kermanyy

Friday, 22 October 2021

طعم های پاییزی و سبزیجات سبز در بهترین حالت خود هستند


اینجا یک سقوط وجود دارد بنابراین برخی از بهترین سبزه ها سبز هستند!

با تولید محلی و در فصل ، ما سبزیجات را با بالاترین کیفیت و طعم می خریم. سبزیجات سبز تیره و سبز مانند فصول سرد سال رشد. به میز سوئیسی ، اسفناج و کلم فکر کنید. این سبزیجات مراکز قدرت در دنیای تغذیه هستند. سرشار از ویتامین برای محافظت از سیستم ایمنی بدن ، کمک به جذب آهن و کمک به متابولیسم پروتئین. سبز همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر است. خوردن پتاسیم بیشتر می تواند به شما در کنترل فشار خون کمک کند.

سبزیجات برگ دار سرشار از مواد مغذی هستند ، از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. آنها بدن را برای رادیکال های آزاد ، ذرات ناپایدار که از طریق متابولیسم طبیعی تولید می شوند ، جذب می کنند و می توانند به سلول های سالم آسیب برسانند و آنها را بی ضرر کنند.

مانند همه سبزیجات غیر نشاسته ای ، سبزیجات برگ دار کالری و کربوهیدرات کمی دارند ، به عنوان مثال کلم پیچ تنها 33 کالری و 6 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد در حالی که 133 درصد ویتامین A و 134 درصد نیاز روزانه به ویتامین C را تامین می کند. میز سوئیس تنها 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد.

بیشتر سبزیجات را می توان جوشانده ، بخارپز ، سرخ کرده یا برشته کرد. کلم پیچ ، زنگ زده و دلچسب به سوپ و خورش می افزاید. اعضای خانواده کاسنی مانند فرنی یا فرسی را می توان به سالاد اضافه کرد. اما مراقب باشید ، سبزی های کاسنی تمایل به ترش دارند ، بنابراین برای تضاد به فویل شیرین یا خوش طعم مانند پیاز یا هویج نیاز دارند.

امسال هنگام سرمایه گذاری روی سیب و کدو تنبل ، حتماً سبزیجات برگ دار موجود در بازار کشاورزان محلی خود و معمولاً هفتگی را بررسی کنید و از سلامت عمومی خود فراتر بروید.

و در صورتی که سبزیجات برگ دار ، کلم بروکلی ، کلم بروکلی ، کارامل فنجان چای باشند ، جوانه بروکسل یک سبزی پاییزی فوق العاده سالم است که نیمی از بشقاب شما را پر می کند.

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *