kermanyy

Monday, 25 October 2021

بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن

بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن


با شروع سرد شدن هوا و تغییر برگها ، می دانیم که زمان پاییز فرا رسیده است. این به معنی برخی از چیزهای مورد علاقه ما در پاییز است فوتبال و هالووین – مقدار زیادی غذای خوشمزه! در حالی که ماه های سردتر ممکن است فصل یک میان وعده به نظر برسد ، اما اهداف سلامتی و تناسب اندام شما ضرری ندارد. البته ، غذاهای بسیار خوشمزه پاییزی برای کاهش وزن وجود دارد که حتی می توانید در طول تعطیلات نیز از آنها لذت ببرید!

به طور کلی ، هیچ گونه کمبود یا رژیم غذایی لازم نیست!

پاییز غذا در فصل

هنگامی که تابستان شروع به کم شدن می کند ، طبیعت با یک سری غذاهای خوب برای شما از جمله غذاهای پاییزی برای کاهش وزن از شما استقبال می کند! در حالی که این فصل بیشتر برای کدو تنبل محبوب شناخته می شود ، غذای مفید پاییزی فراتر از این کدو محبوب است.

تعداد زیادی از آن از کدو سبز تا سبزیجات وجود دارد با پشتیبانی تحقیقاتی غذاهای سالم فصلی برای حمایت از اهداف شما.

برخی از غذاهای سالم پاییزی مورد علاقه ما عبارتند از:

  • سیب
  • گلابی ها
  • کدوها
  • سبزیجات چلیپایی مانند کلم بروکلی ، بادام زمینی و کلم
  • کررانان
  • جوانه بروکسل

در مورد رژیم های کاهش وزن ، گزینه های پاییز فصلی فراوان (و خوشمزه تر از همیشه) هستند!

فواید خوردن هر فصل

سالها پیش ، خوردن گوجه فرنگی در فوریه و زردآلو در دسامبر اصلا کار سختی نبود. مردم محصولات تازه می خوردند – در طول سال گزینه های زیادی وجود نداشت!

این روزها اما با تکنولوژی و حمل و نقل ، اکثر غذاها در تمام طول سال در دسترس هستند. در حالی که دسترسی بی پایان ممکن است راحت باشد ، به خاطر داشته باشید: خوردن فصلی می تواند بسیار مفیدتر باشد.

خوشمزه تر در فصل

برای شروع ، خوردن میوه در خارج از فصل رشد طبیعی به اندازه میوه هایی که به طور طبیعی در باغ یا مزرعه رشد می کنند طعم خوبی ندارد. به گوجه فرنگی شیرین تابستانی فکر کنید که از سرکه انتخاب می کنید در مقایسه با آن که می توانید در وسط زمستان در خواربارفروشی پیدا کنید. به احتمال زیاد ، گوجه فرنگی در تابستان بسیار آبدارتر و خوشمزه تر از مخلوط زمستانی است.

کربن کمتری پیدا کنید

خوردن فصلی نیز برای محیط زیست بهتر است. اگر غذا محلی رشد نمی کند ، باید راه خود را به شما برساند! و این می تواند به کامیون ، هواپیما و قایق نیاز داشته باشد. این به معنی سوخت و انرژی اضافی و ردپای کربن عظیم است. همه برای حمایت از هوس های شما در خارج از فصل! علاوه بر این ، خوردن فصلی به حمایت از کشاورزان و مشاغل محلی کمک می کند! یک برد-برد.

مغذی تر

اگر می خواهید حداکثر فواید تغذیه ای را داشته باشید ، عاقلانه است که هر فصل غذا بخورید. هنگامی که غذای غیر فصلی به فروشگاه محلی شما منتقل می شود ، زمان بیشتری برای کاهش مواد مغذی در حین حمل و نقل وجود دارد. آفتاب بیش از حد به ترکیب اضافه کنید (که می تواند مواد مغذی را نیز تجزیه کند) و کمتر از بهترین تغذیه ای که در صورت انتخاب یک گزینه محلی فصلی دریافت می کنید ، باقی می ماند.

5 غذای برتر برای کاهش وزن

با آگاهی از مزایای ذکر شده ، به راحتی می توان فهمید که چگونه خوردن فصلی می تواند اهداف کاهش وزن را پشتیبانی کند. پس از همه ، اگر غذاها مغذی تر و خوشمزه تر باشند ، به راحتی می توان آنها را در رژیم غذایی خود قرار داد!

در میان میزان غذای فصل پاییز ، برخی از آنها هنگام حمایت از اهداف شما بهتر از دیگران هستند. با این وجود ، اینها غذاهای اصلی پاییزی برای کاهش وزن هستند که باید در این فصل به بشقاب شما راه پیدا کنند!

کدو تنبل

دیدن یک کدو تنبل در بالای لیست ما هنگام رها کردن غذا برای کاهش وزن ، نباید تعجب آور باشد. در حالی که نمی توان منکر این شد که کدو تنبل چقدر خوشمزه است ، آیا می دانستید که به همان اندازه خوشمزه و مغذی است؟

کدو تنبل سرشار از فیبر است ، مواد مغذی که به شما کمک می کند پشتیبانی کاهش وزن با ایجاد احساس سیری طولانی مدت در ما. برای بسیاری ، سیری بیشتر به معنی قند کمتر و کالری کمتری است که در طول روز مصرف می شود.

و ، از آن زمان به بعد کدو تنبل بیشتر از آب ساخته شده است (البته بیش از 90) ، به طور طبیعی کالری کمی نیز دارد!

برای لذت بردن از کدو تنبل به عنوان غذای پاییزی برای کاهش وزن ، قوطی ها را در اسموتی ها یا محصولات پخته شده قرار دهید ، یا سعی کنید آن را در غذاهای خوش طعم برای یک مشت مقوی و بسیار خوشمزه تفت دهید.

گل کلم

نیکوکاری یک غذای شناخته شده است که برای کاهش وزن مفید است ، بنابراین به طور طبیعی ، در لیست ما قرار دارد. اگرچه این سبزی چلیپایی در اوایل ماه ژوئن یافت می شود ، اما فصل اوج آن معمولاً از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد. این شاید یکی از همه کاره ترین سبزیجات موجود باشد ، میخک همچنین در تغذیه و کاهش وزن یک قدرتمند است.

ممکن است روده را به عنوان یک عنصر کلیدی در پیتزا ، غذاهای برنج و حتی بیسکویت های غذایی به عنوان جایگزین غلات و سایر غذاهای پرکالری دیده باشید. و به دلایل خوب! این مبادله سالم به عنوان فیبر برای شما سرشار از مواد مغذی خوب است ، همچنین کالری کمی دارد و تقریباً بی مزه است.

این سبزی پاییزی یک غذای عالی است که می توانید در دستور العمل های کاهش وزن مناسب پاییز قرار دهید. فکر کنید: تنقلات روز بازی ، برنامه های تعطیلات و شام های سبک هنوز پر می شود!

در اینجا چند ایده جالب وجود دارد:

  • روده ها را به پوسته پیتزا تبدیل کنید
  • آن را در روده بوفالو بپزید
  • حتی آن را به جای میوه در اسموتی های کم شکر فریز کنید!

به کمی تشویق نیاز دارید؟ اونها رو امتحان کن پنج روش استفاده از روده به نظر می رسد هنوز امتحان نکرده اید!

انجیر

اگر در حین تلاش برای کاهش وزن به دنبال هوس خوردن هستید ، انجیر را دنبال کنید تا دندانهای شیرین خود را ارضا کنید. این میوه های پاییزی سرشار از فیبر سیر کننده و کم کالری هستند.

آنها را روی سالادی با مرغ و کلم بریزید ، آنها را به اسموتی خود اضافه کنید ، یا فقط آنها را به تنهایی برای یک میان وعده خوشمزه و یک قطره بخورید.

قارچ

آب و هوای سرد به معنای تعداد زیادی دستور العمل آرامش بخش است که با این رژیم دوستانه برای کاهش وزن پر شده است. با انتخاب انواع مختلف ، باید راههای خوشمزه ای برای افزودن قارچ به بشقاب خود بیابید!

مانند روده ، قارچ به راحتی در بسیاری از غذاها گنجانده می شود. و از آنجا که هنگام پخت قوام یکسانی با گوشت دارند ، این سبزیجات می توانند جایگزین پروتئین گیاهی کم چرب و کم کالری برای غذاهایی مانند کوفته ، تاکو و همبرگر باشند.

قارچ سرشار از فیبر و ویتامین ها ، غذای مناسب پاییزی برای افزودن به برنامه غذایی سالم است!

کنگر فرنگی اورشلیم / سانچوک

مطمئناً شما در مورد پروبیوتیک ها ، باکتری های کوچک اما قدرتمندی که برای سلامتی مفید هستند ، چیزی شنیده اید! در حالی که خوردن پروبیوتیک ها برای حمایت از یک میکروبیوتای سالم بسیار مهم است ، ما نمی توانیم اهمیت خوردن فیبر پری بیوتیک را نادیده بگیریم! پری بیوتیک ها فیبرهای در دسترس هستند که باکتری های موجود در بدن ما را تغذیه می کنند.

ما پروبیوتیک های خود را از غذاهایی که می خوریم دریافت می کنیم و کنگر فرنگی اورشلیم یکی از منابع عالی است. تحقیقات نشان می دهد که یک میکروبیوتای سالم می تواند به اهداف کاهش وزن کمک کند و هنگامی که فیبر پری بیوتیک کافی مصرف شود ، می توان یک میکروبیوتای سالم را حفظ کرد. بنابراین ، کنگر فرنگی اورشلیم یکی از غذاهای مورد علاقه ما برای کاهش وزن است!

علاوه بر این ، آنها با داشتن محتوای غنی از آهن به حمایت از سطوح انرژی ما کمک می کنند. در حقیقت ، فقط یک فنجان تقریباً 30 درصد از نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند!

سعی کنید آنها را جداگانه با کمی روغن زیتون و سیر نمک بزنید ، در یک پخت سبزیجات سرخ شده یا بالای یک کاسه سالاد گرم مخلوط کنید.

غذاهای مورد علاقه پاییز فصلی برای حمایت از سفر کاهش وزن شما

در آغوش کشیدن میوه های پاییزی می تواند به شما در روحیه برداشت کمک کند و همزمان اهداف کاهش وزن خود را پشتیبانی کند. گنجاندن گزینه های پاییزی مانند کدو تنبل ، چربی سوخاری ، انجیر و قارچ در غذاهای شما می تواند تغذیه شما را به شیوه ای کم کالری ، پر فیبر و بسیار خوشمزه افزایش دهد. خوردن فصلی با کمی تجربه ساده است و گنجاندن آن در عادات سالم شما مزایای شگفت انگیزی را برای شما به همراه خواهد داشت.

پاییز مبارک و خوردن شاد!

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *