kermanyy

Monday, 25 October 2021

برنامه رژیم غذایی 15 روزه + رژیم غذایی + توصیه های رژیم غذایی و سلامتی

برنامه رژیم غذایی 15 روزه + رژیم غذایی + توصیه های رژیم غذایی و سلامتی


رژیم سخت گیرانه باعث کاهش سریع وزن می شود به شرطی که واقعا احساس گرسنگی نکنید. در همه رژیم ها ، نکته مهم این است که رژیم را با دقت و بدون کوچکترین تغییری رعایت کنید. نوشیدن مایعات به ویژه آب در طول رژیم کاهش وزن بسیار مهم است و ورزش روزانه مانند 30 دقیقه پیاده روی با شدت متوسط ​​و همچنین حفظ سلامتی نیز به تناسب اندام کمک می کند.

رژیم لاغری 15 روزه کانادایی

آگاهی از برنامه رژیم غذایی و توصیه هایی در مورد آن می تواند تأثیر قابل توجهی بر رژیم کاهش وزن داشته باشد ، همچنین باید سلامت و نیازهای بدن برآورده شود. در ادامه مطلب رژیم غذایی محدود کانادایی ما 15 روز استفاده می کنیم که می تواند وزن را بین 8 تا 10 کیلوگرم و اندازه آن را بین 10 تا 15 سانتی متر کاهش دهد.

روز اول

برای صبحانه یک فنجان قهوه با یک حبه قند میل کنید. در این رژیم مراقب باشید باید صبحانه بخورید.

برای ناهار ، توصیه می شود مقداری اسفناج پخته با گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز بخورید.

برای شام ابتدا از مقداری کاهو با آب لیمو ترش استفاده کنید و سپس 300 گرم گوشت پخته یا آسیاب شده بخورید. ما اصرار داریم که نباید بلافاصله بعد از شام به رختخواب بروید ، زیرا باعث مشکلات گوارشی و همچنین چاقی در اطراف شکم می شود.

روز دوم

همین کار را برای صبحانه در روز اول انجام دهید.

در وعده ناهار توصیه شده ، ابتدا 1 لیوان ماست کم چرب بنوشید و سپس از 10 ورق سوسیس مرغ استفاده کنید.

از کاهو ، لیمو ترش و کدو بورانی برای شام مانند روز اول استفاده کنید.

مقداری گل رز

در روز سوم صبحانه خود را با 1 لیوان آب گرم و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما شروع کنید.

هنگام ناهار ، ابتدا مقداری کاهو به تنهایی بخورید و سپس نیمی از سینه مرغ پخته یا کبابی را بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و غذای خوب بجوید ، این باعث کاهش اشتها می شود.

سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی را با آب لیمو ترش برای شام سرو کنید.

روز چهارم

در وعده صبحانه ، همانند روز اول عمل کنید ، اما یک تکه نان تست اضافه کنید.

هنگام ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب استفاده کرد ، سپس بعد از مدتی خوردن ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً آب سیب یا آب هویج.

در وعده شام ​​ابتدا اسفناج بورانی بخورید. توصیه می شود در ابتدای شب شام بخورید و بعد از خوردن یک ساعت شام ، چند هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

رژیم غذایی

روز پنجم

صبحانه را به عنوان روز چهارم آماده کرده و میل کنید.

برای ناهار از ماهی پخته با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید. توصیه می شود در این رژیم از غذاهای سرخ کرده خودداری کنید تا علاوه بر سلامت رژیم ، کاهش وزن نیز رخ دهد.

برای شام ، ابتدا سالاد کاهو با آب لیمو و روغن زیتون. سپس بورانی کدو تنبل را خورد.

روز ششم

این روز را مثل سومین روز رژیم لاغری صبحانه آماده کرده و میل کنید.

ناهار را مشابه روز دوم انتخاب کرده و استفاده کنید.

شام را همانند شب قبل (روز پنجم) آماده کرده و بخورید.

روز هفتم

روز هفتم رژیم غذایی محدود کانادایی برای صبحانه ، یک فنجان قهوه با یک حبه قند و یک تکه نان تست بخورید.

در وعده ناهار از کاهو ، برگ سوسیس و اسفناج بورانی در زمان های جداگانه استفاده کنید.

برای شام فقط از سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. یک ساعت بعد از خوردن شام ، خوردن مقداری میوه توصیه می شود.

روز هشتم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا خراب کند.

ناهار را مشابه روز سوم بخورید و آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

برای شام از لنز استفاده کنید. همچنین سالاد کاهو را با آب لیمو سرو کنید. بعد از ساعت ها دم کردن این غذاها ، می توانید از چندین میوه استفاده کنید.

روز نهم

فقط برای یک صبحانه یک لیوان شیر کم چرب استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا به آرامی سالاد کاهو را با آب لیمو ترش تازه میل کنید و سپس از نیمی از سینه مرغ ، ترجیحاً آسیاب شده استفاده کنید.

برای شام ، یک سالاد کاهو با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیمو تازه ترش تهیه کنید و لذت ببرید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

در وعده صبحانه ، همانند روز اول عمل کنید ، اما یک تکه نان تست اضافه کنید.

در وعده نهار ابتدا باید از ماست کم چرب استفاده کرد ، سپس بعد از مدتی خوردن ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحا آب سیب یا آب هویج.

هنگام شام ، ابتدا 2 تخم مرغ آب پز بخورید. یک ساعت بعد از خوردن شام ، چند هویج پخته رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

یازده روز

هنگام صرف صبحانه نیز همانند روز قبل عمل کنید.

برای ناهار از ماهی پخته با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید.

سالاد کاهو و کرفس برای شام استفاده می شود و در پایان کدو بورانی مورد نظر است.

دوازده روز

دوازدهمین روز رژیم کاهش وزن کانادایی را با 1 لیوان آب گرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بخورید.

ناهار عدس و 1 هویج پخته بخورید.

برای شام ، شب قبل آماده کنید و بخورید.

رژیم غذایی محدود کانادایی

این رژیم لاغری شامل 12 روز رژیم اولیه است و 3 روز مرخصی به عنوان رژیم نگهدارنده توصیه می شود. توصیه می شود ابتدا رژیم را به مدت 15 روز دنبال کنید و سپس از غذا به طور معمول استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که باید از پرخوری خودداری کرد و همه گروه های غذایی باید در حد اعتدال مصرف شوند. اگر بعد از ماه ها رژیم گرفتن تنها 2 کیلو وزن اضافه کرده اید ، فقط باید رژیم را دوباره به مدت 3 روز حفظ کنید.

رژیم غذایی برای رژیم لاغری کانادایی

روز سیزدهم

فقط برای یک صبحانه یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا یک سالاد کاهو با گوجه فرنگی و آب لیمو ترش تازه سرو کنید و سپس کمی بورانی اسفناج استفاده کنید.

برای شام ، 2 نان تست با آب مرغ یا آب مرغ استفاده کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

روز چهاردهم

کافی است صبحانه یک فنجان چای با یک تکه نان تست و عسل میل کنید.

5 برش سوسیس مرغ ، 1 ترشی ، 2 تکه نان تست و گوجه فرنگی را برای ناهار آماده کنید.

برای شام ، ابتدا یک سالاد کاهو با خیار و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نصف سینه مرغ بخورید و چند ساعت پس از باردهی غذا بخورید.

روز پانزدهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا خراب کند.

ناهار ابتدا سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

برای شام ، 2 نان تست با آب مرغ یا آب مرغ استفاده کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *