kermanyy

Monday, 25 October 2021

سلامتی یک مهمانی است و شما دعوت هستید!

سلامتی یک مهمانی است و شما دعوت هستید!


تمرکز بهار

این زمان برای تازه کردن است و ما نمی توانیم راهی بهتر از استفاده از ورزش سالم برای وارد کردن انرژی جدید به زندگی خود بیابیم. به همین دلیل است که همه عضویت شامل تمرینات درخواستی و همچنین کلاسهای FC @ Home است که به شما در سالم ماندن کمک می کند. چه با کلاس رقص مورد علاقه خود عرق کنید و چه با یکی از مربیان مجرب ما تماس بگیرید ، همیشه می توانید جشن تناسب اندام را با کمی بهار در سرگرمی خود ادامه دهید.

آیا کسی بادام زمینی می خواهد؟

1 مارسخیابان روز ملی دوستداران کره بادام زمینی است و علیرغم اینکه برای کودکان ضروری است ، (PB&J ، هر کسی؟) کره بادام زمینی می تواند برای سلامت بزرگسالان مفید باشد.

تجزیه مواد مغذی برای 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی خامه ای:

  • کالری: 190
  • چاق: 16 گرم
  • سدیم: 140 میلی گرم
  • کربوهیدرات ها: 8 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • شیرینی: 3 گرم
  • پروتئین: 7 گرم

چیزی که به شما نمی گوید این است که کره نارگیل منبع آشکاری از ویتامین های B کمپلکس و آنتی اکسیدان ها است.

سرگرم کننده سرگرم کننده: ویتامین های B کمپلکس از 8 ویتامین مختلف ضروری B تشکیل شده اند که در کنار هم نقش مهمی در حفظ سلامت شما ایفا می کنند. این شامل پشتیبانی از موارد زیر است:

  • جبران خسارت
  • منظره
  • بلاس
  • فعالیت مغز و صفر
  • و بیشتر!

در حالی که کره نارگیل دارای مزایای فوق العاده ای برای سلامتی است ، همچنین دارای کالری و چربی بالایی است ، بنابراین باید از آن در حد اعتدال استفاده کرد.

میان وعده های سریع کره نارگیل:

  • سیب با کره نارگیل
  • مورچه های سیاه (کره نارگیل ، کرفس و کشمش)
  • چوب هویج با کره نارگیل
  • سیب زمینی شیرین پر از ماست با کره نارگیل
  • نان تست / شیرینی بادام زمینی با میوه

ما در رسانه های اجتماعی پرسیدیم کدام روغن نارگیل بهتر است – ترد یا خامه ای. پس از بحث های زیاد ، پاسخ ما این است:

H2-OH-بله

ما روز جهانی آب را در 22 مارس جشن گرفتیمnd و روزی است که به ما کمک می کند تا بر اهمیت آب شیرین تمرکز کنیم. نه تنها به عنوان یک سرشار از طراوت هنگام تمرین ، بلکه به عنوان عنصری که زندگی را حفظ می کند.

بدن ما بین 60 تا 70 درصد آب تشکیل شده است ، بنابراین مهم است که هیدراته بمانیم. در طول روز ، بدن شما به طور طبیعی آب را از طریق دوش گرفتن ، تهدید و حتی تنفس از دست می دهد! اگر آب از دست رفته را جایگزین نکنید ، علائم کمبود آب می تواند خود را نشان دهد ، که شامل موارد زیر است:

  • تارت
  • سر درد
  • گرفتگی عضلات
  • دهان خشک

آب رسانی به بدن علاوه بر مزایای آشکار نوشیدن آب (زنده ماندن) ، به دفع باکتری ها از سیستم شما نیز کمک می کند. همچنین می تواند کمک کند:

  • مفاصل را چرب کنید
  • بهبود سلامت پوست
  • بالشتک مغز و ستون فقرات
  • مشارکت در عملکرد شغلی

اطلاعات سرگرم کننده: مردم می توانند یک ماه بدون غذا بمانند ، اما فقط یک هفته بدون آب!

درست مانند غذا خوردن ، ایده خوبی است که هنگام نوشیدن آب بخشی را کنترل کنید. آکادمی ملی علوم ، مهندسی و پزشکی ایالات متحده می گوید که برای حفظ هیدراتاسیون مناسب باید روزانه 11 لیوان (زنان) تا 15 فنجان (مردان) آب بنوشید. همه افراد متفاوت هستند ، بنابراین به بدن خود گوش دهید (یا از پزشک خود بپرسید) تا بدانید برای حفظ سطح آب خود به چه چیزی نیاز دارید. در هر صورت ، فراموش نکنید که یک لیوان H سرخ شده بردارید2O بعد از یک جلسه کاری مفید. به سلامتی!

ویژگی اعضا

نه تنها یک ورزشکار شگفت انگیز ، بلکه یک فرد شگفت انگیز نیز ، عضو Connect ما @ haroldkelley071 عضو مشهور ما در این ماه است. با داشتن تعدادی از مسابقات بدنسازی زیر کمرش ، او همیشه همه چیز را به حداقل ممکن می رساند. “اگر اراده باشد ، راهی است” ، تنها یکی از شعارهایی است که او برای رسیدن به اهداف خود به کار می برد. نگرش مثبت و لبخند مسری او همه جا را بهتر می کند. ما می خواهیم از هارولد تشکر کنیم که به ما آموخت که ترس مشکلی نیست ، اما به راه خود ادامه دهید و همیشه راهی برای “کارکردن آن پیدا کنید. ”

پس از تصادف ناگهانی رانندگی که باعث فلج شدن او شد ، هارولد تمام انرژی خود را برای بازگشت به ورزشگاه متمرکز کرد. او به جای ناراحتی و غرق شدن در چاله ناامیدی ، روی کارهایی که می توانست انجام دهد تمرکز کرد. “در کارهایی که نمی توانید انجام دهید نگران نباشید” این شعارهایی بود که او در جوانی از پدرش مطرح کرد. هارولد با این درس زندگی که همیشه در رأس ذهن او قرار داشت ، هرگز برای دستیابی به اهدافی که برای خود تعیین کرده بود ، متوقف نمی شد.

اگرچه هارولد در تمام طول زندگی خود به طور منظم در باشگاه ورزش می کرد ، اما می دانست که باید شیوه تمرین خود را بدون استفاده از پاهایش تغییر دهد. این تغییر هیچ مانعی در ورزش یا توجه او به جایزه ایجاد نکرد: مسابقات بدنسازی.

از سال 2015 ، هارولد “کینگ کنگ” کلی برنده 15 مسابقه مختلف بدنسازی بوده و با دید و خنده عالی به حرکت خود ادامه می دهد.

بهharoldkelley در اینستاگرام بروید و درباره سفر الهام بخش و الهام بخش او بیشتر بدانید.

چه کسی دنیا را اداره می کند؟

ماه مارس ماه تاریخ زنان است و هیچ زمان بهتری برای احترام نه تنها به زنان در زندگی خودمان ، بلکه به برخی از کسانی که بر دنیای تناسب اندام تأثیر گذاشته اند ، وجود ندارد.

کاترین سویتزر

پس از اینکه بار دیگر به او گفتند که دوندگی ماراتن برای یک “زن شکننده” طولانی است ، کاترین بیرون رفت و ثابت کرد که جهان اشتباه می کند. در سال 1967 او با وجود تمسخر مربیان و حملات متعدد ، اولین زن ثبت شده در ماراتن بوستون شد. او مسابقه را به پایان رساند و هنوز از حقوق زنان در ورزش در سراسر جهان حمایت می کند.

FITCO 3 8 زن 1

سین فوندا

قبل از فیلم های تمرین خانگی جین فوندا ، این کشور هیچ راهنمایی نداشت اگر می خواستند از خانه ورزش کنند. چه زمانی تمرین با حضور جین فوندا در سال 1982 منتشر شد ، شگفتی فرهنگی را منفجر کرد. سرانجام ، زنان توانستند در آرامش و آسایش خانه خود ورزش کنند. نوار اصلی VHS پرفروش ترین ویدئو برای 6 سال بود و دنباله دار شدن آن باعث ایجاد بسیاری از اشکال مستند (اما هرگز تکراری) از تکالیف خانه نشده است.

FITCO 3 8 زن 2

ناهید ویلیامز

هنگامی که مسابقات آزاد 2005 فرانسه برگزار شد ، زنان با وجود بازی و دورهای یکسان باز هم درآمد کمتری نسبت به مردان داشتند. ونوس ویلیامز استدلال کرد که تنیس بازان زن باید به اندازه بازیکنان مرد حقوق بگیرند. علیرغم خواسته هایش از مسئولان مسابقه ، او رد شد. این مانع فعالیت او نشد زیرا او برای برابری زنان از طریق مقاله های مکتوب و رهبری کمپین مبارزه کرد. در سال 2007 او برنده مسابقات ویمبلدون شد – و جایزه ای برابر با همتای مرد خود داشت.

FITCO 3 8 زن 3

فرم بالا!

استفاده از فرم مناسب هنگام ورزش نه تنها شما را از مصرف حرکات و انرژی که می تواند برای سلامت استفاده شود ، باز می دارد ، بلکه می تواند به شما در جلوگیری از آسیب نیز کمک کند. با شکل مناسب ، ماهیچه های شما جریان اکسیژن بهتری دریافت می کنند تا بتوانید کارآمدتر و با قوام بهتر عمل کنید. یکی دیگر از مزایای فرم مناسب؟ ماهیچه های مورد نظر خود را تمرین دهید.

خطاهای رایج قالب بندی هنگام تمرین عبارتند از:

  • فشار – نشستن یا بالا کشیدن مستلزم این است که به گردن خود فشار بیاورید
  • وضعیت سوختگی – فرهای پاروی و دوسر بازویی مستلزم این است که آرنج شما نزدیک بدن بماند
  • موقعیت زانو – اسکوات مخصوصاً به زانوها نیاز دارد تا در راستای انگشتان پا قرار بگیرند.

در حالی که هر تمرین برای حداکثر اثربخشی به شکل مناسب نیاز دارد ، در این ماه تمرکز خود را روی Kettlebell Squat قرار دادیم زیرا حداکثر شانس شکل نامناسب است.

ویدئوی زیر فرمت صحیح را نشان می دهد ، اما می توانید این لیست را چاپ کرده و هنگام ورود به باشگاه با خود نگه دارید.

نکته: زنگ سبد ندارید؟ مشکلی نیست! به جای آن می توانید از دمبل استفاده کنید. فقط آن را عمودی نگه دارید در حالی که بالاترین قسمت وزن را در دستان خود نگه می دارید.

DumbellSquat

روی 10 (یا 20) است

سلامت جسمی و روانی دست به دست هم داده اند ، بنابراین ما می خواهیم در مورد اهمیت استراحت صحبت کنیم. نه تنها ایده خوبی است که ورزش خود را با یک حرکت کوتاه ترکیب کنید ، بلکه مزایای تناسب اندام نیز وجود دارد. استراحت روزهای سخت تمرینات تنبلی نیست! در واقع ، به شما کمک می کند تا اجازه دهید:

FITCO 3 19 NappingDay

  • عضلات برای بازیابی
  • بدنه برای ترمیم خود
  • سیستم صفر برای تنظیم مجدد
  • بدن برای جلوگیری از خستگی عضلات

همچنین به شما این امکان را می دهد که اوقات فراغت خود را با تمرکز بیشتر بر روی چیز دیگری که به عنوان سرگرمی یا معشوق دوست دارید ، بگذرانید. روزهای استراحت برای سلامت روان نیز مهم است!

برای اینکه بدانید چه چیزی برای سلامت روان و جسم مفید است؟ چرت زدن! این فقط یک سرگرمی طولانی مدت نیست که برای بچه ها و غذا پس از روز شکرگزاری در نظر گرفته شده است. چرت زدن می تواند خلق و خوی شما را تا حد زیادی بهبود بخشد و در صورت انجام صحیح به شما انرژی بیشتری بدهد.

چرت زدن مناسب همچنین می تواند:

  • کاهش چربی
  • بهبود کارایی
  • اضافه کردن توابع حافظه

هنگامی که تصمیم به چرت زدن دارید (بجز همه زمان ها) ، مهم است که به چند نکته توجه کنید.

  • چرت زدن را کوتاه نگه دارید (بین 10 تا 20 دقیقه). ما در مورد خواب کامل صحبت می کنیم. چند دقیقه قبل از ارسال کامل محاسبه نمی شود.
  • آنها را قبل از ساعت 3 بعد از ظهر ببرید. هر زمان بعد از آن می تواند برنامه خواب شما را در طول شب مختل کند و هیچ کس این را نمی خواهد.
  • در مکانی راحت چرت بزنید ، نگران نباشید.
  • به خودتان زمان دهید تا بعد از چرت زدن بیدار شود.

دادن یک روز به خود ، یا زمانی برای استراحت و استراحت برای سلامت بدن و ذهن شما ضروری است. فراموش نکنید که هر چند وقت یکبار برای بازسازی و ارتقاء سرعت خود را کمی کند کنید.

جوانسازی با آن آغاز می شود

بهار اینجاست! گلها در حال رشد هستند ، پرندگان در حال بال زدن هستند و حشرات… حشرات هستند. در این ماه وقت بگذارید تا در هوای تازه نفس بکشید و به خودتان دید خوبی از زندگی بدهید. چه در حال تجدید عادت قدیمی هستید یا سفر تناسب اندام جدیدی را آغاز کرده اید ، بیایید و ببینید در ورزشگاه چه خبر است. ما همیشه در اطراف شما هستیم تا مطمئن شوید که به اهداف کاری خود رسیده اید.

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *