kermanyy

Sunday, 24 October 2021

غذای اصلی یک انبار سالم – تناسب اندام کندی


اگر کارفرمای شما به شما اجازه می دهد در یکی از برنامه های سلامتی جسمانی ما در کوهستان شرکت کنید. لورل ، نیوجرسی ، شاید برای شما این سال پیش آمده باشد که شروع یک شیوه زندگی سالم چقدر امکان پذیر است. به هر حال ، ممکن است قبلاً رژیم های غذایی را با موفقیت مختلط امتحان کرده باشید یا برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود کاملاً به وزنه برداری یا کاردیو تکیه کرده باشید.

شروع به ایجاد یک سبک زندگی سالم برای همه متفاوت است ، اما اغلب به این معنی است که رژیم غذایی مغذی تری برای رژیم روزانه خود ایجاد کنید. در زیر برخی از بهترین چیزهایی که باید در انبار خود نگه دارید ، اگر می خواهید یک سبک زندگی سالم را شروع کنید ، آورده شده است.

عدس و حبوبات

عدس و حبوبات منابع خوبی از مواد مغذی و پروتئین هستند بدون افزودن چربی های ناسالم یا مواد غیر ضروری ، که می تواند مضر باشد ، صرف نظر از آنچه می پزید. آنها اغلب می توانند گوشت را در تاکو ، سوپ یا حتی سالاد جایگزین کنند تا پروتئین بیشتری به آن داده شود.

علاوه بر نگه داشتن عدس خشک و حبوبات ، شما همچنین باید کنسرو لوبیا را در قفسه های انبار خود به مدت زمان لازم برای طبخ غذاهای سالم در یک بعدازظهر شلوغ در طول هفته قرار دهید. -هفته.

غلات کامل

رژیم غذایی سالم به کمک برخی کربوهیدرات ها نیاز دارد. کربوهیدراتهای پیچیده مانند غلات سبوس دار ، ماکارونی گندم ، جو دوسر و دیگر منابع عالی انرژی را برای بدن شما ارائه می دهند ، زیرا با سرعت کمتری نسبت به سایر جایگزین ها هضم می شوند. اگر کمی زمان اضافی برای آماده سازی دارید ، برنج قهوه ای نیز می تواند یک انتخاب عالی برای رژیم غذایی سالم باشد.

گزینه های خنک کننده و انجماد

یک متخصص تغذیه همیشه از نگه داشتن چند مورد در دست خود استفاده می کند که ماندگاری بیشتری دارند ، حتی اگر به کمی خنک کننده نیاز داشته باشند. به عنوان مثال ، تخم مرغ و شیر بادام اغلب می توانند چند هفته در یخچال باقی بمانند بدون اینکه خراب شوند و منابع خوبی از پروتئین و سایر مواد مغذی هستند که به شما کمک می کند تا تمام روز بیدار بمانید.

در قسمت یخ زده ، می خواهید مطمئن شوید که همیشه یک کیسه سبزیجات مخلوط در فریزر خود دارید که می توانید بلافاصله آن را بیرون بیاورید. در حالی که هنوز هم بهتر است میوه ها و سبزیجات تازه را منجمد کنید – به خاطر طعم و مزه و چیزهای دیگر – سبزیجات منجمد را می توان به سرعت بخارپز یا آبکش کرد ، بنابراین اگر لازم است غذای سالم بپزید ، می تواند چیزهای خوبی باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوازم اصلی انبار که باید در دست داشته باشید یا در مورد برنامه های سلامتی فیزیکی موجود در South Jersey صحبت کنید ، همین امروز با ما تماس بگیرید!



Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *