kermanyy

Sunday, 24 October 2021

یائسگی و کاهش وزن را از نظر پزشکی درک کنید

یائسگی و کاهش وزن را از نظر پزشکی درک کنید


نویسنده: دکتر شلی مسر ، مدیر پزشکی – کاهش وزن Red Mountain®

یائسگی: این کلمه به خودی خود ترس را در قلب بسیاری از زنان ایجاد می کند. من اغلب بیمارانی را می بینم که نگران یک ماه سرخ ، فراموشکار و تجمعی هستند که مدام عرق می کنند و دیگر به فعالیت در اتاق خواب علاقه ندارند. با این حال ، لازم نیست این واقعیت داشته باشد. می توان در این زمان با لطف و اطمینان حرکت کرد.

اولین قدم درک یائسگی از منظر پزشکی است.

میانگین سن یائسگی 52 سال است ، اما ممکن است برای برخی زودتر و برای برخی دیگر دیرتر اتفاق بیفتد. علائم آن شامل گرگرفتگی ، نوسانات خلقی ، فراموشی ، مشکل در بالا رفتن ، مشکل در خواب ، خشکی واژن ، کاهش میل جنسی ، بی ثباتی ادرار و افزایش عفونت های واژن و مثانه است.

اما نگران کننده ترین علامت برای بسیاری افزایش وزن است.

علم پشت یائسگی:

با ورود زنان به دوران یائسگی ، عملکرد تخمدان شروع به کاهش می کند. تخمدانها کمتر ماده ای به نام اینهبین تولید می کنند که به طور معمول ترشح هورمونی به نام FSH را در مغز مهار می کند. از آنجا که این فرایند کمتر مهار می شود ، سطح FSH افزایش می یابد که تخمدان ها را برای تولید استروژن بیشتر تحریک می کند. با گذشت زمان ، این فرآیند فولیکول های تخمدان را می سوزاند و منجر به کاهش تولید استروژن می شود. با فعال بودن تخمدان ، سایر هورمونهای تخمدان ، پروژسترون و تستوسترون نیز کاهش می یابد.

هنگامی که سطح استروژن کاهش می یابد ، غدد فوق کلیوی با افزایش کورتیزول واکنش نشان می دهند که باعث افزایش رسوب چربی به ویژه در اطراف شکم می شود. چربی سوزی نیز زمانی کاهش می یابد که کاهش گردش استروژن باعث از بین رفتن چربی راکد شکم می شود.

نگرانی اصلی با پایین ترین سطح هورمون چیست؟

تغییر در سطح هورمون ها نه تنها به علائم یائسگی کمک می کند ، بلکه در توضیح اثرات استرس در این مرحله از زندگی بسیار مهم است.

پیری غده آدرنال منجر به کاهش استروژن و تستوسترون می شود ، علاوه بر این ما احساس چربی می کنیم. در نتیجه ، ما اغلب با گذراندن این روند آرامش بیشتری پیدا می کنیم. علاوه بر این ، تستوسترون برای تحریک و حفظ توده عضلانی که از نظر متابولیکی بسیار فعال است ، مورد نیاز است.

کاهش سطح استروژن و تستوسترون باعث ایجاد تغییراتی در ساخت بدن ما به عضله بیشتر و عضله کمتر می شود.

نتیجه اضافی کاهش استروژن و تستوسترون افزایش مقاومت به انسولین است. هنگامی که بدن ما در برابر انسولین مقاوم است یا کمتر واکنش نشان می دهد ، بدن ما گلوکز مصرفی را دریافت کرده و آن را به صورت چربی ذخیره می کند.

برخی از زنان در دوران یائسگی با علائم قابل تحمل حرکت می کنند و ساختار نازک را حفظ می کنند. چه طور ممکنه؟

یکی از ایده های خوب این است که با وزن طبیعی یائسگی کرده و برنامه ورزشی خود را حفظ کنید ، زیرا مطالعات نشان می دهد که زنان لاغر و فعال علائم کمتری در دوران یائسگی تجربه می کنند. آنها همچنین راحت تر وزن خود را حفظ می کنند. بنابراین ، اگر به سن یائسگی نزدیک نیستید ، اکنون زمان مناسبی است تا مطمئن شوید که سبک زندگی سالمی دارید و بدن خود را به وزن مطلوب و سالم می رسانید.

برای کسانی که این روند را طی می کنند یا به تازگی آن را به پایان رسانده اند و اضافه وزن دارند ، ناامید نشوید. با انجام مراحل زیر می توانید محیط هورمونی خود را برای کاهش وزن و حفظ آن بهبود بخشید:

1. برنامه کاهش وزن پزشکی را شروع کنید جایی که ارائه دهندگان می توانند با توجه به نیازهای فردی شما با شما کار کنند. RM3® یک برنامه عالی برای کمک به زنان در این مرحله گذار است تا سریع و م loseثر وزن خود را کاهش دهند.

2 در نتیجه افزایش مقاومت به انسولین ، کاهش مصرف کربوهیدرات شکر و نشاسته به کاهش ذخیره چربی کمک می کند. بسیاری از ما متوجه شده ایم که چگونه این کوکی بسیار سریعتر از زمانی که در 20 سالگی بودیم روی ران ما ظاهر می شود. کربوهیدرات اضافی را با پروتئین بدون چربی و مقدار زیادی سبزیجات تازه جایگزین کنید.

3. ورزش کنید! اطمینان حاصل کنید که برنامه ورزشی شما علاوه بر تمرینات قلبی شامل تمرینات قدرتی نیز می شود تا به افزایش حجم عضلات شما کمک کند.

4. از مکمل استفاده کنید در مقابل RM مقاومت کنیدبه این محصول به مبارزه با مقاومت انسولین در بدن کمک می کند تا میزان گلوکز تبدیل شده به ذخیره چربی را کاهش دهد. مزایای بیشتری از کنترل قند ، افزایش انرژی و کاهش وزن و اضطراب به همراه دارد.

5- هورمون درمانی را در نظر بگیرید. ما هورمون های زیستی را توصیه می کنیم تا به سطح شما کمک کند. مطالعات نشان می دهد که افزایش وزن توسط زنان در هورمون درمانی افزایش می یابد ، به استثنای افزایش وزن و افزایش سفت شدن سینه هنگامی که سطوح بسیار زیاد است. هورمون ها همچنین می توانند حساسیت شما به انسولین را برای مقابله با اثرات ذخیره چربی انسولین زیاد افزایش دهند.

6 از مکمل RM Resveratrol استفاده کنیدبه RM Resveratrol یک مکمل ضروری برای هر کسی است که می خواهد با اثرات سن مبارزه کند. این یک آنتی اکسیدان قوی است که به مبارزه با رادیکال های آزاد در بدن کمک می کند و می تواند خطرات ناشی از بیماری هایی مانند سرطان و بیماری های قلبی را کاهش دهد. همچنین ، به تحریک متابولیسم و ​​کاهش التهاب در بدن کمک می کند. التهاب با افزایش وزن ارتباط دارد.

7. DHEA را مصرف کنید. این مکمل در دفاتر ما موجود است. DHEA محصول غده آدرنال است که سپس به تستوسترون و استروژن تبدیل می شود.

همانطور که می بینید ، یائسگی را می توان با موفقیت پذیرفت. این زمانی است که دستاوردهای زندگی خود را جشن بگیرید و سالها تجربه بسازید و منتظر آینده باشید.

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *