kermanyy

Saturday, 23 October 2021

هدایت یک فرد شلوغ برای یک خانه سالم

هدایت یک فرد شلوغ برای یک خانه سالم


وقتی سعی می کنید سری لباس های شستشو بدون وقفه را سازماندهی کنید ، ظرف ها کیلومترها جمع می شوند ، همه را به موقع به مدرسه می برید و برای هفته مواد غذایی خریداری می کنید (بدون ذکر آمادگی برای شام امروز عصر) ، اولویت بندی سالم بودن با کودکان غیرممکن به نظر می رسد. وظیفه. ما متوجه می شویم – وقتی لیست کارهای شما با خلاصه افزایش می یابد ، گاهی اوقات احساس می کنید که فقط ساعت کافی در روز برای اولویت بندی ورزش یا تغذیه سالم وجود دارد. با این حال ، لازم نیست آنقدر سخت باشد! در حقیقت ، سالم ماندن به عنوان یک خانواده می تواند روز شما را حتی ساده تر کند. منظورم این است که اگر عادات سالم خانواده منجر به انرژی بیشتر ، احساس بهتر ، خواب بهتر و مشکلات سلامتی کمتر شود ، آیا زندگی خیلی ساده تر نمی شود؟ در هر صورت ، ما فکر می کنیم بچه ها کمتر عجیب و غریب هستند ، و شاید ، فقط چند صبح آرام در حالی که همه در خواب عمیق تری هستند ، بسیار مفید است!

مهمتر از همه ، با اولویت بندی یک شیوه زندگی سالم خانوادگی ، می توانید احساس خوبی داشته باشید که از کودکی عادات سالم (و در نتیجه کیفیت زندگی بهتر) را در کودکان ایجاد می کنید.

اگر این به تنهایی شما را باور نمی کند ، روز سلامت و رفاه خانواده اینجاست تا به ما یادآوری کند که حفظ سلامتی به عنوان یک خانواده چقدر مهم است.

روز سلامت و رفاه خانواده چیست؟

روز سلامت و سلامت خانواده یک تعطیلات ملی است که در آخرین شنبه ماه سپتامبر اتفاق می افتد. همانطور که از نامش پیداست ، این تعطیلات بر فعال ماندن به عنوان یک خانه با اولویت دادن به سلامتی و رفاه و نحوه سالم ماندن کودکان تأکید می کند.

چرا سلامتی از سنین پایین مهم است

تعداد زیادی از کودکان به دلیل عدم تحرک و شیوه زندگی ناسالم در معرض خطر مشکلات مرتبط با سلامتی مانند چاقی و دیابت قرار دارند. در حال حاضر بیش از 150 میلیون کودک در جهان چاق هستند. حتی بدتر؟ انتظار می رود این تعداد تا سال 2025 به 206 میلیون نفر برسد. خیر ، و اگر چنین باشد ، فقط در این مورد آمار – چاقی در دوران کودکی یک بیماری واقعی است ، با بسیاری از خطرات مربوط به سلامتی همراه است که می تواند یک عمر طول بکشد. از همین رو روز سلامت و سلامت خانواده این در سال 1996 متولد شد – برای ارتقاء خانه های سالم و افزایش آگاهی از مزایای بزرگ سلامتی و رفاه از سنین پایین.

آنچه علم می گوید

شاید تعجب کنید که چقدر این اثر می تواند مهم باشد! به تازگی مطالعه هاروارد مادران و کودکانی که از عادات سالم (مانند ورزش و رژیم غذایی سالم) استفاده می کردند ، 82 درصد کمتر از مادران و کودکانی که این کار را نمی کردند چاق بودند. چیزی ساده به عنوان یک پیاده روی روزانه می تواند پاداش بزرگی ارائه دهد!

توصیه های والدین را از A Wellness Pro تشویق کنید

چه کسی بهتر از مادر مشغول که همه چیز را مدیریت می کند توصیه می کند!؟ با او صحبت کردیم کوک کریستینا، مادر 3 ساله ، معلم سرپرست در پیلاتس پلاس لا جولا، صاحب مشاغل مزرعه سوار شود خوک پختن، و تأسیس کنید مزرعه دامپروری، محدوده لوکس در فضای باز با پیاده روی در فضای باز و رویدادهای سلامتی. به جرات می توان گفت ، کوک واقعاً سلامتی و رفاه را از هر طرف به ارمغان می آورد – برای او و خانواده اش (مشغول !!).

“من کلاه زیادی دارم. مهمتر از همه ، من همسر و مادر هستم. من مالک و اداره کننده مزرعه خود برای سوار شدن در تجارت تحویل ، مزرعه خود ، و مربی تناسب اندام Lagree Pilates هستم. من عاشق سیستم غذایی ، رفاه فعال ، ارتباط با زمین و ارتباط با غذای خود هستم. “کوک (که شیوه زندگی را نمی شناسد) اهمیت آن را درک کرده و در اولویت قرار دارد. داشتن خانواده ای سالم حتی در شلوغ ترین روزها.

کریستینا در پاسخ به این س whyال که چرا سلامتی و تندرستی نقش مهمی در زندگی ایفا می کنند ، می گوید: “شما برای فعال نگه داشتن فرزندان خود باید فعال باشید. وظیفه ما به عنوان والدین این است که افراد را تربیت کنیم. به عنوان مثال به آنها نشان دهید که به خودتان اهمیت می دهید ، بنابراین آنها نیز انگیزه ای برای انجام همین کار خواهند داشت! در سرگرمی های آنها شرکت کنید ، حتی اگر تغییر کنند. علایق آنها با افزایش سن تغییر می کند ، اما حمایت از آنها در ایجاد عادات سالم بعداً تا حد زیادی کمک خواهد کرد. کاری را که آنها انجام می دهند انجام دهند و از آن لذت ببرند. این به سرعت پیش می رود ، بنابراین در ارتباط باشید و در ارتباط باشید و خانواده خود را در یک راستا نگه دارید. “

با دانستن اینکه یک خانواده سالم چقدر می تواند مفید باشد ، بیایید آن را به نحوه سالم ماندن با بچه ها ، حتی برای خانواده های شلوغ ، تقسیم کنیم!

8 راه برای سالم ماندن در کودکان

# 1 فرزندان خود را در فرایند پخت و پز مشارکت دهید

مشارکت کودکان در فرایند پخت و پز ممکن است بچه های شما را تشویق کند (حتی گزنده خورها) غذاهای جدید را امتحان کنند ، و ممکن است به عاشق شدن در فرایند کمک کند (فکر کنید: آشپزی ، تمیز کردن ، خرید ، طراحی غذا).

فرزندان خود را با بردن آنها به فروشگاه مواد غذایی درگیر کنید و از آنها بخواهید غذاهای سالم انتخاب کنند ، غذاهای سالم را برای پختن با هم برنامه ریزی کنید و از آنها بخواهید که در تهیه غذا یا اندازه گیری مواد اولیه در دستور غذا به شما کمک کنند.

شماره 2 مبادله ساده مواد غذایی سالم را انجام دهید

غذاهای کمتر سالم را به غذای سالم تغییر دهید و از آن لذت ببرید! به آنها نشان دهید که طعم میوه و سبزیجات کامل مانند کدو اسپاگتی یا موز شیرین می تواند به اندازه پاستا و بستنی خوشمزه باشد.

عشق: بهترین کرم موز + 7 طعم خوشمزه

شماره 3 پیاده روی کنید تا جایی که می توانید

بعد از بیش از یک سال مربیگری ، تا جایی که می توانید قدم بزنید! کریستینا کوک می گوید بچه های من به اندازه کافی نزدیک مدرسه ای که می توانند در آن قدم بزنند زندگی می کنند. ما به مدرسه یا پارک می رویم ، به جای آسانسور از پله ها استفاده می کنیم ، یا حتی گاهی اوقات دورتر از مقصدمان پارک می کنیم تا پله های بیشتری را طی کنیم.

پیاده روی فراتر از مزایای فیزیکی ورزش ، می تواند از نظر ذهنی و احساسی مفید باشد. این یک راه عالی برای کند کردن شلوغی و شلوغی زندگی و گذراندن وقت با کیفیت بیشتر به عنوان یک خانواده است.

شماره 4 به کارهای بیرون بروید

کریستینا می گوید ، با دادن مشاغل در فضای باز ، آنها را تشویق کنید تا به خارج از منزل بروند. این به شما کمک می کند مواردی را که در لیست کارهای خود هستید (برای والدین مشغول به کار ببرید) پیگیری کنید در حالی که به فرزندان خود احساس مسئولیت می دهید و آنها را فعال نگه می دارید!

این می تواند این باشد: حمام کردن سگ در خارج از منزل ، کمک به شستن ماشین یا چمن زنی ، باغبانی یا کمک به محوطه سازی. هر فعالیتی که مناسب سن کودک باشد می تواند در هوای تازه به بیرون کمک کند ، یک برد-برد است!

شماره 5 معامله زمان صفحه نمایش برای زمان فعال

گاهی اوقات قرار دادن بچه ها جلوی صفحه برای اینکه بتوانید تنها یک فعالیت را انجام دهید فقط مراقبت از خود است (و اگر این یک فعالیت برای شما 5 دقیقه طول می کشد تا نفس بکشید ، نه ما قضاوت نمی کنیم). با این حال ، سعی کنید خانه فعال را با محدود کردن زمان استفاده از صفحه نمایش در اولویت قرار دهید! در عوض ، برای یک دوره فعال مبادله کنید:

سعی کنید زمان بازی را کنار بگذارید و بازی های فعال مانند مخفی کاری یا برچسب زدن را تشویق کنید. برای فعالیتهای خانوادگی مانند تنیس ، بیسبال و فوتبال با یکدیگر همکاری کنید. برای بهترین های هر دو جهان ، یک بازی ویدیویی رقص بگیرید و آن را به یک شب بازی خانوادگی تبدیل کنید! فرزندان شما بازی ویدئویی خود را به طور همزمان حرکت داده و باز می کنند.

شماره 6 روز خود را با یک صبحانه سالم شروع کنید

وقتی وقت ندارید چگونه با کودکان سالم باشید؟ صبحانه سالم-آماده سازی!

وقتی صبحانه سالم می خورید ، احساس بهتری دارید ، درست است؟ خوب ، بچه های شما نیز چنین احساسی خواهند داشت! شرم آور است که به آنها اجازه دهید عقاب های قندی یا شربت پر از قند بخورند ، اما این کار برای انرژی ، رفاه یا سلامتی آنها-چه کوتاه مدت و چه درازمدت- مفید نیست.

در یک صبح شلوغ ، این صبحانه های آماده را امتحان کنید! آیا اشاره کردیم که آنها نیاز به پخت صفر ندارند و برای تهیه آنها چند دقیقه وقت صرف می شود؟

مدل شماره 7 زندگی سالم

بچه ها مثل اسفنج هستند – آنها روی هر کاری که انجام می دهید ، کار می کنند. اگر به جای آسانسور پیاده روی می کنید ، به جای تماشای تلویزیون می خوانید ، در طبیعت فضای داخلی وقت می گذرانید یا در حالی که در اتاق هستید کارهای خانه را انجام می دهید ، به نظر می رسد که از این روش پیروی می کنند!

کریستینا کوک می گوید من فرزندانم را با خود به کار می برم و آنها را در این فرآیند دخیل می کنم. این می تواند به من بپیوندد تا برای تجارت مزرعه خود به یک هیئت مدیره بپردازم ، حیوانات را تماشا کنیم در حالی که کار خود را در Ranch انجام می دهیم ، یا آمدن به یک استودیو پیلاتس و دیدن تغییرات روحی و جسمی دانش آموزان قبل و بعد از کار.

نحوه سالم ماندن با کودکان (حتی وقتی مشغول کار هستید) آسانتر از آن است که فکر می کنید – آنها همیشه مراقب هستند ، همیشه درگیر هستند و همیشه در حال یادگیری هستند! این درباره چیزهای کوچک و روزمره است.

شماره 8 با فرزندان خود در مورد اهمیت سلامت و تندرستی صحبت کنید

کودکان بیش از آنچه فکر می کنید برای ارتباط ارزش قائل هستند. آنها دوست دارند احساس کنند که در این فرایند دخیل هستند و مکالمات “بزرگسالان” دارند. این می تواند پیاده رفتن به مدرسه ، رانندگی از محل کار یا حتی قبل از خواب باشد. این می تواند نشسته باشد تا درباره اهمیت سلامتی بحث کند ، یا می تواند موضوعی ساده تر باشد. شاید وقتی شما در حال آماده سازی شام هستید ، او می گوید: “آیا می دانستید که هویج حاوی مواد مغذی است که به حفظ بینایی کمک می کند؟” نکته بعدی که می دانید ، این دستهای کوچک بدون اطلاع به شما به سراغ گزینه های تغذیه بیشتر می روند!

نتایجی که اظهار شده

اگر برای اجرای عادات سالم خانواده در تلاش هستید ، این را به عنوان راهنمای افراد شلوغ برای اینکه چگونه می توانید با کودکان سالم باشید تصور کنید.

هنگامی که زندگی احساس می کند دلهره آور است ، یک نفس عمیق بکشید و به خاطر بسپارید: بسیاری از تغییرات شیوه زندگی باعث ایجاد تفاوت بزرگ نمی شود! یک خانواده سالم مجبور نیست زمان یا انرژی را در اولویت قرار دهد. ما به شما تضمین می دهیم که این را دریافت کرده اید!



Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *