kermanyy

Sunday, 24 October 2021

رژیم لاغری مورد علاقه نوجوانان _ درمان لاغری و رژیم غذایی نوجوانان

رژیم لاغری مورد علاقه نوجوانان _ درمان لاغری و رژیم غذایی نوجوانان


هر مرحله از رشد انسان یک فرایند شگفت انگیز و تحسین برانگیز است و انسان در تمام مراحل زندگی برای مراقبت از سلامتی و شادی نیاز به مراقبت ویژه دارد. نوجوانی شاید یکی از حساس ترین لحظات زندگی باشد زیرا در این مرحله ، نوجوان دچار تغییرات فیزیکی زیادی می شود ، این تغییرات به عنوان ریشه های درخت سلامت آینده او را تقویت می کند ، قطعاً به مراقبت و رژیم غذایی خاصی نیاز دارد. او سالم و متعادل است. به

بنابراین نگران نباشید و اگر دانه تازه در خانه دارید ، حتماً رژیم غذایی مختلط و متعادل را در نظر بگیرید تا تمام انرژی و تغذیه مورد نیاز خود را از غذا و نوشیدنی به عادات رفتاری و رفتاری برساند. غذا بخورید. برای اینکه بدانید چگونه بدن نوجوان خود را به درستی رشد دهید تا در سنین پایین موفقیت را ببیند ، مقاله زیر را حتما مطالعه کنید.

امروزه ، به دلیل زندگی و صنعت مدرن ، متأسفانه چاقی در بین کودکان و نوجوانان گسترش یافته است و بسیاری از خانواده ها نگران افزایش وزن نوجوانان خود هستند ، به ویژه در این دوره ، به دلیل سرعت رشد و بلوغ ، از حساسیت خاصی برخوردار است. به نظر می رسد که فقط یک رژیم غذایی سالم و مغذی می تواند تنها کلید سلامت دوران کودکی و نوجوانی باشد. اگر می خواهید بچه هایی سالم و متناسب پرورش دهید ، با ما همراه باشید.

بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن نوجوانان چیست؟

خوب است بدانید که تغذیه سالم به معنای کنار گذاشتن غذاهای خوشمزه و به ویژه نوجوانان نیست. فقط به نوجوان خود یاد دهید که غذاهای چرب و نوشیدنی های شیرین مانند نوشابه ، کیک و شکلات را کاهش دهد. به یاد داشته باشید که این غذاها نباید برای یک نوجوان حذف شوند ، آنها باید کمتر مصرف شوند و در عوض از روش جایگزینی آنها با مواد مغذی و ویتامین ها استفاده کنید. برخی از مهمترین مواد مغذی برای رشد جوانان شامل آهن ، ویتامین D و کلسیم است. شما باید ببینید چه غذاهایی در رژیم غذایی شما وجود دارد که در نوجوان خود بگنجانید.

اگر نگران وزن نوجوان خود هستید ، رژیم غذایی سالم و متعادل برای کاهش وزن نوجوانان تنها راهی است که باید دنبال کنید. در اینجا نکاتی برای کمک به تغذیه سالم و کاهش وزن در دوران کودکی به نوجوانان آورده شده است:

صبحانه را حذف نکنید

رژیم گرفتن شما را از خوردن صبحانه خسته نمی کند یا خود به خود بیهوش نمی شوید. اسکی نه تنها به کاهش وزن شما کمک می کند بلکه بر رشد شما در دوران نوجوانی و بلوغ نیز تأثیر منفی می گذارد ، زیرا مواد مغذی مهم را از دست می دهید و به دلیل گرسنگی ، ممکن است در طول روز بیشتر شود. برو سراغ تنقلات. خوردن صبحانه همچنین به شما کمک می کند تا برخی از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای سلامتی را دریافت کنید.

5 وعده میوه و سبزیجات در روز بخورید

میوه ها و سبزیجات منابع عالی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن شما در دوران نوجوانی هستند. خوردن حداقل 5 وعده میوه و سبزیجات در روز اشتهای شما را کاهش می دهد. بنابراین بهترین غذاها برای رژیم در نوجوانی.

میان وعده های سالم تری بخورید

مصرف غذاها و نوشیدنی های سرشار از چربی ، قند و نمک مانند قند ، شکلات ، کیک ، بیسکویت و نوشیدنی های قندی که دارای کالری بالایی هستند را کاهش دهید. کالری زیاد می تواند منجر به افزایش وزن و چاقی شود.

بدن خود را هیدراته کنید

به یاد داشته باشید که بدن شما باید روزانه 6 تا 8 لیوان مایع بنوشد. آب و شیر کم چرب هر دو از نوشیدنی های سالم هستند. برای کاهش وزن در دوران نوجوانی ، در نوشیدن آب میوه مراقب باشید زیرا اگرچه طبیعی است ، اما حاوی محصولات قندی است. مجموع نوشیدنی های مخلوط آب میوه ، آب سبزیجات و اسموتی نباید از 150 میلی لیتر در روز تجاوز کند که تقریباً به اندازه یک لیوان کوچک است.

رژیم چاقی برای نوجوانان

همانطور که افزایش وزن در نوجوانی باید کنترل شود ، باید راهکارهای مناسبی برای مقابله با کاهش وزن نوجوانان در دوران نوجوانی و ضعف جسمانی جستجو شود. لیست شده در زیر.

آیا نوجوان شما احساس خستگی می کند؟

یکی از مهمترین دلایل کاهش وزن و ضعف جسمانی نوجوانان ، به ویژه در دوران کودکی ، کمبود آهن و سایر ویتامین های مورد نیاز بدن آنها است. اگر نوجوان شما ، به ویژه دختران نوجوان ، زود خسته می شوند ، ممکن است کمبود آهن داشته باشند. دختران نوجوان به ویژه در معرض کمبود آهن هستند زیرا در دوران قاعدگی آهن خود را از دست می دهند. بنابراین آنها باید سعی کنند آهن مورد نیاز خود را از منابع غذایی غنی از آهن دریافت کنند. برخی از این منابع خوب عبارتند از گوشت قرمز ، غلات و نان صبحانه غنی شده با آهن. کلسیم و ویتامین D همچنین مواد مغذی بسیار مهمی برای درمان کاهش وزن و ضعف در نوجوانان هستند که در شیر و انواع محصولات لبنی یافت می شود. همچنین ، منابع غنی ویتامین D را از دست ندهید علاوه بر نور خورشید ، غذاهای دریایی مانند ماهی و میگو سرشار از ویتامین D هستند.

به طور کلی ، کمبود سه ویتامین یکی از عوامل کاهش وزن نوجوانان در نوجوانی است: (عکس اینفوگرافیک)

  • کمبود آهن ، به ویژه در بین دختران نوجوان
  • ویتامین D به اندازه کافی.
  • کمبود کلسیم

از رژیم لاغری آهسته خودداری کنید!

رژیم های لاغری که نوید کاهش وزن سریع را می دهند امروزه به دلیل تبلیغات ناسالم در دنیای مد ، بسیار محبوب شده اند. اما مراقب باشید زیرا اغلب در تغذیه و تغذیه نامتعادل هستند. این بدان معنی است که شما می توانید ویتامین ها و مواد معدنی مهمی را در نتیجه این رژیم ها از دست دهید. رژیم های مد روز نیز بیشتر بر نتایج کوتاه مدت تمرکز می کنند ، بنابراین در نهایت وزن شما باز می گردد. برای دریافت یک رژیم غذایی سالم ، خوشبختانه می توانید از متخصصان سایت من و رژیم کمک بگیرید ، آنها با توجه به قد ، وزن ، جنس و سن شما یک رژیم طبیعی و سالم به شما می دهند.

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *