kermanyy

Friday, 22 October 2021

غذا | تضمین لاغری رژیم غذایی آنلاین | متخصص تغذیه و رژیم درمانی بالینی

غذا |  تضمین لاغری رژیم غذایی آنلاین |  متخصص تغذیه و رژیم درمانی بالینی


غذا

غذا در حقیقت ، خوردن مقدار مناسب غذا و نوشیدنی بدین معناست که برخی از افراد با برنامه رژیم غذایی می خواهند سریع وزن خود را کاهش داده یا وزن خود را افزایش دهند و برخی نیز برای حفظ سلامت جسم و روح خود می خواهند از رژیم غذایی مناسب استفاده کنند.

اگرچه امروزه بسیاری از افراد در تلاش برای کاهش وزن هستند ، اما می بینیم که برخی از افراد به دنبال راه هایی برای افزایش وزن با کاهش وزن هستند. در این مقاله می خواهیم رژیم صحیح را برای رسیدن به این هدف و اندام ایده آل به شما معرفی کنیم.

غذا

به طور طبیعی ، افرادی که میزان متابولیسم بالایی دارند کالری بیشتری می سوزانند ، بنابراین وزن کمتری دارند و به آنها لاغر گفته می شود. این افراد معمولاً قد بلندی دارند. عدم تعادل بین قد و وزن این افراد را مجبور به رژیم می کند. اما کدام رژیم غذایی برای افزایش وزن مناسب است؟

مردم می توانند با اهداف غذایی خود پیش بروند بهترین توصیه تغذیه ای مراجعه کنید و برنامه غذایی مناسب دریافت کنید.

برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن

سریعترین برنامه رژیم لاغری دکتر مهدی شادنوس تضمینی است برای آنچه که برای عموم آماده می کند و اینکه پس از کاهش وزن فرد ، اگر نکات رژیم غذایی خود را رعایت کند و از دوره تثبیت وزن فراتر رود ، شانس او ​​برای بازگشت به وزن قبلی بسیار زیاد است. کم.

گاهی متخصص تغذیه رژیمی که شکم و پهلو را نازک نگه می دارد توصیه می شود با فرد مورد نظر ورزش کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

ویژگی های رژیم غذایی مناسب

  1. یک رژیم غذایی مناسب باید شامل انواع مواد معدنی و معدنی ، ویتامین ها ، پروتئین ها و غیره باشد.
  2. سه وعده غذایی اصلی و صبحانه میل کنید.
  3. از غذاهای چرب در رژیم غذایی خود استفاده نکنید.
  4. در بهترین برنامه رژیم غذایی ، هرگونه مصرف غذا نباید حذف شود مگر اینکه برای بیمار مضر باشد.
  5. مصرف 8-10 لیوان آب در روز یکی از موارد مهمی است که افراد باید در رژیم غذایی خود رعایت کنند.

رژیم آنلاین چیست؟

امروزه به دلیل مشغله زیاد در زندگی ، بسیاری از مردم نمی توانند برای مشاوره و غذای خوب به دفتر مراجعه کنند ، بنابراین می توانند به وب سایت مراجعه کنند. بهترین متخصص تغذیه در بخش و ببینید رژیم غذایی اینترنتی اطلاعات مربوط به خود را برای پزشک ارسال کنید.

پس از اینکه پزشک اطلاعات شما را بررسی کرد ، پزشک برنامه رژیم غذایی مناسب را برای شما تهیه و ارسال می کند. اگر سوالی دارید می توانید با او تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. توجه داشته باشید که غذای تهیه شده برای شما منحصر به فرد است و افراد دیگر نمی توانند از آن استفاده کنند.

غذا

انواع غذا

یکی متخصص تغذیه بر اساس اطلاعاتی که به او می دهید ، یکی از غذاهای زیر را برای شما آماده می کند.

  • قانون با منوی ثابت
  • رژیم ثابت
  • رژیم مختلط
  • غذاهای راحت

چگونه با رژیم غذایی چاق وزن خود را افزایش دهیم

مطالعات نشان می دهد که زنان به 1600 تا 2400 کالری و مردان 2000 تا 3000 کالری نیاز دارند. افرادی که می خواهند وزن خود را افزایش دهند باید بیش از 500 کالری مصرف کنند. بنابراین ، با مشورت با متخصص تغذیه ، افراد می توانند غذاهای چاق ارزان قیمت و راحت را در رژیم غذایی خود قرار داده و به افزایش تناسب اندام و وزن خود کمک کنند.

رژیم غذایی موثر برای افزایش وزن

  • کره بادام زمینی

از آنجا که کره بادام زمینی حاوی انواع کالری و پروتئین است ، مصرف آن در افزایش وزن بسیار مثر است. هر قاشق غذاخوری کره بادام زمینی حاوی 3 گرم کربوهیدرات ، 90 کالری و 4 گرم پروتئین است.

توجه داشته باشید که مصرف زیاد این ماده برای سلامتی انسان مضر است.

پنیر سرشار از کالری و کلسیم است و می تواند با خوردن صبحانه و شام به افزایش وزن فرد کمک کند.

100 گرم سویا معادل 400 کالری و 36 پروتئین است ، بنابراین مصرف آن در افزایش وزن مثر است.

هر 100 گرم برنج حاوی 130 کالری است. هضم برنج بسیار راحت تر از گندم است و به دلیل پخت آسان یکی از بهترین غذاها برای رژیم غذایی سریع کاهش وزن است.

افزایش وزن

گرانولا ترکیبی از دانه های میوه و میوه های خشک است. گرانولا سرشار از فیبر ، انرژی و پروتئین است و یکی از بهترین غذاها برای افزایش وزن است. یک وعده گرانول معادل 450 کالری است و وقتی با شیر مخلوط می شود ، افزایش می یابد. به همین دلیل توصیه می شود از این غذا در میان وعده ها استفاده کنید.

موز حاوی فیبر ، قند ، ویتامین و پتاسیم است ، در حالی که موز متوسط ​​حاوی 100 کالری است.

این ماده حاوی پروتئین های سالم است و تهیه و طعم آن با برنج بسیار مثر است.

تخم مرغ یکی از موثرترین مواد غذایی برای افزایش وزن است و به راحتی در دسترس است. یک تخم مرغ حاوی 75 کالری ، 6 گرم پروتئین و 5 گرم چربی است.

100 گرم شکلات تلخ حاوی 500 کالری و حاوی آنتی اکسیدان ها و شکر است که در افزایش وزن بسیار موثر است.

غذا

چگونه با رژیم لاغری وزن کم کنیم

  • کالری دریافتی خود را کاهش دهید. روزانه کمتر غذا بخورید. ابتدا کالری دریافتی خود را تا حد ممکن کاهش دهید و سپس به میزان کالری توجه کنید. برای محاسبه میزان کالری دریافتی خود می توانید از یک متخصص تغذیه کمک بگیرید. اگر بیشتر از آنچه دریافت می کنید کالری بسوزانید ، مطمئناً وزن خود را کاهش می دهید.
  • از تنقلات و غذاهای ناسالم استفاده نکنید. نمک ، شیرینی ، چربی زیاد و میان وعده های ناسالم را به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کنید. سیب زمینی سرخ کرده ، پیتزا ، کیک ، شکلات و سایر شیرینی ها و غذاهای چرب کالری بیشتری از آنچه فکر می کنید دارند ، بنابراین بهتر است آنها را با غذاهای سالم جایگزین کنید.
  • غذاهای سالم بخورید. مصرف 400 کالری در روز به رضایت شما کمک می کند ، بنابراین به هدف خود برای کاهش وزن نزدیک می شوید. در حقیقت ، هرچه چربی بیشتری بخورید ، بیشتر سیر نخواهید شد ، اما می خواهید بیشتر بخورید. میوه ها ، سبزیجات ، غلات کامل ، شیر کم چرب و گوشت غذاهای بسیار سالمی هستند.
  • همچنین هنگام پخت به کالری آنها توجه کنید. به عنوان مثال ، برخی از تکه های مرغ خوب است تا زمانی که غذا با کره و پنیر تهیه شود. همچنین بهتر است قبل از پخت ، پوست مرغ را بردارید تا میزان چربی آن کاهش یابد.
  • از غذاها و غذاهای چرب استفاده کنید. توجه داشته باشید که گرسنگی راه خوبی برای کاهش وزن نیست. بنابراین سعی کنید غذاهای محلول در چربی مانند امگا 3 ، سیب ، زنجبیل ، سیر و روغن زیتون را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

غذا

رژیم متعادل چیست؟

تغذیه سالم ، از دست ندادن غذا و پیروی از برنامه های غذایی دقیق. با انتخاب عاقلانه غذا می توان سالم ماند ، در مورد حجم هر وعده غذایی مراقب باشید ، مصرف چربی را محدود کنید ، غذاهای کامل و طبیعی مانند میوه ها ، سبزیجات و غلات کامل بخورید و غذاهای فرآوری شده را در رژیم غذایی کاهش دهید.

رژیم غذایی متعادل ، شامل همه گروه های غذایی اصلی ، حجم مناسب در وعده غذایی و مواد مغذی مناسب برای بدن را فراهم می کند.
هر فردی متفاوت است و رژیم غذایی سالم می تواند در افراد مختلف متفاوت باشد. اما پیروی از یک رژیم جامع که شامل همه گروه های غذایی می شود و مصرف مواد مغذی ناخواسته مانند سدیم ، چربی های اشباع شده و قند کم می تواند منجر به یک سبک زندگی سالم شود.

اهمیت رژیم غذایی متعادل

به کنترل مداوم وزن کمک می کند

میزان کالری مورد نیاز بستگی به سن ، فعالیت بدنی و اهداف وزن دارد ، از جمله غذاهای کم کالری و دارای مواد مغذی بالا مانند غلات کامل ، پروتئین بدون چربی ، میوه ها و سبزیجات.

کنترل حجم غذا

اعتدال سنگ بنای یک برنامه غذایی سالم است و شما می توانید با کنترل رژیم غذایی خود از خوردن به شیوه سالم لذت ببرید.

میوه ها و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات سرشار از ویتامین ، آنتی اکسیدان ، فیبر و مواد معدنی هستند ، اما کالری کمی دارند. گنجاندن میوه ها و سبزیجات در رژیم غذایی روزانه می تواند خطر ابتلا به برخی بیماری های مزمن مانند سرطان را کاهش داده و مواد مغذی ضروری را برای بدن تامین کند. غذاهای گیاهی همچنین اشتها را به دلیل فیبر زیاد از بین می برند و میل شدید به خوردن را کاهش می دهند.

غلات

این غلات ، از جمله بلغور جو دوسر ، برنج قهوه ای ، آرد گندم ، آرد گندم و بلغور ، خطر بیماری های قلبی مانند سکته مغزی و نارسایی قلبی را کاهش می دهد. غلات موجود در رژیم غذایی همچنین خطر آسم ، بیماری های لثه ، از دست دادن دندان ، فشار خون بالا ، سرطان روده بزرگ و بیماری های التهابی را کاهش می دهند.

چربی های ناسالم را محدود کنید

وقتی چاق برنامه غذایی سالم این مهم است؛ باید از برخی انواع چربی ها اجتناب کرد. به عنوان مثال ، چربی های اشباع منشأ حیوانی دارند و سطح کلسترول خون را افزایش می دهند. همچنین خطر ابتلا به دیابت نوع 2 و بیماری های قلبی عروقی را افزایش می دهد. چربی های ترانس به دلایلی نباید مصرف شوند. آجیل ، دانه ها ، ماهی ، روغن زیتون و آووکادو همه منابع چربی خوبی هستند.

غذا

غذاهای فرآوری شده را محدود کنید

سدیم می تواند باعث فشار خون بالا شود که می تواند خطر سکته مغزی یا بیماری عروق کرونر قلب را افزایش دهد. نمک به عنوان یک افزودنی برای تغییر رنگ یا بافت غذا استفاده می شود و اغلب به عنوان نگهدارنده یا تقویت کننده طعم استفاده می شود. بسیاری از محصولات فرآوری شده مانند سوپ کنسرو شده ، نان ، ماکارونی ، سس سالاد ، تنقلات و غلات کامل دارای سدیم بالایی هستند. پرهیز از این غذاها ممکن است سدیم را در رژیم غذایی شما محدود کرده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد.

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *