kermanyy

Friday, 22 October 2021

به سلامت بازگردید ، به روال عادی برگردید

به سلامت بازگردید ، به روال عادی برگردید


آیا با شروع فصل بازگشت به مدرسه ، با سلامتی کامل بر می گردید؟ در اینجا چند روش وجود دارد که می توانیم در پاییز امسال و دستور العمل های دستور العمل های سلامتی توسط Blue Apron را تنظیم کنیم. این پست توسط Blue Apron حمایت می شود.

بازگشت به روال معمول مدرسه

بسیاری از ما خاطرات خوبی از فصل قبل از مدرسه داریم. پس از یک تعطیلات طولانی و گاه به گاه تابستانی ، که معمولاً با بستنی و مسافرت پر شده بود ، من واقعاً مشتاق شروع یک هنر معمول هستم! من فکر می کنم در سپتامبر به جای روز سال نو واقعاً طراوت بخش است – رطوبت هوا کم می شود ، آشپزی در خانه معمولی می شود و همه نسبت به تابستان سالم تر هستند.

در اینجا چند روال معمول وجود دارد که خوشحالم از نو شروع می کنم:

پیاده روی تا مدرسه

بعد از گذراندن حداکثر 2 ساعت در اردوهای تابستانی و در ماشین بعدی ، نمی توانم صبر کنم تا دوباره به مدرسه بروم! مدرسه مازن یک مایل ، و توس 10 دقیقه پیاده روی دارد ، بنابراین اگر هر دوی آنها را جلو و عقب بروم ، 4 مایل پیاده روی می کنم.

Little Maze در سال 2019!

کتابخانه ی مدرسه

ورزش های پاییزی

فوتبال مشترک برای من و توماس ، و یک ورزش جدید برای مازن! او در پاییز امسال اولین بازی خود را در بیس بال لیتل انجام می دهد! او برای بازی بسیار هیجان زده بود و ما هیجان زده هستیم که او را در حال انجام کارهای جدیدی می بیند. توس در پاییز امسال برای فوتبال خیلی جوان است ، اما برای مراقبت از آن ما در حیاط جلویی خود ورزشهای زیادی انجام خواهیم داد 🙂

دست های ورزشی وسط می افتند

من می خواهم آن را به لیست “بازگشت به ورزشگاه” اضافه کنم ، اما افسوس که هنوز روی کارت ها نیامده است.

زمان شام خانوادگی

تابستان در اینجا بسیار رایج است ، گاهی اوقات به بچه ها اجازه می دهیم در استخر غذا بخورند یا مسافرت می کنیم و شام می خوریم. خوشحالم که خانواده شام ​​را باز می گردانم (و تنظیم جدیدی به نام جلسه میز برای شما می دانید-چه کسی!) دور میز رفتیم و نکته های مهم روزمان را به آنها گفتیم – روالی که تابستان آن را از دست داد. بیا برگردونیمش!

در ماه ژانویه ، من یک پست وبلاگ درباره دستور العمل های سلامتی که تازه شروع کرده بودم نوشتم. دستور العمل های سلامتی با چند ارتقاء اضافی سالم شده اند: آنها در حال حاضر در وعده های 4 نفره در دسترس هستند ، با گزینه های بیشتر در هر هفته و برخی از امکانات سفارشی متناسب با سبک غذای شما. هر هفته می توانید دستورالعمل های امضاء را با دستور العمل های سلامتی در منوی خود مخلوط یا مطابقت دهید یا می توانید کل منوی خود را به سلامت بسازید – انتخاب با شماست.

دستور العمل های سلامتی شامل غذاهای غنی از مواد مغذی و مواد فوق ستاره است که بر کربوهیدرات های پیچیده ، فیبر و آنتی اکسیدان ها تمرکز دارد. آنها همچنین حاوی مواد سبک تری هستند (بجای سیب زمینی سرخ کرده ماست یونانی بگویید). آنها صادقانه آنچه را که من از ابتدا در آشپزخانه خودم ایجاد می کنم (منظورم این است که واقعاً خوب است!) در نظر می گیرند.

دستورالعمل های سلامتی را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و در 5 جعبه اول خود 120 دلار تخفیف بگیرید! (بهترین پیشنهادی که در طول سال دریافت می کنند.)

در اینجا سه ​​دستور العمل داریم:

  • ماهی قزل آلا با ادویه اسپانیایی و کینوا گیاهی با روکش خرما بادام
  • سبزیجات شاورما ماسالا با آروگولا و ماست لیمو بوداده و کاسه کاسکوس
  • گوشت خوک پخته با سالسا ورد و کدو تنبل و مایو کالابریایی

سلامتی از طریق دستور العمل های پیش بند آبی و مواد اولیه ای که روی پیشخوان نگهداری می شوند

ماهی قزل آلا اسپانیایی با کینوا گیاهی

ما این دستور غذا را بخاطر ترکیب طعم شیرین آن دوست داشتیم. از مخلوط ادویه اسپانیایی گرفته تا خرما و خلال بادام ، طعم آن پر است. ماست طعم دار پایین بشقاب را کاملاً دوست داشتم (اشاره به خلاقیت نمایش).

غذای واقعی کامل

کینوا ، کدو سبز ، هویج ، ماست یونانی ، ماهی قزل آلا ، فلفل قرمز بو داده ، سیر ، خرما و لیمو = موفقیت واقعی غذا !!

نکاتی از آشپزخانه من

من سیر فشرده یا رنده شده را در میکرو هواپیما ترجیح می دهم تا خرد شده. و اگر خرما را چند ثانیه زودتر در مایکروویو قرار دهید ، برداشتن چاله ها و بریدن آنها بسیار آسان است!

شام سرو می شود

با ثبت نام در اینجا سعی کنید دستورالعمل های سلامتی را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و 16 غذای رایگان در پنج جعبه اصلی خود دریافت کنید.



Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *