kermanyy

Saturday, 23 October 2021

شهرهای سالم قدرت قلب سالم


قلب و نوار قلب در زمینه نارنجی

ماه فوریه ماه قلب آمریکا است و هیچ زمان بهتری برای درک مزایای تناسب اندام قلبی و قلب قوی وجود ندارد! بیماری های قلبی مهمترین عامل مرگ و میر در ایالات متحده است که از هر چهار مرگ یک نفر را شامل می شود1به تناسب اندام قلبی نه تنها نقش مهمی در کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی دارد ، بلکه خطر بیماری های قلبی عروقی ، دیابت ، دیابت و سکته مغزی را نیز کاهش می دهد.2به

در فکر تناسب اندام قلب و عروق ، چیزی شبیه به تجربه اخیرم در تکمیل چندین پروژه بهبود خانه پیدا کردم. ظرف چند ماه ، خانه من به یک آبگرمکن جدید ، سیستم AC و ارتقاء عایق مهم نیاز داشت. در حالی که این سیستم ها معمولاً وقتی خوب کار می کنند مورد توجه قرار نمی گیرند ، اما برای زندگی روزمره و کیفیت زندگی من مهم هستند. من می توانم بر لذت کار و بازی در دیوارهای یک خانه راحت ، انعطاف پذیر و کارآمد تمرکز کنم.

تناسب قلب و عروق توانایی قلب و عروق شما برای رساندن اکسیژن به بدن به ماهیچه های فعال است. ما نمی توانیم ببینیم و مانند یک آبگرمکن یا یک سیستم AC ، می توانیم آن را بدیهی تلقی کنیم ، اما این امر بر نحوه کار و بازی ما تأثیر می گذارد. برای بهبود یا حفظ سیستم قلبی عروقی شما باید کمی تلاش کنید ، اما ارزشش را دارد! اگر قلب ما کارآمد و قوی باشد ، سلامت و کیفیت زندگی ما پیروز می شود. به طور روزانه ، تناسب اندام قلبی عروقی می تواند بهره وری و تمرکز ما را در محل کار افزایش دهد ، به ما انرژی بیشتری بدهد تا با نوه های خود برچسب بزنیم یا نیم کیلومتر بیشتر راه برویم تا به اسکله شهر برسیم.

10 برتر:٪ یا ساکنانی که جهت فعالیت های هوازی 2020 را رعایت می کنندبهترین راه برای بهبود و حفظ آمادگی قلبی عروقی ، فعالیت بدنی است که ضربان قلب شما را به حداقل شدت متوسط ​​افزایش می دهد. تنها 50 درصد از بزرگسالان آمریکایی گزارش می دهند که مقدار توصیه شده 150 دقیقه در هفته را رعایت می کنند. مدیسون ، WI شهر پیشرو در رتبه بندی آمادگی جسمانی آمریکا 2020 با 65 درصد تخمین زده شده است ، و لاردو ، TX با 34 درصد از افرادی که سطح فعالیت توصیه شده را گزارش کرده اند ، پایین ترین رتبه را دارد. از این اینفوگرافیک مفید برای یادگیری نحوه نظارت بر شدت ورزش استفاده کنید.

هر کس انتخاب نهایی را برای فعالیت بدنی دارد. با این حال ، امکانات و سیاست های زیست محیطی جامعه به سطوح فردی فعالیت بدنی و در نهایت آمادگی قلبی عروقی کمک می کند. دسترسی به امکانات تفریحی و پارک ها را برای همه ساکنان به فرصتهای بهتر برای فعالیت بدنی اجازه می دهند. بر اساس داده های جمع آوری شده برای شاخص تناسب اندام ، 100٪ از ساکنان بوستون ، MA و سان فرانسیسکو ، CA در فاصله 10 دقیقه پیاده روی تا یک پارک هستند. شاخص تناسب اندام همچنین به دنبال امکانات تفریحی خاصی از زمین های بازی پارک (مدیسون 6.9 در هر 10.000 نفر) تا استخرهای عمومی (مدیریت شده توسط کلیولند ، OH با 11 در 100000 نفر محل سکونت) است. مقیاس بزرگتر سیاست های Full Street که زیرساخت های ایمن و لذت بخشی را برای پیاده روی و دوچرخه سواری فعال فراهم می کند ، می تواند راههای مهمی برای افزایش فعالیت هوازی و بهبود تناسب اندام باشد. شهرهای سراسر کشور شروع به اتخاذ و اجرای سیاست های قوی خیابان های کامل مانند نیواورلئان ، LA ، سیاتل ، WA ، سنت لوئیس کرده اند. لوئیس ، MO و بوفالو ، نیویورک.

سرانجام تصمیم گرفتم که پیشرفت های خانه را انجام دهم ، با این حال ، من در طول مسیر از برنامه های منابع و مشوق های دولت محلی و ایالتی حمایت کردم که تصمیم من را آسان تر کرد. ترویج تناسب اندام قلبی عروقی مناسب برای همه اعضای جامعه باید مانند حفظ شکل خانه های ما در اولویت فردی و اجتماعی باشد. در زیر سطح مناسب شهر ، قلب هر ساکن انرژی خود را حرکت می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت قلب و فعالیت بدنی ، منابع سلامت قلب ACSM را کشف کنید.

نویسنده: آماندا بلوچ ، دکتری ، دانشگاه ماساچوست آمهرست

استناد

  1. Virani SS ، Alonso A ، Benjamin EJ ، Bittencourt MS ، Callaway CW ، Carson AP ، و همکاران. آمار بیماریهای قلبی و سکته مغزی – بروزرسانی 2020: گزارشی از نمایه انجمن قلب آمریکا. جریان. 2020 ؛ 141 (9): e139 – e596.

2. Ozemek C ، Laddu DR ، Lavie CJ ، Claeys H ، Kaminsky LA ، Ross R ، Wisloff U ، Arena R ، Blair SN. به روز رسانی نقش تناسب اندام قلبی تنفسی ، ورزش ساختاری و فعالیت بدنی سبک زندگی در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی و خطرات سلامتی. Prog Cardiovasc Dis. 2018 نوامبر-دسامبر ؛ 61 (5-6): 484-490. doi: 10.1016 / j.pcad.2018.11.005. Epub 2018 نوامبر 13. PMID: 30445160.

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *