kermanyy

Sunday, 24 October 2021

قبل از کار خود را گرم کنید

قبل از کار خود را گرم کنید


قبل از تمرین ، گرم کردن برای اجتناب از مواردی مانند کشیدگی ماهیچه ها و آسیب ها ضروری است و مزایای تمرین شما را افزایش می دهد. اگر تازه کار هستید یا به چند ایده جدید برای تمرین گرم کردن خود نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید!

آن پاها را دراز کنید

مهم است که قبل از تمرین ، عضلات خود را بکشید ، صرف نظر از نوع فعالیتی که انجام می دهید. برخی از حرکات کششی شامل وضعیت نوزاد ، پیچ خوردن ستون فقرات ، ساق پا و ران است و برخی از حرکات یوگا برای گرم کردن بدن مفید هستند. حرکات کششی از سفت شدن ماهیچه ها جلوگیری کرده و باعث کارکرد ماهیچه ها می شود ، بنابراین شما آماده تمرین هستید.

گرم کردن کاردیو

اگر دونده هستید ، احتمالاً از قبل می دانید که نباید خیلی زود قبل از گرم شدن به دویدن بپردازید. این عکس های قلبی نباید گسترده باشند ، اما هنوز هم مهم هستند. در عوض دویدن ، پیاده روی کوتاه از قبل یا انجام پرش های پرش باعث می شود قلب شما پمپاژ شده و برای شنای بعدی آماده شود. همچنین کشش ماهیچه ها از قبل مهم است ، بنابراین قبل از شروع گرم کردن کاردیو ، حرکات کششی بالا را دنبال کنید.

غذا و نوشیدنی در پیشبرد

حرکات کششی و کاردیو قبل از تمرین مهم هستند ، اما آنچه می خورید برای اطمینان از موفقیت تمرین شما بسیار مهم است. سعی کنید از قبل وعده های غذایی سنگین نخورید – میان وعده های سبک مانند موز یا اسموتی به شما انرژی کافی می دهد تا بدون بیماری بیمار کار خود را به پایان برسانید. در مورد نوشیدنی ها ، از نوشیدنی های شیرین یا سنگین خودداری کنید. اگر از آب زیاد خودداری کنید ، پس از کار صرفه جویی کنید ، مفید خواهد بود. با کمال تعجب ، قهوه قبل از اینکه در باشگاه ورزش کنید ، چیز خوبی است. این به شما انفجار انرژی می دهد و به بدن شما می گوید که در طول تمرینات خود چربی بیشتری بسوزاند.

یوگا

همانطور که قبلاً ذکر شد ، یوگا یک ابزار عالی برای گرم کردن بدن است. یوگا هم برای ذهن و هم برای بدن مفید است و در نهایت به نفع محل کار شما خواهد بود. چه مدت کوتاهی قبل از تمرین یک جلسه یوگا انجام دهید و چه یک کلاس یوگا را به عنوان تمرین تمرین کنید ، بدن شما را برای رشد و تقویت آماده می کند. سعی کنید با یک دوست به کلاس یوگا بپیوندید ، یا برخی از فیلم های آنلاین را مشاهده کنید تا دلایل ساده ای را برای شروع ببینید.

با یک مربی شخصی یا عضو باشگاه صحبت کنید

برقراری ارتباط با فردی که مدت طولانی کار کرده است به شما کمک می کند تا در مورد مزایای گرم شدن بیشتر بدانید. سعی کنید به باشگاه بروید و شخص قابل اعتمادی را پیدا کنید که بتواند در مورد انواع تمرینات و گرم کردن بدن شما مفید باشد. رفتن به باشگاه ورزشی یا یافتن یک همراه ورزشی به شما کمک می کند تا سبک خود را بیاموزید و شما را در سفرهای ورزشی خود پاسخگو نگه می دارد.

اگر بدنبال سالن بدنسازی بوده اید تا بتوانید فرم خود را حفظ کنید یا به اهداف خود برسید ، از fitness10.com دیدن کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی محلی در منطقه شما وجود دارد.

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *