نکات کاهش وزن رایگان

توصیه رایگان من برای کاهش وزن این است که این جمله عاقلانه را به خاطر بسپارید: “دانش قدرت است.” این کاملا درست است زمانی که شما اطلاعات درستی داشته باشید. افرادی که یک فرآیند گام به گام شامل رژیم غذایی با متابولیک بالا، ورزش مناسب، مسئولیت پذیری و تمرکز ذهنی مناسب را دنبال می کنند، در ۳۰ روز اول به طور متوسط ​​۱۵ پوند از دست می دهند. و به یاد داشته باشید … این کاهش چربی است … نه فقط از دست دادن آب گرانبها. بدون تحمل کیلومترها دویدن… بدون اینکه از طریق روتین های خسته کننده کاردیو بپرید. ۷۰ درصد از بزرگسالان در ایالات متحده دارای اضافه وزن هستند. بسیار واضح است که ما مشکلی داریم که باید با بهترین نکات کاهش وزن رایگان موجود برطرف شود.

با توجه به اینکه نزدیک به ۷۰ درصد از جمعیت ایالات متحده دارای اضافه وزن هستند و تعداد بزرگسالانی که به عنوان چاق طبقه بندی شده اند در ۲۰ سال گذشته دو برابر شده است، ما به وضوح مشکل داریم. به این موارد اضافه کنید که تعداد کودکانی که در سنین ۸ تا ۱۸ سال چاق (۵۰ پوند یا بیشتر اضافه وزن) در نظر گرفته می شوند، از سال ۱۹۸۰ سه برابر شده است و آنچه در حال حاضر داریم یک اپیدمی است. از نکات کاهش وزن رایگان زیر استفاده کنید.

۳ توصیه اصلی وجود دارد که هر کسی که می خواهد وزن کم کند به آنها نیاز دارد.

۱. ورزش: مهم نیست که چه چیزی شنیده اید، کاهش وزن موثر همیشه برای ورزش طولانی مدت توصیه می شود. نکته اصلی واقعاً در مورد ورزش است. بسیاری از مردم به امید واهی به ترویج یک روال ورزشی ۴۰ تا ۶۰ دقیقه ای در روز توصیه می کنند. برخی دیگر تمرینات سنگین با وزنه و ساخت توده عضلانی را تشویق می کنند، نه چیزی که بیشتر مردم می خواهند یا نیاز دارند. کمترین؛ نیازی نیست که به باشگاه بپیوندید یا هر روز زمان زیادی را صرف ورزش کنید. در عوض، از تمرینات با شدت بالا برای دوره های کوتاه استفاده کنید. این متابولیسم شما را به سطوح جدیدی می رساند و سپس وزن واقعی چربی را از دست خواهید داد.

۲. مکمل‌های رژیمی: مطمئناً، اکثر افرادی که می‌خواهند بیش از ۱۰ پوند وزن کم کنند، از مکمل‌های خاصی کمک می‌کنند، اگر این به معنای تقویت‌کننده متابولیسم، چربی‌سوز، سرکوب‌کننده اشتها یا مسدودکننده کربوهیدرات باشد. مشکل این است که محصولاتی که من توصیه نمی کنم بیشتر از من هستند. موسسه تحقیقات سلامت طبیعی بیان می‌کند: «در تحلیل‌های خود، بیش از ۷۰ درصد مکمل‌های رژیمی که در بازار فروخته می‌شوند حاوی مواد فعال کافی برای انجام هر کاری خوب نیستند یا آنقدر ناسازگار هستند که ارزش مصرف ندارند.» قبل از سرمایه گذاری در هر مکمل غذایی باید یک بررسی صادقانه دریافت کنید.

۳. غذا: اکثر مردم به اندازه کافی عقل سلیم دارند که بدانند باید از خوردن قند و خوراکی هایی مانند آب نبات، چیپس و پاپ اجتناب کنند. اما چیزی که آنها نمی دانند این است که شیرین کننده های مصنوعی مانند آسپارتام در واقع باعث میل به کربوهیدرات می شوند و در نهایت باعث افزایش کالری دریافتی شما می شوند. علاوه بر این، منابع کاملی از غذاهای سالم وجود دارد که وقتی خورده می شوند، در واقع متابولیسم شما را افزایش می دهند. من می توانم به شما تضمین کنم که بسیاری از غذاهایی که دوست دارید بخورید، فقط بیشتر از آنها بخورید. لیست کاملی از بیش از ۱۵۰ غذای افزایش دهنده متابولیسم و ​​چربی سوزی وجود دارد که به کاهش وزن موثر کمک می کند، فقط باید بدانید کجا آن را پیدا کنید.

برای افرادی که در مورد کاهش وزن جدی هستند، اگر برای یک رویداد خاص آتی مانند ازدواج، ملاقات مجدد با کلاس، رفتن به تعطیلات یا طلاق اخیر باشد و می خواهید با پیروی از یک رویکرد ساده گام به گام به این نوع، ظاهری خوب و متناسب به بازار داشته باشید. برنامه به هر کسی اجازه کاهش وزن می دهد.

ترکیبی از نکات کاهش وزن رایگان:

معادله افزایش وزن: افزایش وزن: ۲ پوند اضافه + زمان + توصیه بد = چربی بیشتر

فرمول کاهش وزن: اطلاعات صحیح + اعدام = کاهش شدید چربی.

منتظر لاغرترین شما هستیم!

دکتر دیوید آلن

https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر