kermanyy

Saturday, 23 October 2021

نحوه حفظ تناسب اندام در تعطیلات

نحوه حفظ تناسب اندام در تعطیلات


همه ما می دانیم که داشتن یک سبک زندگی سالم در تعطیلات یک چالش است. غذا ، نوشیدنی و برنامه شلوغ باعث می شود که بتوانید به راحتی کار کنید. با این حال ، نکاتی در سالم ماندن تا آنجا که می توانید در طول تعطیلات وجود دارد ، و همه آنها به نظم و تعهد برمی گردد. با این حال نگران نباشید ، شما همچنان می توانید از تعطیلات لذت ببرید در حالی که بدن خود را در فرم نگه داشته اید و در مورد خوردن یا نوشیدن تصمیمات با وجدان دارید.

از مصرف الکل یا نوشیدنی های شیرین خودداری کنید

الکل و نوشیدنی هایی مانند تخم مرغ در این زمان از سال رایج است. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که این نوشیدنی ها در اطراف شما هستند ، سعی کنید “مجلسی” خود را به مهمانی تعطیلات بیاورید. سعی کنید چیزی مانند آهک را با آب سودا یا زنجبیل مخلوط کنید ، و نوشیدنی شما بدون الکل خواهد بود! گزینه های سالم دیگری نیز برای نوشیدنی هایی مانند تخم مرغ وجود دارد که می توانید آنها را به صورت آنلاین پیدا کنید.

زود بیدار شوید تا تمرین کنید

وقتی خانواده و دوستان خود را برای تعطیلات در تعطیلات دارید ، به راحتی می توانید در ورزش کار کنید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که زود بیدار شوید و تمرینات خود را انجام دهید تا بتوانید از بقیه روز خود لذت ببرید. اگر تا اواخر روز منتظر بمانید ، به احتمال زیاد برای پرش از کار عذرخواهی می کنید.

شریک پاسخگویی پیدا کنید

آیا شخص دیگری در خانواده شما سعی می کند در تعطیلات خوش فرم باشد؟ از آنها بخواهید که شریک پاسخگویی شما باشند! این یک ایده عالی است زیرا شما می توانید با هم تمرین کنید ، در مورد غذا خوردن و نوشیدن سالم همدیگر را مسئول بدانید و راهی عالی برای تعامل در تعطیلات باشید. برنامه های زیادی برای پیگیری نحوه عملکرد شریک پاسخگویی شما در محل کار خود وجود دارد و آنها همچنین می توانند فعالیت شما را نیز پیگیری کنند!

ظرف خود را بیاورید

معمولاً وقتی مردم در تعطیلات گرد هم می آیند ، یک تن غذا در آن دخیل است. اگر از شما خواسته شد ظرفی بیاورید ، سعی کنید غذای مورد علاقه خود را جایگزین سالم کنید. به این ترتیب ، وقتی زمان آن فرا می رسد که همه شروع به کاوش در پای کنند ، شما احساس نخواهید کرد و گزینه سالم تری برای دسر خواهید داشت. اگر از شما خواسته شد شام را با خود بیاورید ، می توانید اسفناج را به دستور العمل های کلاسیک مانند ماهیتابه لوبیا سبز ، چاشنی ، سیب زمینی پوره شده اضافه کنید ، یا می توانید سالاد بیاورید!

از تعطیلات لذت ببرید!

رعایت بهداشت در طول تعطیلات ضروری است ، اما در این مواقع از آرامش و تفریح ​​نترسید. تا زمانی که از سلامت و تندرستی خود راضی هستید ، به این روال پایبند باشید و به یاد داشته باشید که می توانید در طول تعطیلات انعطاف پذیر باشید.

آیا می خواهید قبل از سال نو ورزش خود را شروع کنید؟ https://fitnessfor10.com/ را بررسی کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی در منطقه شما وجود دارد یا خیر!

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *