kermanyy

Friday, 22 October 2021

چگونه هنگام درگیر شدن با قارچ بهتر از خود مراقبت کنیم

چگونه هنگام درگیر شدن با قارچ بهتر از خود مراقبت کنیم


هنگامی که سلامت عاطفی ما تحت تأثیر قرار می گیرد ، احساسات وحشتناک می تواند به سرعت ایجاد شود. این احساسات می توانند باورنکردنی ، ناتوان کننده و حتی ترسناک باشند. شاید قلب شما شروع به تپش کند ، سینه شما سفت شود ، یا احساس عصبانیت یا سرخوردگی داشته باشید. در حالی که این احساسات به این خوبی نیستند ، شما تنها نیستید – در واقع ، تعجب آور خواهد بود که چه تعداد از مبارزات خود را به اشتراک می گذارید. مطالعه اخیر توسط انجمن روانشناسی آمریکا دریافتند 67 درصد از آمریکایی ها در حال حاضر احساسات بیش از حد را تجربه می کنند و بیش از 80 درصد آنها استرس طولانی مدت را تجربه می کنند. همانطور که می بینید ، همه ما می توانیم از پشتیبانی کمی استفاده کنیم! بنابراین ، اگر در فکر این هستید که چگونه می توانید اضطراب خود را کاهش دهید یا نمی دانید وقتی اضافه وزن دارید چه کار کنید ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

در ادامه نکاتی را در مورد نحوه مراقبت از خود ، بدون توجه به آنچه دریافت می کنید ، خواهید یافت.

نکات سریع که می تواند سلامت روانی را ارتقا دهد ، مهم نیست که چه احساسی دارید

حقیقت این است که استرس اجتناب ناپذیر است. همه ما انگیزه دهنده داریم و همه ما موقعیت های وحشتناکی را تجربه کرده ایم که ما را از مرز خارج کرده است (و اگر سرتان را تکان می دهید ، اسرار خود را به ما نگویید). در حالی که ما می توانیم از اقدامات حفاظتی برای محافظت از سلامت روان خود استفاده کنیم (فکر کنید: الف رژیم غذایی مغذی، شروع یک تمرین مدیتیشن یا خواب کافی) ، ما نمی توانیم از شرایط دشوار جلوگیری کنیم. به همین دلیل است که ما استراتژی های درمانی و پیشنهادات عملی را به شما ارائه می دهیم تا در مواقع نیاز به پشتیبانی از آنها استفاده کنید!

بنابراین دفعه بعد که احساس سختی ، تنهایی ، استرس یا هر چیزی کمتر از سهم خود را دارید ، این نکات سریع سلامت روان را امتحان کنید. این ابزارها می توانند به تنظیم سیستم عصبی شما کمک کنند تا به شما احساس آرامش بدهد.

وقتی احساس اضطراب می کنید چه باید بکنید

از نفس عمیق استفاده کنید

وقتی احساس اضطراب می کنید ، به نفس بازگردید. چشمان خود را ببندید ، به یک صندلی راحت بیایید و یک دست را روی سینه و یک دست را روی شکم خود قرار دهید. برای 1-2-3-4 شمارش را از طریق بینی خود انجام دهید ، متوقف شوید و سپس دهان خود را با همان شمارش بیرون دهید. دوباره انجام بده!

استنشاق عمیق اسانس اسطوخودوس را انجام دهید

یک بطری کوچک اسطوخودوس ارگانیک را در دست داشته باشید. وقتی احساس اضطراب یا استرس می کنید ، یک یا دو قلاب را روی مچ دست خود قرار دهید و یک نفس عمیق در زمین بکشید و ذهن خود را تازه کنید.

بدون وقفه به استراحت بروید

تلفن خود را در خانه بگذارید و آرام قدم بزنید. حرکت دادن بدن می تواند با تغییر نظر از حالت دعوا یا فرار به آرامش و آرامش ، افکار مضطرب را کاهش دهد.

مدیتیشن کنید

وقتی احساس خستگی می کنید و نمی دانید چگونه می توانید اضطراب خود را کاهش دهید ، با یک مدیتیشن کوتاه پنج دقیقه ای ذهن خود را آرام کنید. این پنج دقیقه را امتحان کنید مدیتیشن کن آرام باش با آماندا گیلبرت برای تسکین فوری!

وقتی احساس ناراحتی می کنید چه باید بکنید

یک تغییر کوچک ایجاد کنید

آیا تعجب می کنید وقتی مورد آزار و اذیت و گرفتار شدن در یک الگوی فکری منفی قرار بگیرید ، چه کار کنید؟ با یک تغییر کوچک شروع کنید. ممکن است ذهنیت خود را تغییر دهید ، غذاهای سالم بخورید یا فقط ده دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید تا در یکی از جنبه های ذهنی برنامه روزانه خود قرار بگیرید. تغییرات کوچک در طول زمان به تغییرات بزرگ می افزایند!

ذهن منفی را برای طرز فکر مثبت کنار بگذارید

تغییر چشم انداز می تواند فوراً برای سلامت روان شما مفید باشد. هنگامی که افکار منفی شما تسخیر می شوند ، به چیزی فکر کنید که از آن سپاسگزار هستید و به نوسانات خلقی خود توجه کنید.

عشق: 3 هک های با تجربه برای شکستن چرخه تفکر منفی

بیش از حد فکر کردن را متوقف کنید و به خودتان شک کنید

به راحتی می توانید تمام موقعیت های “اگر چه” را در ذهن خود بازی کنید و به بدترین آنها فکر کنید. اما ، اگر در فکر این هستید که چگونه می توانید اضطراب خود را کاهش دهید ، وقت آن است که بر احساسات خود تسلط پیدا کنید! به جای فکر کردن به بدترین نتیجه ممکن ، به بهترین فکر کنید. میخوای چی بشه؟ سپس تصور کنید که این وضعیت مثبت به ثمر می نشیند. شما فقط ذهن خود را دوباره پر می کنید! با گذشت زمان ، شما یاد خواهید گرفت که از این الگوهای فکری منفی “خارج شوید”.

تهیه لیستی از اهداف

هم کوتاه مدت و هم بلندمدت فکر کنید. امروز می خواهید به چه چیزی برسید؟ این هفته؟ این ماه؟ امسال؟ ایجاد یک برنامه می تواند به پرورش انگیزه و ایجاد انگیزه در عمل کمک کند.

New Hobby را امتحان کنید

هنگامی که سر و کار دارید ، یک سرگرمی جدید پیدا کنید تا علاقه خود را برانگیزد. فکر کنید: آموزش یوگا ، کلاس آشپزی یا یک دوره آموزشی هیجان انگیز!

وقتی احساس خستگی می کنید چه کار کنید

یک لیوان بزرگ آب بنوشید

بازداشت اغلب اوقات (حتی در به عنوان کمتر) می تواند منجر به احساس چاقی و بی حالی شود. فراتر از انرژی شما ، این می تواند بر روحیه ، وزن و حتی خواب شما تأثیر بگذارد. اول از همه یک لیوان بزرگ آب بنوشید و در طول روز یک بطری همراه داشته باشید. وقتی احساس خستگی می کنید ، جرعه جرعه بنوشید!

یک میان وعده پر انرژی بخورید

یک میان وعده مغذی که وزن را کاهش می دهد می تواند به مبارزه با چاقی و تحریک انرژی کمک کند. سعی کنید میان وعده های غنی بخورید تغذیه تقویت کننده انرژی مانند روی ، امگا 3 ، ویتامین B و ویتامین C.

دوش آب سرد گرفتن

علاوه بر تسکین درد ماهیچه ها و تشویق بهبودی ، پژوهش نشان می دهد که دوش آب سرد می تواند نشاط را تحریک کرده و خستگی را کاهش دهد. اگرچه همیشه سرد نیست اکثریت لذت بخش ، ما نمی توانیم انکار کنیم که بعد از آن احساس سرزندگی می کنیم!

به پیاده روی در فضای باز بروید

چه پیاده روی کنید یا به کارهای سبک بپردازید ، کمی ورزش شدید می تواند انرژی شما را افزایش دهد ، استرس را کاهش دهد و حتی شما را پربارتر کند.

عشق: 10 کاری که باید در صورت خستگی دائم انجام دهید

وقتی احساس ناراحتی می کنید چه باید بکنید

احساسات خود را زنبق کنید

به جای ثبت احساسات خود ، آنها را روی کاغذ بگذارید. ما دوست داریم این یک “تخلیه مغز” باشد – فقط هر چیزی را که در ذهن دارید بنویسید و این احساسات را بیان کنید!

بلند فریاد بزن

گاهی اوقات یک تماس خوب کاتارتیک تنها کاری است که شما هنگام ناراحتی یا ناراحتی انجام می دهید. در واقع ، الف مطالعه هاروارد گریه کردن باعث آزاد شدن مواد شیمیایی خوب اکسی توسین و مواد مخدر درون زا می شود که معمولاً به عنوان اندورفین شناخته می شود. این می تواند درد را از نظر جسمی و روحی کاهش دهد!

اتاق یا منطقه تمیز

آیا می دانید نظافت و سلامت روانی مربوط؟ یک مکان تمیز می تواند به کاهش احساس اضطراب و ناراحتی کمک کند در حالی که به عنوان یک راه مفید برای تمیز کردن سر خود کار می کنید.

یک مجله شکرگزاری راه اندازی کنید

حتی در بدترین روزها ، همیشه چیزی برای شکرگزاری وجود دارد. یک لیست تشکر شروع کنید و مرتباً آن را اضافه کنید. وقتی احساس ناراحتی ، گم شدن یا غم دارید ، مجله خود را دوباره بخوانید و نکات مثبت زندگی خود را به خاطر بسپارید!

وقتی احساس ترس یا عصبانیت می کنید چه باید بکنید

نفس بکشید و تا 10 بشمارید

آن تنفسهای آهسته و عمیقی که قبلاً ذکر کردیم؟ برگرد به اینجا وقتی احساس ناراحتی یا عصبانیت می کنید ، یک نفس عمیق بکشید و تا ده بشمارید. هنوز ناراحت هستی؟ نفس خود را حبس کنید تا تنش شروع به از بین رفتن کند. شما با یک ذهن شفاف تر و آرام تر به وضعیت باز خواهید گشت.

یک تمرین HIIT انجام دهید

آن انرژی آتش را به قلب او منتقل کنید کار HIIT! شما احساسات منفی را به آن هورمون های خوب منتقل می کنید که پس از تعریق به سیستم شما هجوم می آورند.

از فعالیت های ذهنی مورد علاقه خود یا روش کاهش استرس استفاده کنید

او ممکن است عمیق نفس بکشد ، الف جریان یوگا، بدون طاس حمام نمک اپسومبه چیزی را پیدا کنید که به شما احساس آرامش ، آرامش و جمع آوری می دهد.

وقتی احساس تنهایی می کنید چه باید بکنید

جستجو در شبکه پشتیبانی

این می تواند خانواده ، دوستان ، گروه های محلی و البته پزشک یا درمانگر شما باشد. نکته پایانی: وقتی احساس تنهایی می کنید ، درخواست کمک کنید! بنابراین بسیاری از مردم مایل و قادر به ارائه کمک هستند.

اعمال مهربانانه تصادفی

با خوشحال کردن شخص دیگری شما نیز احساس خوشبختی می کنید (و کمتر تنها هستید). این برنامه رایگان ، ساده و مفید برای روح است.

شبکه های اجتماعی را خاموش کنید

گاهی اوقات شبکه های اجتماعی کمتر اجتماعی هستند. در واقع ، اگر احساس تنهایی می کنید ، گاهی اوقات باعث می شود احساس انزوا بیشتری کنید. از سم زدایی رسانه های اجتماعی استفاده کنید و در لحظه بمانید! با یک دوست تماس بگیرید ، لبخندی به غریبه بزنید یا در کافه ای بنشینید و ارتباطات واقعی را اولویت بندی کنید.

از جمله دوستان خزدار

شاید یک سگ ببرید ، در پناهگاه حیوانات محلی داوطلب شوید یا با یک دوست خزدار وقت بگذرانید! حیوانات خانگی علاوه بر اینکه عشق بی قید و شرط را به ما می بارانند نشان داده شده برای تحریک روحیه ، کاهش استرس و ایجاد احساس تنهایی کمتر.

حضور در کلاس کار جدید

اگر می توانید ، پاک کردن آن در کلاس ورزش یا تناسب اندام گروهی می تواند راهی عالی برای ملاقات با افراد جدید و همفکر شما باشد!

به انجمن FitOn ما بپیوندید

برای FitOn رایگان ثبت نام کنید و به انجمن آنلاین ما بپیوندید. با راهنمایی و مشاوره متخصصان ، تکنیک های قطارهای برتر و موارد دیگر ، احساس می کنید بخشی از چیزی بزرگتر از خودتان هستید. ثبت نام برای FitOn PRO و به دستور العمل هایی که با تغذیه مجاز هستند دسترسی پیدا کنید و دستورالعمل ما را دنبال کنید اینستاگرام و صفحه فیس بوک و خود را به دیگر اعضای FitOn معرفی کنید

نکاتی برای افزایش فوری سلامت روان

اجازه ندهید احساسات شما بر زندگی شما غلبه کند! این لیست را در دسترس داشته باشید و دفعه بعد که به کمی کمک نیاز دارید ، پیشنهادات اقدامات ما را بررسی کنید. اما به یاد داشته باشید ، این استراتژی های درمانی جایگزین نیاز به مراقبت یا مشاوره پزشکی نمی شود. اگر متوجه شدید که این احساسات زندگی روزانه شما را مختل می کند ، با یک پزشک متخصص مانند پزشک یا درمانگر خود صحبت کنید. در حالی که این پیشنهادات درمانهای موثری هستند ، اما هرکسی متفاوت است. در نهایت ، هدف اصلی شما سلامتی و خوشبختی شماست!

برای راهنمایی بیشتر تناسب اندام ، تمرینات برای همه سطوح آمادگی جسمانی ، اصول مدیتیشن و موارد دیگر ، برنامه FitOn را بارگیری کنید!



Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *