kermanyy

Saturday, 23 October 2021

نحوه تنفس چگونه بر رویکرد شما تأثیر می گذارد – تناسب اندام کندی


هر کسی که به طور منظم ورزش می کند می تواند ثابت کند که تنفس مناسب مهم است. اما آیا می دانید تکنیک های تنفس مناسب هنگام تمرین چقدر مهم است؟ ما برخی از بینش ها را در مورد اینکه چگونه برخی از الگوهای تنفس می تواند نحوه تمرین شما را بهبود بخشد ، به شما کمک می کند تا به اهداف تناسب اندام خود برسید و اطمینان حاصل کنید که بیشترین سود را از هر جلسه بدنسازی بدست می آورید ، به اشتراک می گذاریم.

هرچه بیشتر کار کنید ، اکسیژن بیشتری نیاز دارید

ما غذا را به عنوان سوخت بدن خود می پنداریم – و اینطور است – اما اکسیژن سوخت عضلات شما در هنگام تمرین است. هرچه بیشتر کار کنید ، بدن شما به اکسیژن بیشتری احتیاج دارد ، بنابراین مطمئن شوید که در حین ورزش به درستی تنفس می کنید تا به کاهش برخی از آسیب های عضلانی کمک کنید.

ماسک بزنم یا نپوشم؟

با افزایش روزافزون عفونت های کووید -19 در سراسر کشور و اجباری شدن استفاده از ماسک در هر سالن بدنسازی یا مرکز تناسب اندام ، بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام نگرانی خود را در مورد تمرین با پوشش جلویی مطرح کرده اند.

کندی تناسب اندام می خواهد مطمئن شود که همه از ماسک برای جلوگیری از جریان اکسیژن حتی در هنگام ورزش استفاده نمی کنند. به تازگی ، مطالعه ای در دانشگاه ساسکاچوان تأیید کرد که ماسک ها در کارهای سنگین هیچ ارتباطی با سطح خون و اکسیژن ندارند.

تنفس مناسب چیست؟

تنفس صحیح به نوع تمرینی که انجام می دهید بستگی دارد. اگر ترجیح می دهید ، از طریق بینی استنشاق می کنید ، که به مرطوب شدن هوا و کاهش میزان بقایای وارد شده از بینی به ریه ها کمک می کند. گرده افشانی گرد و غبار و سایر عناصر موجود در هوا.

تکنولوژی تنفس راست کندی تناسب اندام

تنفس برای بلند کردن

تمرینات قدرتی شامل تنفس است که به تثبیت قلب شما کمک می کند ، به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت تنش را در بدن خود بلند کرده و افزایش دهید ، و این امکان را برای حرکت راحت تر فراهم می کند. بازدم هوا را به بیرون هل می دهد ، که به عضلات قلب اجازه می دهد تا بیشتر درگیر شوند. بنابراین بازدم هنگام بلند کردن و دم در حالی که به آرامی رها می شوید ، قدرت بیشتری در هنگام نعوظ به شما می دهد ، مهمترین قسمت.

همچنین ، نفس کشیدن هنگام بیدار شدن در زمان مناسب می تواند به جلوگیری از فشار خون ناگهانی کمک کرده و وزن سبکی را که برخی از افراد افزایش می دهند ، کاهش دهد.

تنفس برای کاردیو

کاردیو ، مانند دویدن یا دوچرخه سواری ، به تنفس ثابت و خواب آلود نیاز دارد. بسیاری از دونده ها سعی می کنند نفس خود را به زیر پای خود ببرند ، به عنوان یک خواب مخصوص برای حفظ حجم ، حتی تنفس. این امر به افزایش میزان نیتریک اکسید در بدن کمک می کند ، عروق خونی را متسع می کند و میزان خون غنی از اکسیژن را که ماهیچه های شما دریافت می کنند ، افزایش می دهد. این به سیستم گردش خون شما اجازه می دهد تا کارآمدتر عمل کند و اسپاسم عضلات را کاهش دهد ، که برای ورزشکاران استقامتی بسیار مهم است.

تنفس برای یوگا

یوگا و تمرینات دیگر ، مانند پیلاتس ، به تنفس برای کمک به جریان ذهنی و ارائه حرکتی بهتر به تمرین کنندگان متکی است. این تمرینات آنهایی هستند که از تنفس آرام و عمیق از طریق بینی سود می برند. اگر در ذهن خود تنفس نمی کنید ، بدن شما تنش می یابد و قفل می شود ، که یکی دیگر از اهداف یوگا و سایر تمرینات کششی است.

تناسب اندام کندی می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند!

ما یک مرکز تناسب اندام جامع هستیم ، با تجهیزات ورزشی فردی و کلاسهای متقابل ، برای تجربه بیشتر در کار اجتماعی. با ما تماس بگیرید یا وب سایت ما را بررسی کنید تا بدانید چه چیزهایی برای ارائه داریم و یک برنامه شخصی و تور بدنسازی دریافت کنید. ما آماده هستیم تا به شما در رسیدن به رویای خود کمک کنیم!



Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *