تا مربیان ، آنها مرا پذیرفته اند و چیزی جز مراقبت و حمایت نشان نداد. علاوه بر این ، چمن آن است. من عاشق تمرین روی چمن هستم که باعث می شود احساس کنم حرفه ای هستم.
  6. عبارت الهام بخش شما چیست؟
    می شه انجامش داد. رهبران پیشرو هستند !!! – کرنل لاکت

برای آگاهی بیشتر از کلمات حکیمانه و تاکتیک های فوق العاده ،cious_content87 را در اینستاگرام مشاهده کنید.

oh.hey.its.chante

ملکه اسرار خود آشکار ، @oh.hey.its.chante کار خود را با هدف انجام می دهد. او ما را تشویق می کند که هرگز تسلیم نشویم ، به ویژه هنگامی که زمین خورده ایم. هنگامی که شکست می خورید متوقف کردن آن آسان است ، اما به گفته شانته ، “این کار هر روز کار می کند.” یکی از ویژگی های مورد علاقه او اشتیاق او برای تبدیل شدن به نسخه مورد علاقه خود است – حتی اگر این شامل نگاه مجدد به اهداف تناسب اندام باشد. او به ما می گوید که او خوب است. تعهد او به ما انگیزه می دهد و به ما انگیزه می دهد تا به مسیر اصلی بازگردیم. از صبر و شکیبایی شما بسیار سپاسگزارم. این چیزی است که همه ما می توانیم کمی بیشتر از آن استفاده کنیم. لاغر @oh.hey.its.chant در اینستاگرام برای اثبات و الهام بیشتر زندگی.

به جلو ادامه دهید

این ماه در شبکه های اجتماعی سوالی در مورد مزایای پیاده روی پرسیدیم. برای افرادی که عاشق ورزش هستند ، پیاده روی بیهوده به نظر می رسد. اما برای دیگران ، مزایای فقط کمی پیاده روی روزانه می تواند مزایای زیادی برای سلامتی شما به همراه داشته باشد.

فقط 30 دقیقه پرسه زدن می تواند به شما کمک کند:

  • سلامت قلب را افزایش دهید
  • احتمال بیماری های قلبی و سکته را کاهش دهید
  • بهبود تعادل
  • استخوان ها را تقویت کنید
  • به قدرت کلی خود بیفزایید
  • افزایش پایداری
  • کاهش چربی بدن

در حالی که 30 دقیقه مهم است ، پیاده روی طولانی مدت تنها به مزایای سلامتی شما می افزاید. اگر نمی توانید هر روز 30 دقیقه پیاده روی کنید ، افزودن برخی گزینه های دیگر به برنامه شما نیز می تواند مفید باشد.

این شامل:

  • راه رفتن با سگ (یا سگ ؛ به عنوان همسایه)
  • هرجا که می روید از پله ها بالا بروید
  • پارک کردن دورتر از محل کار یا پیاده شدن زودتر از اتوبوس
  • به جای 30 دقیقه 10 دقیقه پیاده روی کنید و از آنجا حرکت کنید

صرفنظر از نحوه ورود شما ، نکته این است که آن را به بخشی دائمی از روز خود تبدیل کنید. این امر سلامت شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند سالم و شاد باشید.

در مقابل دستگاه اجرا نکنید

در طول این سالها ، بحث هایی در مورد اینکه چه کسی بهتر است وجود دارد: وزنه رایگان یا ابزار؟ در اینجا در Fitness Connection ، ما معتقدیم که بهتر از این دو ، آن است که بیشتر دوست دارید. آیا ما پاسخ را کپی کردیم؟ کمی ، اما مزایای یک تمرین بر دیگری بیشتر نیست ، بنابراین ما می گوییم ، راه خود را انتخاب کنید (یا اجازه دهید مربیان مجرب ما شما را راهنمایی کنند).

وزن آزاد

نیازی نیست که برای هیچ Strongman® تمرین کنید تا از مزایای شگفت انگیز وزنه های آزاد استفاده کنید. در واقع ، هنگامی که توده بدون چربی بیشتری دارید (عضله را ببینید) نسبت به کاردیو به تنهایی کالری بیشتری می سوزانید. اگر می خواهید وزن و وزن خود را کاهش دهید ، تمرین با وزنه یک برنامه عالی برای تناسب اندام شما است.

می توانید از ابتدا شروع کنید و پیشرفت کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • انعطاف پذیری و تعادل را ایجاد کنید
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • متابولیسم را تحریک می کند
  • خیلی بیشتر!

ابزارهای بدنسازی

ما می دانیم که وسایل بدنسازی چقدر می تواند باعث رعب و وحشت شود. شما نمی خواهید کسی را سرپا نگه دارید یا با واژگون شدن خود را شرمنده کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم ، بنابراین خجالت نکشید که از یکی از اعضای Fitness Connection بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ، ابزار دوستان شما هستند.

تجهیزات بدنسازی ما علاوه بر شناسایی ماهیچه های خاص می تواند به موارد زیر نیز کمک کند:

  • ساعات کاری خود را تکمیل کنید
  • شما را در امان نگه دارد
  • فشار بر مفاصل را کاهش دهید
  • از وزن بیشتر بدون آسیب استفاده کنید

ما یک نظرسنجی آنلاین انجام دادیم تا ببینیم کدام روش را ترجیح می دهید. برنده؟

در هر صورت ، هر دو نوع ورزش یک راه عالی برای کمک به سلامتی شما هستند. اگر شخصاً یکی را بر دیگری ترجیح می دهید ، به دنبال آن بروید! بهترین کار ، کاری است که از آن لذت می برید.

به آنچه در اطرافتان است احترام بگذارید

پس از چشیدن یک سوپ هویج خوشمزه و انجام یک تمرین کامل با اعضا که شامل وزنه های رایگان و تجهیزات بدنسازی است ، یک کار را فراموش نکنید: لذت بردن از زندگی. بهار در حال شکوفایی کامل است و فرصتی عالی برای نفس کشیدن هر از گاهی و قدردانی از فضای باز است. بوی گل یا علف تازه بریده را اضافه کنید. بارش باران یا شکل گیری دوباره حیات وحش را تماشا کنید. این زمان از سال زندگی و شادی جدیدی را برای همه چیز در اطراف شما به ارمغان می آورد ، بنابراین آن را وارد کنید و قدر دنیای خود را بدانید.



Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *