kermanyy

Friday, 22 October 2021

رژیم لاغری شکم – رژیم لاغری

رژیم لاغری شکم – رژیم لاغری


رژیم غذایی برای کاهش معده
رژیم غذایی برای کاهش معده

رژیم غذایی برای کاهش معده

امروزه اکثر افراد چربی شکمی دارند. چربی دور شکم و باسن نسبتاً طبیعی است و به بدن آسیبی نمی رساند ، اما اگر بیش از حد مجاز باشد ، می تواند برای بدن بسیار مضر و خطرناک باشد.

برخی از چربی ها فقط زیر پوست هستند. سایر چربی ها در اعماق قلب ، ریه ها ، کبد و سایر اندام ها قرار دارند و در زیر پوست پنهان شده اند.

این چربی چربی احشایی است که باعث سفت شدن و نفخ شکم می شود.

اغلب چربی همراه با شکم شروع به رشد می کند و مشکلات ما را دوچندان می کند. بنابراین ، ما باید علل چاقی شکمی را بشناسیم و از چاقی قبل از ورزش ، با یا بدون استفاده از قرص های شیمیایی مضر یا بدون قرص های کاهش سریع مواد شیمیایی آگاه شویم ، که البته بهتر از درمان است.

رژیم لاغری شکم

غذاهای رژیم لاغری شما نباید هیچ یک از مواد مغذی مورد نیاز بدن را از دست بدهند.

بهترین رژیم غذایی برای کاهش شکم و باسن این است که همه مواد مفید را مصرف کنید و غذاهای مفید را با غذاهای فرآوری شده مضر و کم مصرف جایگزین کنید.

در ادامه به معرفی و بررسی مواد غذایی برای لاغری شکم می پردازیم

انواع چربی ها

  • تری گلیسیریدهایی که در خون گردش می کنند.
  • چربی زیر جلدی زیر پوست درست مانند نام آن است.
  • چربی احشایی که چربی شکمی است و خطرناک است و این چربی زیر عضلات شکم است.

علل چاقی شکمی

چاقی شکمی دلایل مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیگار کشیدن
  • شام دیروقت
  • رژیم غذایی پرچرب داشته باشید
  • کمبود ویتامین
  • مشکلات هورمونی
  • مقدار زیادی تنقلات پر انرژی بخورید
  • رژیم بدون پروبیوتیک
  • افسردگی
  • خوردن نوشیدنی های فیجی
  • وعده های غذایی زیاد
  • اعتیاد به شبکه های اجتماعی
  • استرس شدید در زندگی

برای کاهش وزن چکار کنیم؟

اکثر مردم به چاقی اهمیت نمی دهند و زیبا به نظر می رسد و من اهمیتی نمی دهم که من چه می خواهم و مردم به خود می گویند که من برای خودم ارزش قائل نیستم ، اما این نظریه اشتباه است زیرا چاقی خوب است تا زمانی که به بدن آسیب برساند ، در غیر این صورت هزینه دارد. زیاد. وزن کم کنید و وزن اضافه نکنید.

چربی احشایی خطرناکتر از چربی زیر جلدی است و باید بسیار جدی گرفته شود زیرا چربی احشایی موجود در شکم می تواند از طریق هورمون ها و مواد شیمیایی به هر اندامی منتقل شده و تهدیدی جدی برای سلامتی باشد.

ساده ترین راه برای کاهش وزن تغییر سبک زندگی است.

یک شیوه زندگی سالم منجر به رژیم غذایی مناسب ، ورزش و تحرک و بایدها و نبایدهای رعایت اصول عملی می شود.

جنسیت نیز عامل مهمی در کاهش درد شکم است ، زیرا زنان چربی احشایی شکم و پهلو را بیشتر از مردان جذب می کنند.

ورزش برای لاغری شکم

با انجام این تمرینات به صورت روزانه و رعایت رژیم غذایی برای سوزاندن چربی شکم می توانید انواع تمرینات را برای از بین بردن چربی شکم انجام دهید.

بسیاری از تمرینات مانند شنا ، پیاده روی یا دویدن ، دوچرخه سواری یا کوهنوردی می توانند به سوزاندن چربی شکم کمک کنند.

اما این روزها ، از آنجایی که اکثر افراد شلوغ زمان کمتری برای ورزش دارند ، ما چند تمرین ساده را به شما آموزش می دهیم که در خانه برای کاهش وزن انجام دهید ، این کار را می توان در هر مکانی انجام داد و به تجهیزات زیادی نیاز ندارد.

پیاده روی روزانه

اگر ورزش خاصی ندارید ، پیاده روی نقطه ورود خوبی برای افراد است. روزانه 20 دقیقه پیاده روی کنید.

پیاده روی همچنین متابولیسم بدن را بهبود می بخشد و در این مدت به متابولیسم بهتری دست خواهید یافت. با گذشت زمان شکم کوچکتر می شود.

لاغری شکم با تردمیل معادل راه رفتن است و همچنین راه رفتن روی تردمیل به مدت 20 تا 30 دقیقه در روز.

یک مطالعه کوچک که در NCBI منتشر شد نشان داد که زنان چاقی که سه روز در هفته حدود 60 دقیقه پیاده روی می کردند ، در 12 هفته چربی شدید احشایی را تجربه کردند.

بنابراین شما باید راه رفتن را در برنامه خود قرار دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.

اگر می خواهید چربی خود را از دست بدهید ، باید تا حد امکان عضلات خود را کار کنید.

برای کاهش وزن چه بخوریم؟

چندین غذا و نوشیدنی وجود دارد که می تواند چربی شکم را بسوزاند:

چای سبز

چای سبز برای کاهش وزن بسیار مفید است و غدد عروقی بدن را فعال کرده و باعث چربی سوزی می شود.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است.

آنتی اکسیدان موجود در چای سبز ماده ای به نام کاتچین است که با آزادسازی سلول های چربی شکم راهی آسان برای کاهش چربی شکم فراهم می کند.

صبحانه بخورید تا بدون ورزش سریع وزن کم کنید

هرچه منیزیم ، پتاسیم و کلسیم بیشتری مصرف کنید ، وزن بیشتری کاهش خواهید یافت. اکنون ما با یک ماده مغذی سروکار داریم که هر سه را مصرف می کند ، شیر.

صبحانه خود را با شیر در ابتدای روز شروع کنید تا بدن شما کلسیم کافی دریافت کند. متابولیسم کافی کلسیم را برای سوزاندن کالری بیشتر و کاهش وزن افزایش می دهد.

نوشیدن شیر در طول روز را فراموش نکنید ، حتی اگر می توانید میان وعده های خود را از چای به شیر تغییر دهید ، علاوه بر سالم بودن ، کاهش وزن را نیز تجربه خواهید کرد.

نازک شدن شکم و پهلوها با زنجبیل

زنجبیل گیاهی گرم است که از ریشه آن برای تسکین معده استفاده می شود.

یکی از خواص زنجبیل برای کاهش وزن کاهش اشتها است. زنجبیل کالری محدودی دارد و می توان آن را با غذا یا نوشیدنی مصرف کرد.

زنجبیل متابولیسم را چند برابر می کند ، می توانید زنجبیل را با چای ، لیمو و عسل بنوشید ، در کنار نقش آنتی اکسیدانی ، سوخت و ساز بدن شما را افزایش می دهد. زنجبیل همچنین نقش مهمی در کاهش وزن دارد.

غذاهای شور را کاهش دهید

نمک به حفظ آب در بدن کمک می کند و معده شما را متورم می کند ، بنابراین از غذاهای شور و پر نمک در رژیم غذایی خود دوری کنید.

غذای تند بخورید

خوردن غذاهای تند متابولیسم را افزایش می دهد و باعث می شود چربی و کالری بیشتری بسوزانید و وزن کم کنید.

معده را نسوزانید

رژیم اصلی رژیم غذایی است که فرد را گرسنه نگه می دارد. اگر برای مدت طولانی گرسنه هستید ، بدن شما فکر می کند زمان خشکسالی فرا رسیده است بنابراین کالری ذخیره می کند و باعث چاقی نمی شود.

سرکه سیب

سرکه سیب سطح قند خون را تنظیم کرده و با تحریک آنزیم های سوزاندن چربی احساس گرسنگی و سیری را کاهش می دهد.

اغلب توصیه می شود روز خود را با سرکه سیب برای هضم در طول روز شروع کنید.

سرکه سیب یک محرک عالی صفراوی است و سطح pH معده را متعادل نگه می دارد که به شما کمک می کند شکمی صاف داشته باشید.

سرکه سیب رضایت را افزایش می دهد و اشتهای شما را سرکوب می کند. باید هر روز صبح با معده خالی یک قاشق چای خوری سرکه سیب با آب ولرم بنوشید.

میوه

تحقیقات نشان داده افرادی که ویتامین C زیادی دریافت می کنند 30 درصد بیشتر از سایرین چربی می سوزانند.

میوه هایی که سرشار از آنتی اکسیدان هستند مانند پنی سیلین (ترکیباتی که تولید چربی را متوقف می کنند) شامل فلفل قرمز و کیوی است.

استرس خود را کاهش دهید

استرس باعث افزایش ترشح هورمون ها در بدن می شود که این امر تعادل بدن و عادات غذایی را مختل کرده و میل به غذاهای شیرین یا شور را افزایش می دهد.

من.

نعناع به هضم سریع غذا و تجمع چربی کمک می کند.

این ماده به پاکسازی معده کمک می کند ، که به دلیل هضم نادرست غذا ، چربی در شکم جمع می کند.

گیاهانی مانند نعناع یک سم زدای قوی هستند و به ویژه به پردازش و از بین بردن چربی در معده کمک می کنند.

گودوسار

خوردن بلغور جو دوسر در صبحانه تا ناهار انرژی شما را حفظ می کند و دوست ندارید غذاهای پرکالری بخورید. در نتیجه ، متابولیسم شما را تسریع کرده و وزن خود را کاهش می دهید.

شما

کنجد دارای طبیعت گرم است و چربی های شکم را حل کرده و باعث کاهش وزن می شودبه

سیاه دانه ها

سیاه دانه خواص زیادی برای چربی شکم و پهلو و سوزش لاغری دارد ، بنابراین از آن غافل نشوید.

چوب میخک

چوب میخک تاثیر خوبی در کاهش وزن دارد ، بنابراین آن را با غذاهای مضر جایگزین کنید.

رنگ زرد

از زردچوبه برای بهبود سلامت و افزایش جذب و هضم چربی استفاده کنید.

آجیل

آجیل سرشار از فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است که می تواند کلسترول و وزن شما را کاهش دهد.

بدن به چربی حیاتی احتیاج دارد بنابراین باید بدانید که انواع غذاها برای کاهش وزن معده نباید چربی روزانه ما را کاهش دهد.

آجیل حاوی چربی خوب و مفید و مصرف روزانه 28 گرم دانه مانند بادام یا پسته یا فندق است و هر آجیل روند کاهش شکم و باسن را بیشتر تقویت می کند.

دارچین

دارچین طبیعت گرم کننده دارد و برای لاغر شدن افراد سرد مزاج مفید است زیرا متابولیسم و ​​چربی سوزی را افزایش می دهد.

از آب

برای کاهش وزن همیشه آب بنوشید ، زیرا آب اشتها را کاهش می دهد و متابولیسم را تسریع می کند و بدن را تمیز می کند ، بنابراین روزانه 8 لیوان آب بنوشید و قبل از غذا آب سرد بنوشید تا کالری بیشتری برای بدن بسوزانید. وزن کم کنید.

فواید نوشیدن آب برای همه آشکار است. آب کالری ندارد ، اما به شما احساس سیری می دهد. گفته می شود که نوشیدن مقدار زیادی آب سرد نیز کالری می سوزاند. این به این دلیل است که آب یخ باید وارد بدن شود تا با دمای بدن گرم شود ، که به انرژی نیاز دارد. مصرف 2 لیتر آب سرد در روز می تواند 70 کالری بسوزاند.

علاوه بر این ، نوشیدن آب باعث عملکرد کلیه ها به جای کبد می شود و در نتیجه مواد زائد را از بدن خارج می کند. یکی از وظایف اصلی کبد تبدیل چربی بدن به انرژی است. هنگامی که کبد از کار دفع مواد زائد خلاص می شود ، کبد چربی بدن را می سوزاند و آن را به انرژی تبدیل می کند.

انجام دادن

هل دارای خاصیت حل کننده چربی است که می تواند باعث کاهش وزن و کاهش وزن شود.

سوزاندن 3500 کالری

برای از دست دادن نیم کیلو چربی بدن ، باید 3500 کالری بسوزانید ، به این معنی که باید 500 کالری در هفته کاهش دهید.

لاغری موضعی شکم

این روزها تبلیغات زیادی در مورد تجهیزات لاغری و جراحی های مختلف مشاهده می کنیم که نوید کاهش سریع وزن بدون ورزش را می دهند ، اما همیشه م effectiveثر نیستند.

نازک شدن شکم با دستگاه لاغری و ژل

قبل از هر چیز باید بگوییم که بدون ورزش و رژیم غذایی مناسب نمی توان شکم و باسن را کاهش داد ، گاهی خطرناک است.

لاغری موضعی شکم تا حدی با وسایل مخصوصی که به شکم متصل شده اند امکان پذیر است ، مانند پایین آوردن یا پایین آوردن شکم و سوزاندن آب و چربی بدن با حرارت زیاد که نیاز به تغذیه مناسب و تحرک زیاد دارد.

در مورد کرم ها و ژل های لاغری شکم نیز همین اتفاق می افتد.

عمل جراحي

جراحی لاغری بیشتر در افراد دارای اضافه وزن و چاق رایج است.

جراحی همیشه آخرین راه حل برای سلامتی است و اگر روش های دیگر م workثر واقع نشد ، به سراغ جراحی بروید.

این جراحی ها ممکن است سریع ترین راه برای کاهش وزن در ناحیه شکم باشد ، اما عواقب و خطرات و خطرات آن را نیز باید در نظر گرفت.

جراحی لاغری بیشتر بر دستگاه گوارش تأثیر می گذارد و مقدار کمی غذا وارد معده می شود و فرد وزن کم می کند.

برخی از جراحی های دیگر چربی را مستقیماً از بدن خارج می کنند.

انواع جراحی های لاغری

بای پس معده Roux-N-Y

حلقه معده (قابل تنظیم)

تزریق چربی

آستین معده

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *