kermanyy

Sunday, 24 October 2021

شیر شکلاتی: میان وعده بعد از تمرین؟

شیر شکلاتی: میان وعده بعد از تمرین؟


مردم سالهاست می شنوند که شیر شکلات نوشیدنی کاملی برای بهبود بعد از تمرین است …

آنها می گویند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

به طور کلی ، شرکت ها و سایت های مختلف از عبارات بازاریابی شیر شکلات استفاده می کنند و در اینجا چند مورد وجود دارد:

نوشیدنی اصلی بازیابی

بدن شما پس از انجام تمرینات سنگین به مایعات ، کربوهیدرات ها و پروتئین برای حداکثر بهبودی و افزایش کارایی نیاز دارد.

بازگشت به آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

سوخت گیری

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در هنگام فعالیت هستند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات برای 30 دقیقه ورزش می تواند به پر کردن ذخایر مهم کربوهیدرات کمک کند ، بنابراین شما برای تمرین فردا آماده هستید.

بازسازی

ورزش شدید می تواند به ماهیچه ها آسیب برساند. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیت بالا است که به بازسازی ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها کمک می کند تا دفعه بعد سریعتر ، سریعتر و قوی تر کار کنند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی بدنسازی را در ورزش روزانه درک می کنند. نه تنها گاهی اوقات. مثل همیشه.

درست است که یک میان وعده خوب بعد از ورزش ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، با وجود پروتئین و کربوهیدرات موجود در شیر شکلات ، این یک میان وعده مناسب پس از تمرین است. اشتباه!

بیایید امروز کمی وقت بگذاریم تا مقدار دقیق تری را بررسی کنیم (این اطلاعات از برگه اطلاعات شیر ​​شکلات که از وب سایت سازنده تهیه کردم) است:

برای بررسی اجمالی ، باید بدانید که با خوردن یک لیوان شکلات میهن ، روزانه 26 گرم شکر اضافی و حدود 8 گرم پروتئین (کمی بیشتر از میزان پروتئین در تخم مرغ !!) و تازه اگر فقط یک لیوان شیر شکلات بخورید و بیش از این مقدار داشته باشید وقتی خورده شوید ، مقدار قندی که دریافت می کنید بسیار زیاد است !!!

بر اساس تحقیقات جدید ، جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) با وجود وجود شیر گاو مختل می شود. و در نتیجه شیر بادام یا کتان بسیار خوب است.

حالا می خواهم یک چیز را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، به شما می گویم ، هر شکلات یا هر چیزی را به همراه شکلات می خریدم. مشکل این است که به دلیل شیر جو ، کاکائو به عنوان یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” بعد از ورزش تبلیغ می شود. آنچه من از شما می خواهم این است که وقتی این نوشیدنی را می بینید ، تصور کنید که یک غذای سرگرم کننده است و باید به صورت محدود خورده شود و در مواقع خاص رها شود ، بعد از هر ورزش یا بازی آن را به کودک خود ندهید.

بنابراین همین حالا بیایید و از ایده های زیر بعنوان وعده بعد از ورزش برای خود یا فرزند خود استفاده کنید:

  • ماست و میوه معمولی یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • ضیافت باقیمانده از سیب زمینی شیرین و گوشت
  • اسموتی پروتئینی با یک قاشق پودر پروتئین و میوه

بسیاری از غذاهای دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی وعده غذایی یا میان وعده بعد از تمرین باید در مورد کربوهیدرات ها و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کند تا در مورد تبلیغات شفاف تر عمل کنید!

می خواهم بشنوم که بعد از ورزش ناهار چه می خورید.

ناهار یا میان وعده خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *