kermanyy

Monday, 25 October 2021

بهترین غذاها برای خود سالم و مناسب | تناسب اندام کندی


صرف نظر از آنچه که می شنوید ، فرم گرفتن به آسانی به اندازه کالری دریافتی ، خارج شدن کالری نیست. نوع کالری دریافتی مهم است ، به این معنی که غذاهایی که می خورید تأثیر زیادی بر توانایی شما در کاهش وزن و عضله سازی دارد ، همچنین سلامت قلب ، عملکرد گوارشی مناسب و سایر جنبه های آنچه ما “سلامت کامل” می نامیم را تحت تاثیر قرار می دهد. . “

این که آیا شما علاقه مند به ثبت نام در برنامه سلامتی جسمانی هستید یا فقط به دنبال چند راه برای بهبود سلامت و تناسب اندام شخصی خود هستید ، در اینجا برخی از بهترین غذاهایی که باید در نظر بگیرید ذکر شده است. به رژیم غذایی خود اضافه کنید:

1. بلوبری ، کرن بری و توت سیاه (در میان دیگران)

تحقیقات نشان داده است که برای حفظ سلامت بدن شما به آنتی اکسیدان ها ، کودهای پیشگیرانه از بیماری ها که به محافظت در برابر سرطان ، بیماری های قلبی و سایر بیماری هایی که به مرور زمان رایج می شوند ، نیاز دارید.

توت ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، به همین دلیل است که باید در رژیم غذایی شما فراوان باشد.

2. نان و غلات سبوس دار

اگر قصد دارید ورزش کنید ، بدوید یا هر چیزی که کالری زیادی می سوزاند ، باید مطمئن شوید که انرژی لازم برای این کار را دارید. این به معنی خوردن کربوهیدرات است ، اما نوع کربوهیدرات هایی که می خورید مهم است.

غذاهایی مانند نان گندم سبوس دار و دانه های سبوس حاوی انواع کربوهیدرات ها هستند که توانایی ورزش شما را در طول زمان حفظ می کنند و به عنوان یک مزیت ، حاوی فیبر برای حمایت از سلامت دستگاه گوارش هستند!

3. ماهی قزل آلا و ماهی

وقتی به دنبال منبع پروتئین هستید ، نمی توانید بسیار بهتر از ماهی قزل آلا پیدا کنید. استفاده از امگا 3 برای حمایت از سلامت قلب و دوز آمینواسیدهای بالاتر از حد معمول برای کمک به رشد عضلات ، استفاده از ماهی قزل آلا می تواند بر سلامت کلی و رفاه شما تأثیر مثبت بگذارد.

4. لوبیا و آجیل

چه رژیم غذایی سبزیجات را رعایت کنید و چه بخواهید منابع پروتئینی خود را مخلوط کنید ، لوبیا و آجیل گزینه های زیادی برای انواع غذاهای غنی از پروتئین ارائه می دهند.

لوبیا سیاه همه کاره است ، در همبرگر ، پرکننده و به تنهایی در کنار آن استفاده می شود. نخود را می توان در حمص ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. آووکادو

اگرچه غذاهای چرب به عنوان چیزی که باید از آن اجتناب شود تصور می شد ، اما از آن زمان متوجه شدیم که غذاهای سرشار از چربی های اشباع نشده در رژیم غذایی ما ضروری است.

آووکادو از نظر میزان چربی 77 درصد منحصر به فرد است – این بستگی به بافت سطح خود میوه دارد.

6. سبزیجات برگ دار

اسفناج ، کلم و سایر سبزیجات سرشار از ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین ها هستند که از چندین سیستم بدن پشتیبانی می کنند. اگر سالاد نمی خورید ، می توانید از سبزیجات برگ دار در اسموتی یا آب میوه آن استفاده کنید تا روزانه ویتامین دریافت کنید که به شما احساس خوبی می دهد!

از غذا برای تبدیل یک شیوه زندگی به یک شیوه زندگی استفاده کنید

حالا که می دانید تناسب اندام و سلامتی چیزی بیشتر از ورزش و کاهش وزن نیست ، آیا شما را مجبور می کند در مورد برخی از راه هایی که می توانید شیوه زندگی خود را بهبود بخشید ، متفاوت فکر کنید؟

در Kennedy Fitness ، توصیه های تغذیه ای که ما ارائه می دهیم تنها دلیلی نیست که ما یکی از معتبرترین برنامه های سلامتی جسمانی را در South Jersey داریم ، اما قطعاً مهم است که بدانید برای سلامت کلی خود باید چه چیزی را در بدن خود قرار دهید. به



Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *