kermanyy

Friday, 22 October 2021

من صبح خود را با 15 دقیقه پیاده روی به مدت 14 روز آغاز کردم: در اینجا چگونه بر سلامتی من تأثیر گذاشت

من صبح خود را با 15 دقیقه پیاده روی به مدت 14 روز آغاز کردم: در اینجا چگونه بر سلامتی من تأثیر گذاشت


اگر قبلاً فکر کرده اید: “چرا دیگر راه نمی روم؟” ”

احتمالاً پیاده روی ورزش کمیاب است – آن نیز یک بزرگترین مطالعه شکل ورزش بسیاری از کارشناسان معتقدند که پیاده روی یکی از بهترین کارهایی است که می توانیم برای سلامتی و رفاه خود انجام دهیم.

و نکته اینجاست: من در چنین محله ای زیبا پیاده روی می کنم ، اما به نحوی بهانه می آورم که چرا نمی توانم برای قهوه قدم بزنم ، از چیزهایی در اداره پست صرف نظر کنم ، یا فقط از محله عبور کنم. من واقعاً آنطور که دوست دارم پیاده روی نکرده ام یا بیرون نیامده ام ، صادقانه بگویم ، بسیار وحشتناک است زیرا من یک دختر بور سه ساله دارم. ‘باید زیاد راه برود (متاسفم ، استلا 🐾) )

ولی “میان وعده ورزش“من به عادت های خوب حرکت برگشتم و پیاده روی های عادی را شروع کردم. تصمیم گرفتم دو هفته 15 دقیقه پیاده روی صبحگاهی انجام دهم ، هر روز را با هوای تازه ، آفتاب ، نسیم دریا و حرکتی معقول و آرام آغاز کنم. در اینجا نحوه پایین آمدن آن آمده است.

بعد از دو هفته چه احساسی دارم

اینجا تعجبی ندارد ؛ احساس می کنم عالی است. احساس میکنم بی نقصم! من برای انجام آن تلاش می کنم هر چیزی هر روز ، حتی اگر واقعاً می خواهم ، بنابراین این واقعیت که من توانستم این کار را انجام دهم معجزه آسا است. “برد” بسیار خوشحال کننده است. همچنین باید اشاره کنم – این تنها نوع تمرینی بود که من به مدت دو هفته انجام دادم! فقط راه بروید (البته ، بله) … و بدن من احساس وحشتناکی می کند.

من دومین هفته پیاده روی خود را با زمان کمتری در صفحه نمایش ترکیب کردم (یک استراحت فنی کردم!) ، بنابراین در کل ، احساس فوق العاده ای داشتم. دوستان و خانواده ام در مورد آرامش انرژی من اظهار نظر کردند (یکی حتی گفت: “من تو را اینقدر آرام ندیده ام!”). با بیرون آمدن برای انفجارهای کوتاه صبح ، ذهن ، وضوح ذهن و بهره وری خود را در روزهایی که در خانه کار می کردم یا کار می کردم بهبود بخشیدم.

علاوه بر این ، این پیاده روی های کوتاه صبحگاهی برای پیاده روی های طولانی توپ را به ارمغان می آورد. در چند روز ، من با سگم ساعت ها در شهر قدم زدم. من باید بیشتر شهر محل زندگی خود را کاوش کنم ، مکانهای قهوه ای را که قبلاً نرفته بودم ، امتحان کنم و چیزهایی را از لیست سطل خود حذف کنم – تمام کاری که قبلاً انجام نداده بودم.

TL ؛ DR – پیاده روی با تجربه به من کمک کرد…

  • انرژی بهتر
  • ترکیب بهتر ، سطح کلی شادی بیشتر
  • بهبود وضوح ذهنی ، تمرکز و بهره وری
  • ذهن بهتر
  • یک حالت آرام تر
  • احساس موفقیت
  • سلامت کلی خوب
  • سگ شادتر

فواید پیاده روی برای سلامتی

این ممکن است غافلگیر کننده باشد ، اما ورزش نباید سخت یا پیچیده باشد – پیاده روی یک واقعیت است انجام دادن مزایای آن ، و حتی ممکن است سالم تر از دویدن برای برخی از افراد باشد.

تاثیر کمی دارد

زمان و مکان برای HIIT وجود دارد ، اما این حرکات انفجاری و پلایومتریک می تواند مفاصل شما را فرسوده کند. همین امر در مورد دویدن نیز صدق می کند – اگرچه بسیار م effectiveثر است ، اما برخورد روی پیاده رو یا پیاده رو می تواند مشکلاتی برای مچ پا ، زانو و مچ پا ایجاد کند. با پیاده روی ، از ضربه جلوگیری می کنید و از مفاصل خود محافظت می کنید ، بنابراین این یک افزودنی عالی برای روال عادی تناسب اندام شما است.

این یک آسیب قابل پیشگیری است

نه تنها کمترین میزان آسیب هر نوع تمرینی ، اما اینطور بوده است برای جلوگیری از آبشار نشان داده شده است (و غیره آسیب های ناشی از زمین خوردن) ، که یک مسئله مهم بهداشت عمومی در افراد مسن است. و چون حمایت از مفاصل و تقویت عضلات شما، می توانید از خود در برابر انواع دیگر صدمات ناشی از ضعف های جسمانی و عدم استقامت محافظت کنید.

کاردیو خوب است

مطالعات نشان داده است راه رفتن برای محافظت از قلب – می تواند کاهش فشار خون و ضربان قلب در حالت استراحت و به کاهش خطر کمک می کند بیماری قلبیبه

این یک تقویت روحیه است

مطالعاتی در مورد آن وجود دارد همچنین نشان دهید که پیاده روی می تواند شما را بهبود بخشد حالتبه این مورد تایید شد بر فراز و بر فراز دوباره برای نگرانی های عمومی سلامت روان نیز هست.

به کاهش وزن کمک می کند

در یک مطالعه نشان داد افرادی که راه می رفتند کاهش دور رانو وقتی با تغذیه سالم ترکیب شود ، تورهای 30 دقیقه ای می تواند به طور قابل توجهی بر وزن تأثیر بگذارد. هاروارد هم این را گفت پیاده روی ممکن است هوس را کاهش دهدبه

می تواند سالها به زندگی شما بیفزاید

هاروارد نیز گزارش داد پیاده روی در حدود 8000 قدم در روز – هر فاصله ای که باشد – می تواند به شما کمک کند بیشتر بمانید.

به شما کمک خواهد کرد

احتمالاً قبلاً می دانید – بله کافی د اثرات سلامتی ناشی از بیرون رفتن از منزلگرفتن آفتاب) مگر اینکه در کف آج (یا در یک فضای بسته بزرگتر) قدم می زنید ، مزایای پیاده روی بیشتر از مزایای مدتی بیرون رفتن است. دو طرفه

نحوه مدیریت تورها

تجربیات مختلف پیاده روی به شما کمک می کند تا آن را با هم مخلوط کنید. در اینجا برخی از رویکردهایی که من انجام دادم آورده شده است.

بازدیدهای ذهنی

یکی از انواع تورهای مورد علاقه من نوع بدون تلفن ، بدون هدست ، بدون Apple Watch … فقط حضور کامل است. من بیشتر این کارها را در هفته منتشر نشده انجام دادم.

مدیتیشن های پیاده روی

این طرز فکر متفاوت است ، این دارای کنترل صوتی است (که بدیهی است به نوعی دستگاه فنی نیاز دارد).

سگ راه می رود

وقتی شما موجودی زنده را برچسب گذاری می کنید و شاید شماره دو را به باغ همسایه می برید ، تجربه متفاوتی است ، اما خوب است. مسافرت با باد خزدارم و دیدن لذت بردن از هوای آزاد به من یادآوری می کند که با چیزهای کوچک زندگی خود بیشتر حاضر و شادتر هستم.

تور موسیقی / پادکست

این یکی نیز بسیار ساده است ، اما گوش دادن به یک لیست پخش عالی یا یکی از پادکست های مورد علاقه شما (حتی چند دقیقه کتاب صوتی!) می تواند پیاده روی را لذت بخش تر کند.

راه رفتن با هدف

اگر دوست دارید ، گاهی اوقات به “نقطه پایانی” نیاز دارم. به عنوان مثال ، من می خواهم به یک جعبه قطره USPS بروم ، یا به بازار بروم ، یا قهوه بخورم. آن هدف کوچک بسیار الهام بخش بود. یکی دوبار به کافی شاپ نزدیک رفتم.

پیشنهاداتی برای موفقیت

پاشو و برو

این برای من بسیار مهم بود. گوشی خود را به دست نگیرید ، حتی دندان های خود را مسواک نزنید – فقط کفش های خود را روی زمین بگذارید و بیرون بروید (خوب … مقداری SPF روی آن بریزید ، مراقبت از آفتاب مهم است!). متوجه می شوم که اگر زمان زیادی را صرف انجام کارهای دیگر مانند مراقبه ، بهداشت و مراقبت از پوست ، بررسی ایمیل و تهیه صبحانه کنم ، مسیر به احتمال زیاد برای پیاده روی بیرون می آیند اگر این کار را بی فکر انجام دهم و آن فرایند تصمیم گیری را حذف کنم ، پایبند ماندن بسیار آسان تر است.

لباس را شب قبل بیرون بیاورید

اگر راحت نیستید که خانه را با شیرینی بچرخانید (باید اعتراف کنید ، من در یک اجتماع ساحلی بسیار شیب دار زندگی می کنم ، بنابراین این هنجار من است) ، سپس شب قبل تعدادی لباس پیاده روی نزدیک تخت خود قرار دهید تا بتوانید تغییر دهید. سریع قبل از خروج تصمیم گیری کمتر ، ضعف کمتر ، راه رفتن بیشتر.

شما شریک پاسخگویی دارید

برای من ، شریک زندگی من پوشیده از خز است و انگلیسی صحبت نمی کند ، اما روی من حساب می کرد که هر روز بیرون می روم. ممکن است فرد مهم دیگری داشته باشید ، فرزند ، والدین ، ​​هم اتاقی یا بهترین دوست (حتی بهترین دوست یک مرد) که صبح امروز با شما پیاده روی می کند و شما را در مسیر نگه داشتنبه قدرت در تعداد!

مسیر زیستگاه

اگر شما هم مانند من هستید ، ردیابی روتین یک ابزار بسیار قدرتمند است که به شما کمک می کند عادت های سالم را رعایت کنید. در مورد پیگیری آن جعبه چیز جالبی وجود دارد ، بنابراین “باید” های کوچک خود را برای این روز (هر روز!) بنویسید و “پیاده روی در صبح” را اضافه کنید “روشن”. وقتی به خانه می آیید جعبه را علامت بزنید و از افزایش کمی دوپامین لذت ببرید. در عرض چند هفته ، می توانید برنامه ردیابی عادی خود را مرور کرده و پاداش حاصل از این همه کار را احساس کنید (این نیز راهی عالی برای وارد شدن به عادات دیگر و سازگاری با آن عادت هاست).

به خودتان پاداش دهید

گاهی اوقات آن چک لیست به اندازه کافی ذکر نشده است. ممکن است بتوانید با قهوه صبحگاهی خود را مجذوب کنید یا ماچا پس از آن ، شاید یک اسموتی – یا حتی چند دقیقه پیمایش در فیدهای رسانه های اجتماعی. به کار ارزشمندی فکر کنید که واقعاً می خواهید صبح انجام دهید و آن را پاداشی برای تکمیل پیاده روی صبحگاهی خود قرار دهید.

پشته پردیس

برای این مورد ، باید روی جیمز کلیر ، نویسنده کتاب عادت های اتمی ، که این ترفند را از آن آموختم ، کلاه بگذارم. اگر قبلاً ورزش صبحگاهی خود را انجام داده اید ، همین صبح پیاده روی را قبل یا بعد از آن تمرین کنید. به عنوان مثال ، قبل از اینکه به تلفن خود نگاه کنم ، پیاده روی می کنم. متناوباً ، پس از مسواک زدن و استفاده از کرم ضد آفتاب ، به پیاده روی می روم. این پیاده روی را به عنوان بخشی از یک تمرین معمول برای داشتن یک تجربه آرام تر انجام دهید.

مسیر خود (و معمول) را مخلوط کنید

همه چیز را هیجان انگیز نگه دارید. اگر تمایل به خستگی و حساسیت به یکنواختی دارید ، هر روز مسیر متفاوتی را در پیش بگیرید. شاید تمرین خود را با استفاده از رویکردی ترکیبی ترکیب کنید (مانند اینکه یک روز مدیتیشن هدایت شده را انجام می دهید ، روز دیگر موسیقی است ، روزهای بعد خاموش است و روز بعد روز پادکست است). اگر از قلعه خود یا بلوک های اطراف خانه خود کمی خسته شده اید ، شاید یک روز در هفته رانندگی به پارک یا مسیر پیاده روی نزدیک را امتحان کنید. همه چیز را تازه نگه دارید!

جلوگیری از آسیب دیدگی

حتی اگر پیاده روی در برابر آسیب و فعالیت توانبخشی خوب مصون باشد ، شما می توان نیز حفظ کند آسیب های راه رفتنبه کفش مناسب بپوشید ، زیاده روی نکنید و مراقب جایی باشید که قدم می گذارید تا مطمئن شوید که آتل براق یا ورزش زیادی انجام نمی دهید.

به طور کلی … شما باید این را امتحان کنید

مزایای آن پایدار نیست ، رایگان است و ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کفش بپوشید و بیرون بروید. فقط حرکت کن. آن هوای تازه را دریافت کنید ، خون خود را جریان دهید ، وارد محیط خود شوید ، آرامش را بیابید. می دانم گاهی ساده ترین چیزها را می توان احساس کرد مانند کار سختی – من دقیقاً با شما هستم – اما این ارزش تلاش بیشتر را دارد. آن 15 دقیقه را وقت بگذارید. شما احتمالاً حداقل برای مدت زمان طولانی تری در رسانه های اجتماعی یا ایمیل حرکت می کنید!

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *