kermanyy

Friday, 22 October 2021

من به مدت 1 هفته هر روز شکلات درست می کنم و این همان چیزی بود که اتفاق افتاد

من به مدت 1 هفته هر روز شکلات درست می کنم و این همان چیزی بود که اتفاق افتاد


سلام ، من دومینیک هستم و معتاد به مواد مخدر هستم. خوب ، شاید نه بد، اما من عاشق شکلات هستم – در هر کجا! برخی از غذاهای مورد علاقه من با کاکائو هیدراته می شوند ، چه به شکل آبجو ، چه سفت ، پر از غذا و چه به شکل نانوایی خوب.

با این اوصاف ، من تمایل دارم غذاهای بسیار سالمی بخورم – من به طور منظم ورزش می کنم و از تغذیه بدن و ذهن خود برای داشتن یک شیوه زندگی سالم لذت می برم. اما وقتی FitOn از من پرسید که آیا می خواهم به مدت یک هفته هر روز شکلات بخورم ، چه کاری باید انجام دهم ، خیر آن را امتحان کنید؟

هدف من: اثبات این که شکلات می تواند (و باید!) بخشی از شیوه زندگی سالم شما باشد و اینکه هر روز رفتار با خودتان از اهداف شما کم نمی کند. آیا من به وظیفه خود عمل کردم؟ من قصد ندارم پایان را خراب کنم! ادامه مطلب را بخوانید ، عاشقان شکلات.

خواص شگفت انگیز شکلات برای سلامتی

اگر برای اثبات عادات مشروبی خود نیاز به مدرک دارید ، دیگر به دنبال آن نباشید.

برای شروع ، شکلات – به ویژه شکلات تلخ – به خاطر آوردن با مواد معدنی-منیزیم من سالها با متخصص تغذیه ثبت شده لیزا ماستلا ، RD ، MPH ، کار می کردم (در سطح شخصی و حرفه ای) ، که توضیح می دهد چرا بسیاری از زنان به همین دلیل هستند به شکلات برسید به عنوان یک غذای راحت در دوران قاعدگی: غلظت بالای منیزیم می تواند به کاهش گرفتگی عضلات ، رفع تنش و بهبود روحیه کمک کند و همچنین ممکن است به خواب کمک کند.

این نیز (از جمله دلایل دیگر) این است که دیدن آن متداول است شیر کاکائو به عنوان یک گزینه بازپرداخت صندوقدار در پایان رویدادهای پایداری مانند نیمه ماراتن. و علاوه بر منیزیم ، شکلات تلخ نیز وجود دارد سرشار از آهن، منگنز ، مس ، پتاسیم ، فسفر ، روی و سلنیوم. اما صبر کنید ، چیزهای بیشتری وجود دارد! همچنین منبع عالی آنتی اکسیدان ها است. بنابراین بله ، دوستان … شکلات است superfood ، ممنون که پرسیدید

مطالعه بعد از مطالعه نشان دادن آن شکلات همچنین مشخص شد که با پشتیبانی کمک می کند سلامت قلب و فشار خونبه

شاید بهت شکلات بده پوست براق و شما را در برابر آفتاب محافظت می کند (!!)، و کود فعال امکان پذیر بود افزایش عملکرد ذهنی و بهبود سلامت مغزبه آیا کاری وجود دارد که شکلات نتواند انجام دهد؟

به خاطر داشته باشید – این تحقیق به نظر می رسد شکلات تلخ (یعنی کاکائو) انجام کارهای سنگین ؛ شکر اثر دیگری دارد. همه این مزایای خوب از آن گیاه زیبا و زیبا کاکائو ناشی می شود ، که می تواند به راحتی در پردازش بسته بندی مواد غذایی ارزان از بین برود که متأسفانه قفسه های فروشگاه های مواد غذایی آمریکایی را هدر می دهد. در اینجا جایی است که آموزش بهداشت شما مطرح می شود: در خرید شکلات خود عاقل باشید! اگر به دنبال استفاده از فواید فیزیولوژیکی کاکائو و خواص جادویی آن هستید ، درصد بالایی از شکلات تلخ را از تولیدکنندگان با کیفیت خوب استفاده کنید.

من به مدت 7 روز شکلات خوردم و این چیزی است که اتفاق افتاد

آیا من همیشه به درصد بالایی که ذکر شد ، شکلات تلخ سالم پایبند بودم؟ خیر اما همه چیز در مورد baaaalance است ، دوست! این هم نگاهی به هفته من

روز 1: دیگر (برای تولد من!)

من این هفته شکلات را به نمادین ترین شکل آغاز کردم: تولد smmores. من چند دوست در آنجا داشتم و در شومینه با شکلات های کلاسیک Hershey کلاسیک بیشتر درست کردیم. آیا این گزینه سالم است؟ از نظر روانشناسی ، نه … البته نه. اما از نظر ذهنی و احساسی ، کاملاً. این یکی از مواقعی است که غذا وسیله ارتباط ، حافظه و شادی است – ما در حال حاضر شیرینی های سوخته کوچک خود را ایجاد کرده و لحظه (و شکلات) را مزه می کنیم.

روز دوم: اسموتی کاکائو

من به تازگی به لطف بهترین دوست تناسب اندام ، غذای کامل Ka’Chava را کشف کردم و از نظر روحی باردار بودم. این که آیا پودر پروتئین کاکائو را انتخاب می کنید ، این غذای خاص را تکان دهید یا خودتان آن را تهیه کنید اسموتی کاکائو تحریک کننده روحیه، این یک راه طراوت (و سالم!) است که شکلات خوشمزه را در برنامه غذایی سالم خود قرار دهید.

روز سوم: شکلات تلخ

قبل از خواب ، چند مربع شکلات تلخ از Trader Joe’s به عنوان جغد شب گرفتم. برای من ، طعم شکلات تلخ بسیار شدید است ، من احساس نمی کنم که به یک تن آن نیاز دارم یا آن را می خورم. فقط می توانم کمی هیجان زده شوم و احساس می کنم تمایلم کاملاً در هم شکسته است. همچنین من را از خوردن یک دسر سنگین و غنی از نظر کالری هنگامی که به هر چیزی که نیاز دارم ، دور نگه می دارد.

روز چهارم: شیر شکلاتی

همانطور که قبلاً گفتم … دلیلی وجود دارد که می توانید شیر شکلات را در بسیاری از خطوط پایان مسابقه تهیه کنید! آره ترکیبی عظیم از کربوهیدرات ها و پروتئین های سریعبه من شخصاً شیر شکلات را به عنوان یک نوشیدنی پس از تمرین دوست دارم ، بنابراین بعد از کار شدید آن را خوردم. 44 دقیقه 20/20 HIIT توسط دانیلبه اگر از لاکتوز ناراحت نیستید ، من این یکی را به شدت توصیه می کنم! سعی کنید شیر شکلات خود را با کاکائو خام و شربت افرا ارگانیک برای مخلوط کمتر فرآوری شده تهیه کنید ، که سالم تر است.

عشق: آیا واقعاً شیر شکلات آخرین نوشیدنی کار است؟

روز 5: کاسه Acai با کاکائو و شکلات تلخ

کاسه اسموتی یکی از صبحانه های مورد علاقه من است و من عاشق * açaí هستم. من هرگز به جز شکلات به آکای نرفته بودم ، بنابراین فکر کردم این هفته برای امتحان کردن است … و بسیار خوشحالم که این کار را کردم. من کمی کاکائو به مخلوط اضافه کردم و روی کاسه خود را با تمشک و چیپس شکلات تیره قرار دادم و واقعاً مانند دسر برای صبحانه بود – اما این یک افزایش فریبنده ناجوانمردانه بود.

روز ششم: شکلات داغ سالم

با سردتر شدن ، من سراغ این FitOn خوشمزه و گرم رفتم نوشیدنی کاکائویی فوق العادهبه در مورد یک نوشیدنی گرم و شیرین در روزهای پاییزی چیزی بسیار آرام وجود دارد ، می دانید؟ ترکیب شکلات و ادویه شکلات داغ مکزیکی (یکی دیگر از غذاهای مورد علاقه) را در حافظه من تداعی می کند اما به شیوه ای سبک تر و مغذی تر.

روز 7: براونی

آخر هفته شنبه؟ براونی شکلاتی ، شکلاتی از فروشگاه محلی مورد علاقه من. براونی احتمالاً غذای مورد علاقه من بوده است (و تنها غذایی که به نظر نمی رسد یک نشانه کامل باشد!) بنابراین محدود کردن خودم یک تمرین کوچک خوب بود.

نتایج: احساس شادی می کنم! هفته بسیار خوبی بود ، و من بسیار متاثر شدم که هر روز بر روی خودم یک شکلات خوشمزه درست کنم (یا بخرم). شکلات گرم یا گرم شکلات ناشی از نانوایی فرانسوی یا مخلوط اسموتی کاکائو و کلم پیچ ، شکلات می تواند کمی سرگرمی را به رژیم غذایی شما اضافه کند.

زمینه: بقیه رژیم غذایی من

فکر می کنم ذکر این نکته ضروری است که شیرینی های شکلاتی من با بقیه رژیم غذایی من متعادل شده است. من خودم را محدود نمی کنم و به صورت شهودی غذا می خورم (این بخشی از عادت تغذیه شخصی من است) ، اما من سبزیجات را دوست دارم و تمایلم به خوردن غذاهای سالم تر است. و احساس می کنم غذاهای شیرین تر و غنی تر بسیار کمتری وجود دارد (اگر نه ، البته) ، قهوه ای است). بنابراین به خاطر داشته باشید که این تصویر در دسر من برای یک هفته ، بسیار کوچک از چیزی است که من در طول هفت روز خوردم. یک وعده غذایی ، به عنوان مثال ، هویج ، مارچوبه ، اسفناج سرخ شده ، و یک وعده کوچک از ماکارونی مو فرشته (پروتئین ، سبزیجات زیاد ، مقداری کربوهیدرات … دریافت می کنید).

شکلات سالم مورد علاقه من

راه مورد علاقه من؟ تمام مسیر! حتی با نوشتن این مطلب و ذکر آن درد شکلاتی فقط یک دقیقه پیش ، می خواهم به آن مکان فرانسوی بروم و یک کروسان کره ای با شکلات تلخ ذوب شده در وسط تهیه کنم.

این زیبایی شکلات است ، IMO. آنقدر همه کاره است که می توان آن را به طرق مختلف در منوی شما قرار داد. چه به تنهایی ، با میوه ، مخلوط با سبزیجات ، پخته ، منجمد ، پودر شده … دیدن (و خوردن) تعجب آور است.

اگر مجبور بودم انتخاب کنم ، باید بگویم کاسه اسموتی این هفته من را از بین برد. از نظر یک روش “سالم” برای خوردن شکلات ، من را شگفت زده کرد که چقدر از لذت بردن از مخلوط کاسه توت شکلاتی-آساí لذت بردم. من کاملاً آن کار را دوباره انجام می دهم!

یک غذای آماده

همانطور که گفتم ، این آزمون شادی زیادی را در زندگی و تمرین روزانه من به ارمغان آورد. شکلات قطعاً باعث تقویت روحیه می شود ، مردم! از نظر وزن ، عملکرد و سایر اقدامات بهداشتی – صادقانه بگویم ، من درست مثل هفت روز قبل هستم. بدون تغییر وزن ، بدون کندی ، بدون قند زیاد یا تصادفات. خیلی خنده دار است که من چقدر طبیعی (و البته سالم!) احساس می کنم.

برای من ، این فقط ثابت می کند که رویکرد متعادل به سلامتی بهترین راه برای حفظ تعادل کامل بدن و ذهن است. من یک دانشمند نیستم ، اما “نتیجه” این “مطالعه” می تواند چنین باشد: cacao = هموستاز.

در حالی که من دکترا نیستم. محقق ، من * مربی تغذیه معتبر هستم ، بنابراین در اینجا نتیجه گیری من از این هفته و این آزمایش است: غذاهایی را پیدا کنید که شما را خوشحال می کند و در مورد آنها بیشتر بیاموزید. اضافه کردن توجه به وعده های غذایی خود؛ سئو یک عمل ساده آگاهی به خودی خود سالم است (مطالعات حتی نشان می دهد می تواند به کاهش وزن کمک کند اگر این هدف شما در ذهن است). هیچ کس نباید بیش از حد خوشحال باشد و هرچه بیشتر از خوردن تجربیات شاد و ذهنی بتوانید انجام دهید ، می توانید عادات سالم و مثبت خود را در سایر زمینه های زندگی خود تقویت کنید.

غذا خوردن و تغذیه سالم ایده های متقابل نیستند. اگر شما به صورت ذهنی و عمدی به آن نزدیک شوید ، می توانند دست در دست هم ، هماهنگ زندگی کنند.

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *