kermanyy

Friday, 22 October 2021

کاهش وزن و عدم تعادل هورمونی

کاهش وزن و عدم تعادل هورمونی


زنانی که بارها روند کاهش وزن را طی می کنند ، از کاهش وزن خود شکایت دارند !! آنها گفتند ما همه کار می کردیم ، اما چند کیلو باقی مانده نمی میرد. اغلب هنگامی که آنها را بررسی می کنیم ، می بینیم که آنها دارای برخی مشکلات هورمونی هستند. در واقع ، ممکن است در 4 هورمون عدم تعادل وجود داشته باشد: استروژن ، انسولین ، کورتیزول و آدیپونکتین. امروز بیایید در مورد عدم تعادل استروژن صحبت کنیم.

با تأثیر بر اندام ها ، عدم تعادل در خون و استروژن بالا از روند کاهش وزن جلوگیری می کند و در واقع نوع چاقی زنان (گلابی شکل) نیز با این هورمون مرتبط است. بنابراین اکنون این سال مطرح است که چگونه هورمون ها را متعادل می کنیم. یکی از راه های اصلی برای دریافت فیبر کافی.

وقتی به مطالعات بزرگ فراتحلیل نگاه می کنیم. ما مشاهده کرده ایم که مصرف فیبر می تواند بر گیرنده های استروژن تأثیر بگذارد و همچنین از سرطان هایی مانند سینه ، آندومتر و سرطان جلوگیری کند. با جذب و جذب صحیح فیبر ، با تأثیر بر گیرنده های استروژن ، گردش استروژن در بدن را کاهش می دهیم.

منابع اصلی فیبر سبزیجات و حبوبات ، به ویژه سبزیجات کلم (کلم بروکلی ، گل کلم ، جوانه بروکسل و غیره) و مواردی مانند تخم کتان و چیا در بین من بسیار محبوب است.) ye چشم

خوب! برای زنان ، 25 تا 40 گرم فیبر در روز یک هدف خوب است

برای عملی کردن این ایده ، من یک میان وعده فوق العاده خوشمزه پیشنهاد می کنم و می توانم فیبر تقریبی مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهم:

کلم بروکلی (2 فنجان): 5 گرم

گل کلم (2 فنجان): 4.5 گرم

جوانه بروکسل (2 فنجان): 8 گرم

دانه های چیا (2 قاشق غذاخوری): 7 گرم

دانه های کتان (2 قاشق غذاخوری): 8 گرم

توت یا تمشک (1 فنجان): 8 گرم

آیا دوست دارید یک قاشق غذاخوری سرکه سیب یا روغن زیتون به این سالاد اضافه کنید؟

حالا شما به ما بگویید ، آیا تا به حال فکر کرده اید که روزانه چقدر فیبر دریافت می کنید؟ منبع فیبر مورد علاقه شما چیست و چگونه روزانه آن را دریافت می کنید؟

موفق باشید و سلامت

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *