kermanyy

Saturday, 23 October 2021

سال نو برای سلامتی بهتر

سال نو برای سلامتی بهتر


سال نو همیشه مجموعه جدیدی از اهداف و تمایل به بهبود خود را به همراه دارد. این که آیا خودتان را تکان داده اید یا کمی ترسیده اید ، ما می خواستیم به شما اطلاع دهیم که ما این را در حال حاضر دریافت می کنیم. همیشه رفتن به یک عادت یا رژیم جدید آسان نیست ، اما شما این را دارید. تنها چند تمرین طول می کشد تا بتوانید پیشرفت خود را شروع کنید و امسال این مراحل را انجام داده اید. با پایان یافتن اولین ماه سال 2021 ، می خواهیم بگوییم: WAY TO GO! شما دارید سال جدید را درست شروع می کنید.

گلوتن را تگ کنید! گندم حرف بزنیم.

15 ژانویه روز ملی گلوتن بودث و میزان مصرف غذاهای ما و حتی فرهنگ عامه در سالهای اخیر ، گلوتن همیشه وجود داشته است. چیزی که به تازگی ظاهر شده این است که چگونه بر افراد ، به ویژه افرادی که آلرژی دارند ، تأثیر می گذارد. ما می خواستیم این ماه یک شیرجه عمیق در مورد گلوتن انجام دهیم تا به شما کمک کنیم بدانید این چیست و چگونه با آن مقابله کنید.

گلوتن چیست؟

گلوتن نام متداول پروتئین های موجود در گندم (گندم ، دوروم ، امر ، سمولینا ، املا ، فارینا ، فارو ، گراهام ، گندم KAMUT® khorasan و einkorn) ، چاودار ، جو و تریتیکال است – تلاقی بین گندم و چاودار. ”* اساساً گلوتن به غذاها کمک می کند تا شکل خود را حفظ کنند. این کار مانند چسب (آن را دریافت کنید؟ چسب / گلوتن؟) برای نگه داشتن آن همه در کنار هم. این خبر خوبی برای نان است ، اما همیشه برای بدن شما خوب نیست.

* https: //celiac.org/gluten-free-living/what-is-gluten/

گلوتن در کجا یافت می شود؟

این قسمت جالبشه. اگرچه گلوتن عمدتا در گندم و برخی از محصولات دیگری که در بالا ذکر شد یافت می شود ، اما می توان از آن برای نگه داشتن غذاهای دیگر مانند:

  • سوپ ها
  • ماکارونی
  • غلات
  • سس ها
  • آبجو
  • حتی سس سالاد!

گاهی اوقات حتی سالم ترین گزینه – جو دوسر – می تواند به گلوتن آلوده شود که می تواند برای کسانی که از آن آگاهی دارند محرک باشد.

چه کسانی به گلوتن حساسیت دارند؟

افراد مبتلا به بیماری سلیاک تحت تأثیر گلوتن قرار می گیرند. بیماری سلیاک یک واکنش ایمنی ژنتیکی است که می تواند به روده کوچک آسیب برساند. مانند بسیاری از بیماری ها ، همه افراد مبتلا به سلیاک با گلوتن متفاوت رفتار می کنند. با این حال ، بسیاری از علائم رایج عبارتند از:

  • اسهال
  • خسته.
  • نفخ و ساقه.
  • درد شکم.
  • تهوع و استفراغ.
  • یبوست.

برخی نیز ممکن است برخی از علائم فوق را تجربه کنند اما به بیماری سلیاک مبتلا نیستند. کاملاً محتمل است که علت آن حساسیت به گندم ، جو و غیره به جای گلوتن باشد. در صورت مشکوک بودن به حساسیت ، پزشک خود را مطلع سازید تا مطمئن شوید.

https://medlineplus.gov/celiacdisease.html#:~:text=Celiac٪20disease٪20is٪20an٪20immune،wheat٪2C٪20rye٪2C٪20and٪20barley.

آیا باید از گلوتن به طور کامل اجتناب کنم؟

با توجه به انتشارات بهداشتی هاروارد ، مگر اینکه شما مبتلا به بیماری سلیاک یا حساسیت به گندم هستید ، هیچ شواهد محکمی وجود ندارد که نشان دهد پرهیز از گلوتن بر سلامت شما تأثیر می گذارد.

با این حال ، شما هاروارد نیستید. همه افراد متفاوت هستند و در حالی که ما به شما نمی گوییم چگونه غذا بخورید ، خوب است خودتان تشخیص دهید که چه چیزی برای شما و بدن شما مفید است. اگر عاری از سلیاک و آلرژی هستید اما متوجه شده اید که رژیم غذایی محدود به گلوتن فقط احساس خوبی به شما می دهد ، به دنبال آن باشید!

https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/ditch-the-gluten-improve-your-health

تور ماه

از آنجا که سال نو است ، ما می خواستیم بیرون برویم و بیش از یک سبک ورزش را توصیه کنیم. در این ماه تمرکز ما بر روی عادت های بسیار کمی است که می توانید از آنها برای شروع قوی و ادامه دادن در تمام طول سال استفاده کنید.

محیط سالم 1: کاردیو

آیا تا به حال سعی کرده اید بعد از بالا رفتن از پله ها یا قدم زدن سریع به صندوق پستی و برگشتن ، چرخ های خود را پنهان کنید؟ این می تواند به دلیل ظرفیت هوازی پایین در بدن شما باشد. نشان داده شده است که فعالیت قلبی عروقی (کاردیو) با افزایش اکسیژن بیشتر در سراسر بدن به افزایش انرژی کمک می کند. این همچنین به شما کمک می کند تا از پله ها ، تپه ها و هر هدف تناسب اندام دیگری عبور کنید.

فقط 30 دقیقه پیاده روی ، شنا ، دوچرخه سواری یا هر کاردیوی دیگر می تواند به شما کمک کند:

  • قلب و ماهیچه های خود را تقویت کنید
  • افزایش اعتماد به نفس (آیا تا به حال نام دونده برتر را شنیده اید؟)
  • به خواب شما کمک کند
  • و بیشتر!

محیط سالم 2: تمرین با وزنه

برای بازیابی مزایای شگفت انگیز وزنه های آزاد نیازی نیست که برای هیچ Strongman® تمرین کنید. در واقع ، هنگامی که توده بدون چربی بیشتری دارید (عضله را ببینید) نسبت به کاردیو به تنهایی کالری بیشتری می سوزانید. اگر می خواهید وزن و وزن خود را کاهش دهید ، تمرین با وزنه یک برنامه عالی برای تناسب اندام شما است. با تیم اختصاصی ما برای حفظ وزن خود پاک کننده، می توانید بیشتر روی حجم کار خود تمرکز کنید.

می توانید از ابتدا شروع کنید و پیشرفت کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به شما کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • انعطاف پذیری و تعادل را ایجاد کنید
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • خیلی بیشتر!

محیط سالم 3: کلاس ها

کلاسهای تناسب اندام بسیار عالی هستند زیرا با سلیقه همه مطابقت دارد. مهم نیست که در باشگاه چه اتفاقی می افتد ، شما یک کلاس گروهی می گیرید که می توانید از آن لذت ببرید. اگر کارهایی را که هنگام تمرین انجام می دهید دوست دارید ، به احتمال زیاد به انجام آن ادامه می دهید! و از آنجا که ما برای حفظ شما به قوانین سختگیرانه پایبند هستیم بی خطر، می توانید با آرامش خاطر در کلاس ها شرکت کنید.

کلاسهای گروهی نه تنها می توانند سلامت شما را بهبود بخشند ، بلکه می توانند به شما کمک کنند:

  • وزن کم کنید
  • پاسخگو باشید
  • دوست شدن
  • آن مایل اضافی را طی کنید – یا نماینده

از برنامه FC استفاده کنید یا به صورت آنلاین از ما در fitnessconnection.com/classes/ دیدن کنید تا بدانید چه کلاس هایی را می توانید در باشگاه بدنسازی یا در خانه بگذرانید.

محیط سالم 4: تجهیزات بدنسازی

ما می دانیم که وسایل بدنسازی چقدر می تواند باعث رعب و وحشت شود. شما نمی خواهید کسی را سرپا نگه دارید یا با واژگون شدن خود را شرمنده کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم ، بنابراین خجالت نکشید که از یکی از اعضای Fitness Connection بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ، ابزار دوستان شما هستند. چون الف بزرگتر مکانی برای قرار دادن فاصله اجتماعی بیشتر بین دستگاه ها ، می توانید سالم باشید و سالم بمانید.

تجهیزات بدنسازی ما علاوه بر شناسایی ماهیچه های خاص می تواند به موارد زیر نیز کمک کند:

  • ساعات کار خود را کامل کنید
  • شما را در امان نگه دارد
  • کاهش فشار بر مفاصل
  • از وزن بیشتر بدون آسیب استفاده کنید

عضو مشخص شده

هر ماه ما می خواهیم یک عضو خاص را فریاد بزنیم که شیوه زندگی Fitness Connection را نشان می دهد و باعث می شود قوی بمانیم. اگر برای اولین بار است که به باشگاه می روید ، به Bryce ofredcon_bryceb مراجعه کنید تا چند نمونه دینامیتی در مورد چگونگی انجام عضله سازی و استفاده از ابزارهای ما ببینید.

FC JAN redcon bryceb را کپی کنید

این دوست ورزشی بدنسازی مشتاق است و همیشه در سمت روشن نگاه می کند و روز پاها را نمی پرید. او از توصیه های تجاری و لبخند مشترک لذت می برد – همراه با حس مد ورزشگاه.

Bryce را در اینستاگرام (redcon_bryceb) دنبال کنید تا پیشنهادات ابزار و همچنین الهام خود را به اشتراک بگذارید.

ما یک برنامه برای آن داریم!

برنامه Fitness Connection یک راه عالی برای نزدیکتر ماندن به سفر تناسب اندام است.

از آنجا که شما دوستی را به باشگاه می برید ، برنامه ما همچنین دارای ویژگی های شگفت انگیزی است:

  • مجوز تمدید رایگان 5 روزه
  • به جداول کلاس مراجعه کنید
  • دسترسی به FC @ Home
  • همین حالا عضو شوید

برنامه را امروز بارگیری کنید!

شما شگفت انگیز هستید.

2021 اینجاست! ما قبلاً وارد سال جدید شده ایم و امیدواریم شما با این اسرار مسخره کنید. فراموش نکنید که به خودتان زمان بدهید و روی چیزهایی که واقعاً شما را خوشحال می کند تمرکز کنید. به یاد داشته باشید ، شما بهتر است قدم های کوچکی برندارید و ما همیشه اینجا هستیم تا از سفر شما پشتیبانی کنیم. امکانات ما تمیزتر ، ایمن تر ، بزرگتر است و آماده است تا در آنجا توقف کرده و کار خود را انجام دهید. بی صبرانه منتظر دیدار شما هستیم.

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *