kermanyy

Friday, 22 October 2021

نکات آبیاری تابستانی


لحظه ای که از در خارج می شوید ، همین است. گرما.

ما عاشق آفتاب تگزاس هستیم ، اما بیایید با آن روبرو شویم. تابستان می تواند گرم و مرطوب باشد. مهم است که بدن خود را در هر فصلی هیدراته نگه دارید ، اما به ویژه در زمانی در تابستان که عرق زیادی از بدن خارج نمی شود. بنابراین بهترین کار چیست؟ هیدراته ، هیدراته ، هیدراته!

همه ما اهمیت آب ماندن را حفظ می کنیم ، چه تابستان باشد و چه نباشد ، اما اصل آن را تکرار می کند. آب به اندازه هوایی که تنفس می کنیم برای سلامتی ما ضروری است.

آبیاری به معنای فراتر از رفع تشنگی است. نوشیدن آب باید بخشی عادی از برنامه روزانه شما باشد ، به ویژه اینکه آب بیش از 50 درصد بدن ما را تشکیل می دهد. همانطور که یک رودخانه از حیات یک منظره خشک پشتیبانی می کند ، آب مواد مغذی کلیدی را برای بدن ما فراهم می کند ، چیزها را در سیستم ما حرکت می دهد و از اندام های حیاتی ما محافظت می کند.

حالا به این فکر کنید که هنگام فعالیت بدنی و دوش گرفتن چقدر اهمیت دارد! چگونه می توانید خطر کم آبی بدن را کاهش دهید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. نوشیدن مقدار زیادی آب.
    این باید واضح باشد ، اما چقدر آسان است که روز خود را پشت سر بگذارید و حتی به آن فکر نکنید؟ هوای گرم و مرطوب ما می تواند شما را آبیاری کند حتی اگر ورزش نمی کنید. روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید و در طول روز به تدریج بنوشید. از نوشیدنی های کافئین دار ، الکل ، نوشیدنی های ورزشی و نوشابه دوری کنید. این نوشیدنی ها ممکن است طعم خوبی داشته باشند ، اما مایعات از دست رفته را دوباره پر نمی کنند. در واقع ، شکر و نمک در برخی نوشیدنی ها الکل انجیر را حذف می کند. فقط آب ، آب ساده

    آیا نوشیدن آب را دوست ندارید؟ ما آن را دریافت می کنیم. آب شفاف خسته کننده است ، اما می توانید طعم آن را با لیمو ، لیمو ، انواع توت ها یا خیار تند کنید – طعم تازه بدون شیرین کننده یا نگهدارنده.

  2. از غذاهای پر آب لذت ببرید.
    میوه های تازه یک راه ارگانیک برای هیدراته نگه داشتن بدن شما است و میوه ها و سبزیجاتی مانند خیار ، هندوانه ، کرفس ، گوجه فرنگی و کاه طعم های سالم خوبی هستند.
  3. هنگام تعریق مایعات را دوباره پر کنید.
    چه در خارج از خانه کار می کنید و چه ورزش می کنید ، مهم است که قبل از شروع فعالیت مشروب را شروع کنید – و قبل و بعد نیز ادامه دهید. حتی اگر در سالن های ورزشی Corpus Christi ما تحت کنترل آب و هوا تمرین می کنید ، گرما و رطوبت می تواند رطوبت و الکترولیت های بدن شما را قبل از اینکه متوجه شوید ، کاهش دهد.

علائم کم آبی بدن

کار در خارج از منزل یا ورزش در داخل خانه ، کم آبی بدن در هر مکانی ممکن است رخ دهد – حتی زمانی که در هوا هستید. و این فقط محصول جانبی گرمای تابستان نیست ؛ کم آبی بدن زمانی رخ می دهد که مایع ضروری کافی در بدن شما برای عملکرد صحیح وجود نداشته باشد. علائم را بیاموزید تا بلافاصله به دنبال کمک باشید:

  • سردرد ، لرز و خستگی
  • گرفتگی عضلات
  • نفس سریع
  • ادرار کردن تفنگ

در صورت مشاهده هر یک از این علائم ، گرما را خاموش کنید ، دمای بدن خود را پایین بیاورید و به آرامی آب بدن خود را مجدداً آبگیری کنید. در صورت خرابی ، با 911 تماس بگیرید.

از تابستان خود لذت ببرید ، در امان باشید – و شما را در سالن های ورزشی ما در Corpus Christi ملاقات می کنیم!

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *