kermanyy

Sunday, 24 October 2021

سالم ترین غذاها بر اساس رژیم غذایی

سالم ترین غذاها بر اساس رژیم غذایی


حتی منظم ترین فرد نیز گهگاهی به جلو می پرد. بین برنامه های شلوغ و فرسودگی عظیمی که بسیاری از ما هنگام پخت و پز احساس می کنیم ، اما غذاهای دیگر ، غذا خوری می تواند نجات دهنده زندگی باشد. با این حال ، همه گزینه های غذاخوری برابر نیستند! در حالی که مصرف سالم ممکن است بخشی از رژیم متعادل باشد ، می تواند گزینه های سالم کمتری داشته باشد اثر مخالفبه

پژوهش نشان دادن آن پختن شام در خانه اغلب با خوردن رژیم غذایی سالم تر در مقایسه با غذای تهیه شده در خارج از خانه همراه استبه بنابراین ، منطقی است که سفارش بیش از حد در هفته می تواند عوارض جانبی نامطلوبی را در پی داشته باشد. غذای آماده؟ همه چیز در مورد شما در حال غذا خوردن.

بنابراین ، اگر شما عاشق غذا خوردن هستید ، بدانید که همه امیدها از بین نمی روند (به شرطی که شما از نظر ذهنی انتخاب کنید!) و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین انتخاب ها را داشته باشید. معده)

برخی از ترفندهای ساده موافقت شده با رژیم غذایی را که می تواند به شما در لذت بردن از سلامت بدون تلاش زیاد کمک کند ، بخوانید.

6 نکته برای سفارش مصرف سالم

شماره 1 سس یا سس در کنار آن می خواهید

این به شما امکان می دهد میزان چاشنی اضافه شده به ظرف خود را کنترل کنید! به جای دیپ ، سس یا سس ، از میان وعده های سالم تری مانند آب لیمو ، روغن زیتون و حتی آووکادو بخواهید.

شماره 2 سبزیجات را بارگذاری کنید

با متقاضی خود سبزیجات بیشتری بخواهید یا وقتی به خانه رسیدید سبزیجات بیشتری به بشقاب خود اضافه کنید.

شماره 3 مبادلات سالم ساده انجام دهید

سفارش یک حرکت سالم می تواند به سادگی پیگیری برخی از معاملات ساده باشد. غذاهای جانبی سرخ کرده را با گزینه های سالم تری مانند سالاد کنار ، سیب زمینی بخارپز و سبزیجات خام یا پخته سرو کنید. از گوشت بخواهید به جای سرخ شده ، آسیاب یا پخته شود. سواب های گیاهی ، بدون لبنیات یا گلوتن درخواست کنید. و سعی کنید از روغن های بسیار فرآوری شده مانند کانولا یا روغن گیاهی برای گزینه های سالم تری مانند آووکادو یا روغن زیتون استفاده کنید

شماره 4 به شرایط مربوطه بروید

هرگونه افزودنی (و پر از شکر) مانند نوشیدنی های قندی یا قندی را تبلیغ کنید. بله ، حتی اگر در خانه باشند!

# 5 بشقاب خود را پهن کنید

اشتراک گذاری دقیق است و می تواند به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک کند. اندازه یک وعده بزرگ را با کسی به اشتراک بگذارید یا روز بعد نیمی از ظرف خود را برای غذا ذخیره کنید

شماره 6 دریابید که در غذای شما چیست!

اغلب منو همه حقایق تغذیه ای ، از جمله مواد تشکیل دهنده را فهرست می کند. و اگر نمی دانید ، بپرسید! هیچ سوالی سوال بدی نیست این امر مانع از پیدا شدن مواد نرم روی بشقاب شما می شود و به شما این امکان را می دهد که هنگام سفارش سالم ترین (و جالب ترین) انتخاب را انجام دهید.

غذای سالم برای هر لقمه

اگر شام صرف غذا نام شما را صدا می زند ، می توانید آن را کاملاً در محیط خود قرار دهید. برای اینکه غذای شما از اهداف سلامتی و تناسب اندام شما حمایت کند ، در اینجا چند غذای سالم برای شما انتخاب می شود که سبک تر ، بهتر برای شما و بسیار خوشمزه هستند.

سفارش غذای سالم ایتالیایی به طرز شگفت انگیزی آسان تر از آن است که فکر می کنید!

غذاهای ایتالیایی

ماکارونی

به جای یک غذای سنگین مانند فتوچین آلفردو ، غذای مغذی تری مانند Chicken Cacciatore را انتخاب کنید. کیکاتور مرغ مملو از پروتئین و سبزیجات با کیفیت بالا است. و از آنجا که معمولاً به جای سرخ شده در روغن زیتون پخته می شود ، میزان کالری و چربی آن نیز نسبتاً کم است.

سالاد

یک سالاد تزئین شده با روغن زیتون و انگور کلاسیک می تواند کاملاً رضایت بخش و سرشار از مواد مغذی باشد. برای افزایش پروتئین ، یک طرف مرغ کبابی یا ماهی قزل آلا بخواهید! چیز جالب تری می خواهید؟ سالاد کاپرس را امتحان کنید!

کالاماری

کالاماری کبابی می تواند یک گزینه کم پروتئین و کم کالری باشد. فقط مطمئن شوید که سرخ نشده است!

تجارت سالم برای درمان پیتزا

کروگ

یک پیتزای نازک با پوسته سبزیجات می تواند راهی برای مقابله با بدترین گرسنگی پیتزا بدون زیاده روی در چربی اشباع و کربوهیدرات ها باشد. همچنین می توانید ببینید آیا آنها مبادله سالم مانند پوسته کامل یا پنیر بدون شیر ارائه می دهند!

از افزودنی های پروتئین سالم استفاده کنید

برای صرفه جویی در کالری ، از نعناع و سوسیس بیرون بیایید. اگر می خواهید پروتئین اضافه کنید ، مرغ خرد شده بخواهید.

سبزیجات را سنگین کنید

روی پیتزای خود سبزیجات اضافی مانند بروکلی ، کنگر فرنگی یا اسفناج قرار دهید.

اندازه کمک هزینه

از یک تکه لذت ببرید ، نه یک پای کامل پیتزا!

غذاهای چینی

مشتاق چینی هستید اما به اهداف خود پایبند هستید؟ هنگام سفارش از منو ، سعی کنید از ترکیبات فرآوری شده مانند سدیم و MSG که معمولاً در ظروف غذای چینی یافت می شود اجتناب کنید. هنگامی که شک دارید ، به جای سیب زمینی سرخ کرده ، روی بخار پز بچسبید و سبزیجات را پر کنید!

در اینجا سالم ترین غذاهای چینی برای سفارش آورده شده است.

گزینه های گیاهی

توفو بخارپز با سبزیجات روی برنج قهوه ای می تواند یک غذای سیر کننده و خوشمزه باشد. در صورت شک ، سبزیجات بخارپز و برنج (بخارپز) بخواهید هر چیزی، واقعاً) ، و سس و نمک را نگه دارید.

گزینه های سس سالم تر

آیا عاشق سس های کلاسیک چینی هستید؟ آن را در کنار آن بخواهید و فقط آن چیزی را که واقعاً برای پایین نگه داشتن سدیم به آن نیاز دارید اضافه کنید. در مورد سدیم کم ، سس سویا با سدیم کم بخواهید یا ببینید آیا گزینه های سالم تری مانند آمینو نارگیل یا آمینو مایع دارند یا خیر.

گزینه های کم کربوهیدرات

سوپ وانتون آبگوشتی است که کالری کمی دارد. بسته های کاهوی مرغ یک گزینه کم کربوهیدرات است که به سبزیجات و پروتئین خوب شما انرژی می بخشد. برای حفظ سلامت آن ، سس را با یک طرف آووکادو عوض کنید و سبزیجات اضافی اضافه کنید!

غذاهای هندی

در حالی که هر منو انواع مختلفی را ارائه می دهد ، این غذاهای سالم را می توان در اکثر غذاهای هندی یافت!

تندوری

Tandoori اغلب هنگام لذت بردن از غذاهای هندی یک گزینه خوشمزه و سالم است. این غذا که با ماست و ادویه جات ترشی جات تهیه می شود ، بدون غنی بودن از مواد چرب ، رضایت بخش است.

از جانب

دال غالباً دارای سبزیجات و عدس است و آن را به گزینه ای پر از آنتی اکسیدان و پر کردن سبزیجات تبدیل می کند.

کباب

کباب ها کالری بسیار کمی دارند و سبزیجات سالم قلب را افزایش می دهند. علاوه بر این ، بخش پروتئین کنترل می شود ، بنابراین در مصرف آن زیاده روی نکنید.

غذاهای مکزیکی

بله ، شما خوشحال خواهید شد اگر بدانید که ما یک راهنمای سفارش سالم برای گوآک و سواران تند در نظر گرفتیم!

گوآکاموله

Guacamole یک انتخاب مغذی است که پر از چربی سالم و اغلب پر از ادویه جات و سبزیجات است. اما ، مراقب باشید در چه چیزی فرو می روید! انتخاب سبزیجات ترد به جای چیپس سرخ شده ، مواد مغذی زیادی را به همراه دارد و از کالری خالی جلوگیری می کند.

سالاد

سالاد مکزیکی اگر به درستی سفارش داده شود می تواند یک غذای خوشمزه باشد. اگر در حال پریدن از پوسته سرخ شده ای هستید که انواع مختلفی دارد و آن را با محصولات پرچرب مانند خامه ترش پر نمی کنید ، سالاد می تواند انتخاب خوبی باشد.

فجیتاس

فجیتاها یک غذای خوشمزه هستند که معمولاً سرخ نشده و با پروتئین و سبزیجات متعادل نمی شوند. سبزیجات اضافی و طعم پر کالری بخواهید ، با خوردن این غذای خوشمزه احساس فوق العاده ای خواهید داشت.

مارگاریتا سالم تر

جذب مارگاریتا؟ در حالی که توصیه نمی کنیم این را به هر سفارش اضافه کنید ، یک نوشیدنی گاه به گاه در یک شیوه زندگی سالم مناسب است! روی مارگاریتا (و پر از شکر) از قبل مخلوط کنید تا مارگاریتا روی سنگ ها قرار گیرد. شربت ساده را با آب لیمو عوض کنید و برای افزایش طعم بدون کالری ، کمی ژالاپنو یا کاین تند به آن اضافه کنید!

عشق: آیا در تلاش برای کاهش وزن می توانید الکل بنوشید؟

گزینه های چنگ زدن و بیرون بردن غذا

وقتی در جاده هستید در پمپ بنزین یا کافی شاپ توقف می کنید؟ در حالی که ممکن است به سختی بتوانید غذاهای کامل پیدا کنید ، اما برخی از غذاهای سالم وجود دارد که به شما کمک می کند بدن خود را حفظ کرده و تا زمان وعده غذایی بعدی جدا شوید.

  • میوه تازه
  • ماست کم قند (ماست شیر ​​یا ماست یونانی)
  • پنیر کیک و برنج را هم بزنید
  • پنکیک غلات کامل یا آجیل و کره آجیل
  • گرانولای کم قند ، پروتئین یا میله های انرژی زا (ساخته شده از مواد سالم مانند آجیل ، دانه ها و میوه ها)
  • تخم مرغ آب پز سخت
  • هوموس یا گوآکامول با چوب های گیاهی برای غوطه ور شدن
  • آجیل های بی مزه و میوه های خشک نشده

تعجب خواهد کرد که چه چیزی را می توانید بدون تلاش زیاد با هم بزنید! بنابراین وقتی بیرون از منزل هستید ، وقت خود را می گذرانید و آماده نزدیک شدن به نزدیکترین جاده هستید ، بایستید و یک نفس راحت بکشید! قبل از تصمیم گیری در مورد فست فود ، ما مایل هستیم شرط ببندیم که Starbucks در نزدیکی با گزینه های سالم زیادی قرار دارد.

و به یاد داشته باشید: همیشه برچسب های تغذیه را بررسی کنید! تا آنجا که می توانید از مواد فرآوری شده و مصنوعی و غذاهای دارای سدیم و شکر افزوده خودداری کنید. در عوض ، گزینه هایی را انتخاب کنید که از غذاهای کامل و مواد کمی استفاده می شود!

عشق: سالم ترین چیزهایی که می توانید در استارباکس سفارش دهید

غذاخوری می تواند بخشی از یک شیوه زندگی سالم باشد

اگر سعی می کنید یک سبک زندگی سالم داشته باشید ، بدانید که لازم نیست برای پختن همه غذاهای خود از ابتدا برنامه ریزی کنید. تا زمانی که گزینه های میان وعده سالم را انتخاب کنید که میزان چربی اشباع ، قند و عاری از مواد کمتری دارند ، می توانید چند روز در هفته از آشپزخانه صرف نظر کرده و از غذای خوب لذت ببرید. نوش جان!

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *