kermanyy

Monday, 25 October 2021

هرگز تسلیم نشو ، هرگز تسلیم نشو

هرگز تسلیم نشو ، هرگز تسلیم نشو


“مثبت اندیش باشید و می دانید که بهترین ها هنوز در راه است.” – Athing Mu ، المپیک توکیو 2021 ، برنده مدال طلا 800 متر

تابستان تقریباً به پایان رسیده است ، اما به قول معروف “کارهای زیادی برای انجام دادن و زمان کمی وجود دارد”. با همه چیز در حال اجرا ، این یک فرصت عالی برای تقویت راه حل شما است. فراموش نکنید که حتی ورزش ملایم به شما انرژی لازم برای گذراندن روز و قوی ماندن را می دهد.

آب (خربزه) دارید درست می کنید؟

این ماه روز ملی هندوانه بود و هندوانه علاوه بر اینکه بهترین وعده غذایی تابستانی برای یک روز گرم است ، فواید زیادی برای سلامتی دارد.

هیدراته نگه داشتن بدن – همانطور که از نامش مشخص است ، هندوانه 92٪ آب است!

باعث سلامت روده می شود – سرشار از فیبر است.

به قلب شما کمک می کند – آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن می توانند به التهاب در عروق کمک کنند.

تغذیه می کند – سرشار از ویتامین A و C به همراه پتاسیم و سایر مواد معدنی است!

درد عضلات را کاهش می دهد – L -citrulline در هندوانه یک آنتی اکسیدان است که به غلبه بر آن کمک می کند.

صحبت از غلبه بر…

هندوانه بی نظیر dotFIT نوشیدنی احیا کننده

اسلاید FITCO WatermelonRecovery1

عناصر

2 فنجان هندوانه یخ زده ، بدون دانه ، به مکعب های 1 اینچی برش دهید

1 پیمانه از dotFIT آمینو XXXL-هندوانه

1 فنجان توت فرنگی یخ زده

1 فنجان شیر جو دوسر

2 قاشق چایخوری عسل (اختیاری)

یخ 1 فنجان (اختیاری)

مرجع

  1. همه مواد را در مخلوط کن بریزید
  2. مخلوط کنید تا یکدست شود
  3. داخل شیشه (ها) بریزید
  4. وعده غذایی!

نکته: نان ها را برای سرکه ، بلوبری ، موز یا سایر میوه های مورد علاقه بریزید تا طعم آن مخلوط شود!

همه کلاسها گنجانده شده است

کلاسهای گروهی فرصتی فوق العاده برای بهبود سلامتی شما و ملاقات با اعضای همفکری است که در یک کشتی هستند. کلاسهای گروهی همراه با فرم و تکنیک های مناسب از شما الهام می گیرد. همچنین ترکیبی بسیار مورد نیاز را به تمرینات شما می افزاید.

کلاسهای گروهی نیز:

  • به خودتان پاسخگو باشید.
  • آن را ثابت نگه دارید.
  • به شما در یافتن دوستان کمک کند.
  • در کاهش وزن خود سهیم باشید.
  • سرگرم کننده است!

چند کلاس که باید در باشگاه های ورزشی ما رعایت شود:

BODYPUMP

BodyPump FITCO

لاغر ، شاداب شده و سریع استفاده کنید. با استفاده از وزنه های سبک با تکرار بیشتر ، تمرینات کامل بدن را انجام می دهید. با عادت به موسیقی راک و تشویق مربیان مجرب ، در گروه به موفقیت های بیشتری خواهید رسید و برای بازگشت بیشتر تشنه خواهید بود.

سرمربی HIIT Champions

FITCO HIITCore

وقتی می گوییم این کلاس سرگرم کننده است ، منظور ما این است که با مجموعه ای از حرکات چالش برانگیز که در آن خواب شما می گذرد و قلب شما تند می زند ، کاملاً مناسب خواهید بود. این یک کلاس شدید تمرینات قلبی و قدرتی است که استقامت و قدرت شما را افزایش می دهد. سرگرم کننده به نظر می رسد ، درست است؟

دوچرخه سواري

از کنار کوه و بیشتر همه از راحتی کلاس دوچرخه سواری ما دیدن کنید. این کلاس پمپاژ ساق پا ، سوزش چهارگانه ، کلاس کشش ریه باعث کشش و فشار سیستم قلبی عروقی شما به لبه می شود. Tog فوق العاده استقامت ، پاهای خود را محکم کنید و کالری که در حال ذوب شدن است را تماشا کنید.

به کلاس گروهی بپیوندید

اعضای موبایل

مطالبی داریم که می خواهیم درباره @ karina.nicoldine در اینستاگرام بگوییم. او نه تنها یک رکورددار دو و میدانی دو و میدانی است ، بلکه نگاه او به زندگی و ارزشهای الهام بخش ما را مجبور می کند خودمان

او با سخت کوشی خود را شکل می دهد ، اما جایزه ای نیز برای شکل دهی پرشور سفالگری دریافت می کند. به عنوان یک مدل پیست قوی و لباس ورزشی ، ایمان او چیزی است که او را به بهترین ، بهترین زندگی و همیشه پیشرو ترغیب می کند.

اف سی کارینا

“وقتی او را دوست داری و زیاد می خندی. زندگی زیبایی دارید. ”

این عضو الهام بخش ، ویرانگر و دارای وزن را در اینستاگرام دنبال کنید @ karina.nicoldine برای الهام بیشتر!

اعضا آن را جابجا می کنند ، جابجا می کنند.

هیچ چیز نمی تواند آرامش بخش تر از یک پیاده روی خوب یوگا باشد. ما @ cloud9yogi را در اینستاگرام برای تمرینات پویای یوگا که دراز می کند و تعادل را به نمایش می گذارد ، معرفی می کنیم. برخی از حرکاتی که او انجام می دهد مزایای شگفت انگیزی برای ذهن و بدن دارد.

رو به جلو:

یک راه عالی برای شروع یوگا ، خم شدن به جلو است. ایستاده ای که می توانید در هر مکانی انجام دهید به کشش کل پشت از سر تا پاشنه کمک می کند. همچنین به آرامش سیستم عصبی کمک می کند و باعث استراحت در بدن می شود.

دهانه لگن:

انجام باز شدن لگن در طول یوگا نه تنها به کشش باسن و باز شدن ستون فقرات کمک می کند ، بلکه به توسعه طیف وسیعی از حرکت و چرخش نیز کمک می کند. این به ایجاد یک حرکت پرانرژی در بدن کمک می کند که تنش ذخیره شده را آزاد می کند.

حلقه های پشت:

یک جلسه یوگا نباید بدون خم شدن پشت کامل باشد. این موقعیت آسان به بهبود وضعیت وضعیتی ، کشش ستون فقرات و افزایش سطح اکسیژن کمک می کند. همچنین می تواند استرس و اضطراب را کاهش دهد.

حتماً @ cloud9yogi را در اینستاگرام دنبال کنید تا تورهای بیشتری را بیاموزید و داستان الهام بخش او را بخوانید.

شما پایان هستید!

گرگ و میش تابستان شروع به بیدار شدن کرده و بر افق غروب می کند. اگر همه چیز وحشتناک شد ، فقط یک چیز را به خاطر بسپارید: شما این کار را اینجا انجام دادید. شما با پشت سر گذاشتن و تسلیم نشدن ، هر دست انداز را لگد کردید تا به جای امروز برسید. به گفته همه در تناسب اندام پیوند زدن ، این یک قدرت واقعی است. همینطور ادامه بده! شما برای همه ما الگو هستید.

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *