کاهش وزن. * آه

بله ، مبارزه برای کاهش وزن واقعی است – و در حالی که ما می خواهیم ظاهر و احساس بهتری داشته باشیم (بلافاصله) – فقط سخت است! و اگر نمی دانید دقیقاً چگونه پیش بروید ، کار ترسناک تر به نظر می رسد.

متأسفانه هیچ راه حل مناسب برای کاهش وزن وجود ندارد. همه ما انواع بدن و اهداف متفاوتی داریم. و در حالی که ظاهر خوب و احساس اعتماد به نفس یک انگیزه عالی برای از دست دادن این پوندهای ناخواسته است ، کاهش وزن مزایای سلامتی دیگری نیز دارد.

بنابراین قبل از اینکه به “چگونه” بپردازیم ، نگاهی به “چرا” بیاندازیم. تغییر شیوه زندگی برای کاهش وزن سالم می تواند به طرق مختلف بهزیستی شما را بهبود بخشد:

  • برداشتن وزنه از زانو ، مچ پا و پاها.
  • مواد عقب را کاهش می دهد
  • خطر ابتلا به بیماری های سینه مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • خواب را بهبود می بخشد و خطر آپنه خواب را کاهش می دهد.

چیزهای خوبی است ، درست است؟

با تعهد قوی برای سلامتی بهتر شروع کنید ؛ و سپس احساس می کنید قوی تر ، مطمئن تر و تحت کنترل هستید.

دستور العمل برای نتایج

  • اهداف تعیین کنید.هنگامی که تصمیم گرفتید و آن را جدی گرفتید ، یک لحظه وقت بگذارید تا دوره خود را ثبت کنید. به آرامی شروع کنید و یک هدف اصلی را انتخاب کنید که می توانید به آن برسید. شما می خواهید مطمئن شوید که زود موفق می شوید – که به شما اطمینان می دهد که به راه خود ادامه دهید! صبور باشید و کار خود را به راحتی انجام دهید. این یک راه حل یک شبه نیست ، اما ذهن و بدن شما از تلاش های شما برای بهبود رفاه شما قدردانی می کند!
  • به تغذیه توجه کنید.کاهش وزن بیشتر از تمرین کردن است ؛ آنچه می خورید با ورزش کمک می کند تا کالری بسوزانید. خواندن برچسب هنگام خرید مواد غذایی را عادت کنید و از مصرف شکر ، چربی اشباع و ترانس و سدیم خودداری کنید. این عناصر در بسیاری از غذاهایی که می خورید پنهان شده است ، به ویژه غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده. بدنبال میوه و سبزیجات تازه (به ویژه سبزیجات برگ تیره) ، گوشت بدون چربی ، محصولات لبنی کم چرب یا پرچرب و غذاهای پر فیبر باشید. مقدار زیادی آب بنوشید – و از الکل و نوشیدنی های پرکالری مانند نوشابه خودداری کنید. و از خوردن غذا پرهیز کنید! مهم این است که بدن شما با پروتئین ها و کربوهیدرات های پیچیده مانند کینوا ، بلغور جو دوسر ، غلات کامل و لوبیا سوخت خود را حفظ کند.
  • حرکت را شروع کنید.به آرامی ، با کارهایی که از آنها لذت می برید ، شروع کنید و روال عادی را ایجاد کنید که به آن پایبند باشید. نیازی به گذراندن ساعت ها بر روی تردمیل نیست ، به خصوص اگر با این نوع ورزش ها آشنا نیستید. 30 دقیقه سواری کنید یا دوچرخه سواری کنید. چند دور شنا کنید. نکته اصلی افزایش ضربان قلب و تجدید متابولیسم برای سوزاندن کالری است. در ابتدا زیاده روی نکنید ، فقط قدم های کوچک بردارید. خواهید دید که استقامت شما با کارکردن عضلات افزایش می یابد.

Freedom Fitness با 4 مکان دیگر در Corpus Christi ، در کنار هم ایستاده است تا در سفر خود با شما به اشتراک بگذارد. باشگاه های ما علاوه بر تمرینات شخصی ، تجهیزات کاردیو ، گزینه های تمرین گروهی (Zumba و FUN) و یک کمپ بوت را ارائه می دهند.

با ما در نزدیکترین مکان Freedom Fitness تماس بگیرید – ما به شما ایمان داریم و آماده حرکت هستیم!

همیشه قبل از شروع هرگونه برنامه کاهش وزن یا ورزش با پزشک خود مشورت کنید.