kermanyy

Friday, 22 October 2021

کلاسهای یوگا در رفاه به مدت 10

کلاسهای یوگا در رفاه به مدت 10


یوگا ترکیبی از تمرینات جسمی ، روحی و معنوی است که در هند سرچشمه گرفته است. یوگا یکی از شش مکتب فلسفی فلسفه هندوئیسم است. در فرهنگ امروز آمریکا ، این یک رشته رایج از افراد فعال است که به دنبال تمرکز سلامت ، انعطاف پذیری و آگاهی ذهنی هستند.

بسیاری از سبک های مختلف یوگا وجود دارد که برای کسانی که علاقه مند به پذیرش این رشته به عنوان بخشی از شیوه زندگی خود هستند مفید است.

پیدا کردن سبک مناسب برای نیازهای شما دشوار است. برخی از آنها برای تن ، تعادل یا انعطاف پذیری مفیدتر هستند ، در حالی که برخی دیگر کاهش وزن ، معنویت یا تمرکز را برجسته می کنند.

مرتب کردن انواع مختلف یوگا و پیدا کردن آنچه باید امتحان کنید بسیار وحشتناک است. حتی ممکن است خوب باشد که سعی کنید چیزهایی را که بیشتر دوست دارید ترکیب کنید و انتخاب کنید. موارد زیر نه نوع متداول از موضوعات یوگا است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد.

یوگا

یوگا تمرکز اصلی خود را بر آناتومی و تنظیم بدن شما دارد. کارهای تکمیلی شامل بلوک ها و پتوهای یوگا می تواند در این سبک یوگا مفید باشد. این نوع یوگا معمولاً مفصل و بر اساس جزئیات است ، بنابراین معلمان تمایل دارند توضیح دهند که چگونه علل مختلف بر هر گروه استخوانی و عضلانی تأثیر می گذارد. اگر با حرکات معمول در Lyengar Yoga آشنا نیستید ، بهتر است کلاسهای سطح مبتدی را شروع کنید.

هاتا یوگا

هاتا یوگا بهترین نوع یوگا برای اولین بار تمرین است. هاتا اصول اولیه یوگا با سرعت کمتری است. هر موقعیتی برای چند نفس حفظ می شود در حالی که شما بر وضعیت بدنی خود تمرکز می کنید. از آنجا که این نوع یوگا آرامش بیشتری در نظر گرفته می شود ، برای مبتدیانی که خواهان آشنایی آرام با یوگا هستند بسیار مناسب است.

بیکرام یوگا

اگر می خواهید روال یکسانی داشته باشید ، بیکرام بهترین نوع یوگا برای شما است. این مجموعه منحصر به فرد از شصت حالت و دو تمرین تنفسی است. پس از چند بار انجام این کار ، می دانید وقتی فرش خود را کنار می گذارید باید چه کار کنید. از حالت ها در همان سری هشتاد دقیقه ای در یک زمان استفاده می شود ، بنابراین یک نوع یوگا بسیار امیدوار کننده محسوب می شود. دمای اتاق حدود 105 درجه با رطوبت حداقل 40 درصد است ، بنابراین برای تعریق آماده باشید. این یوگا می تواند بسیار قوی باشد ، به ویژه به دلیل گرما ، بنابراین مطمئن شوید که در صورت نیاز کمی استراحت کرده و آب بدن خود را حفظ کنید.

وینیاسا یوگا

وینیاسا یوگا می تواند برای کاهش وزن بسیار مفید باشد زیرا سریع است. اگر از تمرینات تناوبی با شدت بالا لذت می برید ، احتمالاً این سبک لذت بخشی است. این شامل ترکیب تنفس و حرکت با هم در مجموعه ای پیوسته از علل است که مدت زیادی دوام نمی آورد. Vinyasa می تواند بسیار شبیه به یک رقص باشد و بسیاری از معلمان اغلب موسیقی سریع را مطابق با سرعت غرفه ها پخش می کنند.

یوگای احیا کننده

هدف اصلی یوگا توانبخشی کاهش سرعت و آرامش است. این حالت ها برای دوره های طولانی در یک انتقال آهسته نگه داشته می شوند تا وارد سیستم عصبی بدن شما شوند و به شما در استراحت عمیق کمک کنند. بلوکها اغلب به عنوان پشتیبان برای کمک به حمایت از قسمتهای بدن شما در زمانهای خاص استفاده می شوند. ممکن است احساس کنید کار زیادی انجام نمی دهید ، اما می تواند برای اضطراب ، استرس و ورزشکارانی که در روزهای ورزشی خود هستند بسیار عالی باشد.

یوگا اشتانگا

اگر از تمرینات چالش برانگیز با دستورالعمل های دقیق لذت می برید ، اشتانگا یوگا ممکن است بهترین سبک یوگای شما باشد. هر کلاس شامل خصوصیات یکسانی در یک سری شش تایی است. شما تنفس و حرکت خود را در هر موقعیت مطابقت می دهید تا در عین احساس سوختگی خفیف داخلی عضلات ، یک جریان عالی برای تن ایجاد کنید. برخی از کلاسها دارای مربیانی هستند که در مورد تمرین صحبت می کنند ، در حالی که برخی دیگر شما را مجبور می کنند که دنباله ها را به طور مستقل انجام دهید و فقط در صورت نیاز راهنمایی بخواهید.

یوگا کندالینی

ظاهر یوگا کوندالینی بسیار متفاوت از انواع دیگر یوگا است. این بیشتر یک یوگای روحانی است که شامل تنفس همراه با تمرینات بدنی مکرر است. آواز خواندن ، آواز خواندن و مدیتیشن نیز بخشهای اساسی این نوع یوگا هستند. هدف کوندالینی این است که شما را به سطح بالاتری از خودآگاهی برساند در حالی که انرژی دفن شده را در شما آزاد می کند.

تمرینات یوگا

مشابه تمرین بیکرام ، تمرین یوگا داغ در یک اتاق گرم و مرطوب انجام می شود. تفاوت اصلی بین این دو این است که یوگا داغ به همان مجموعه شصت موقعیت متصل نیست و می تواند ژست های بیشتری را به طرق مختلف درگیر کند. گرما به شما کمک می کند احساس کنید که می توانید در هر موقعیت عمیق تر حرکت کنید و در نتیجه اگر مراقب نباشید ، غرق خواهید شد. این کلاس شما را بیشتر عرق می کند و چالش برانگیزتر می کند ، بنابراین مطمئن شوید که از سطح مبتدی شروع می کنید.

یین یوگا

اگر می خواهید یک تجربه آرام برای پیدا کردن “ذن” خود و کشش همه ماهیچه ها داشته باشید ، یین یوگا را امتحان کنید. این یک تمرین بازتابی با تمرکز بر پوشک های پیوند عمیق تر است. شما بدن خود را در وهله اول به پست بجای درگیر شدن با غرفه ها می گذارید. این تمرین قابلیت ارتجاعی را قادر می سازد و باعث ایجاد تعادل بین ذهن و بدن می شود.

اوسبار که مدتی است که یوگا تمرین می کنید. در این صورت ، ممکن است قبلاً متوجه مزایای سلامتی آن شده اید ، مانند خواب بهتر ، بیماریها و سرماخوردگی کمتر ، کاهش وزن و اضطراب و افزایش قدرت و انعطاف پذیری.

اگر تمرینات یوگا را شروع کرده و به طور منظم به آن پایبند هستید ، باید منتظر آنها باشید. علم در حال درک نحوه عملکرد یوگا برای بهبود سلامت ، بهبود و درد و آسیب به ذهن و بدن شما است.

مهمترین مرحله اقدامی اولین قدم در معرفی عادات ورزشی و تغییر در شیوه زندگی ما است. حتی پس از یک جلسه یوگا ، ممکن است از نظر روحی و جسمی قوی تر و بهتر از سایر تمرینات مشابه باشید.

وب سایت ما را در آدرس زیر بررسی کنید: https://fitnessfor10.com/ برای پیدا کردن مکانی در نزدیکی خود و کلاس یوگا که به بهترین وجه با نیازهای تناسب اندام شما مطابقت دارد.

بیانیه مطبوعاتی کسیدی سامرویل از گروه رسانه ای آلفا

شاین للند

تناسب اندام برای 10 +1 775-352-8663 10 +1

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *