kermanyy

Friday, 22 October 2021

یک چالش یک روزه به شما کمک می کند تا خود را به طور کامل بکشید

یک چالش یک روزه به شما کمک می کند تا خود را به طور کامل بکشید


ما وقتی کارها آسان است رشد نمی کنیم ، وقتی با چالش هایی روبرو می شویم رشد می کنیم. ” – اسد میا

اکتبر مبارک! ما سرانجام وارد آن پاییز می شویم ، مانند هوای سرد و ادویه کدو تنبل. همچنین در آن زمان از سال است که کمی شلوغ تر از حد معمول می شویم و می توانیم تمرکز خود را بر روی اهدافمان از دست بدهیم. این فرصتی عالی برای گنجاندن چالش های تناسب اندام در زندگی برای حفظ سلامت بدن و عادات خوب قوی است.

روحیه خود را به چالش بکشید

چالش های شغلی آنلاین چیزی بیشتر از یک حرکت گذرا نیست. آنها با ایجاد قوانین و شروع کار در مسیر درست برای هر عملی بسیار مفید هستند. اگر می خواهید همه چیز را با هم مخلوط کنید ، کار جدیدی شروع کنید یا به اهداف خود بازگردید ، چالش های تناسب اندام بهترین مکان برای شروع است.

مزایای چالش تناسب اندام:

  1. به شما کمک می کند تا پاسخگو باشید
  2. انگیزه رانندگی با شروع و پایان روشن
  3. به دست آوردن اعتماد به نفس هنگامی که کارتان تمام شد (به تازگی یک گل را خرد کرده اید!)
  4. دروازه ای عالی برای فعالیت بیشتر
  5. ساختار را فراهم می کند تا بدانید در حال انجام چه کاری هستید
  6. ایجاد عادات خوب مانند پیگیری پیشرفت ، ادامه راه و موارد دیگر!

به چالش های ما بپیوندید

این ماه ما چالش های تناسب اندام خود را گرد هم آورده ایم تا شما را برای موفقیت آماده کنیم. این مجموعه ها را هر روز به مدت یک ماه امتحان کنید تا گرم شوید و تغییرات مثبتی را که در تمرین شما ایجاد می کنند مشاهده کنید!

QUAT DUALITY

نکته: اجازه ندهید زانوها از انگشتان پا عبور کنند!

کدو پهن –

پشت پا بنشینید و آن غنیمت را کار کنید! موسیقی را شروع کرده و در حالی که اسکوات را گسترده نگه می دارید ، به هر طرف قدم بگذارید. این کار را یک بار در هر طرف انجام دهید.

چمباتمه زدن معمولی

در وسط قرار بگیرید و پاها را با فاصله لگن از هم فاصله دهید. پشت پاشنه بلند بنشینید و کشش را احساس کنید.

2 منظم

اسکوات لئوم

از حالت اسکوات معمولی ، از بازوها برای حرکت و پریدن از روی زمین استفاده کنید. سعی کنید به آرامی روی انگشتان پای خود دراز بکشید. 4 بار پرش کنید.

3 JumpSquat

چالش PLANK

تخته

کار را در حالت تخته شروع کنید. قلب خود را درگیر مچ ، آرنج و شانه های روی هم و کفش های خود را پایین و در راستای پشت نگه دارید.

4 تخته

اسکوات خرس

به تدریج پشت خود را به پاها فشار دهید. زانوها را تا آنجا که ممکن است بدون لمس کردن به زمین نزدیک کنید.

اسکوات 5 خرس

زانو تا تخته آرنج

از Bear Squat در دستان خود به جلو فشار دهید و زانوی چپ خود را به آرنج چپ خود بیاورید. این حرکت را با فشار دادن به داخل حرکت اسکات خرس و تغییر پاها با آوردن زانوی دیگر به زاویه دیگر ، تکرار کنید. این کار را 2 بار انجام دهید و هر پا را یک بار آرنج را در هر طرف بمالید.

6 KneeToElbow

شیرهای شانه ای پلانک

بازگشت به موقعیت پلانک. یک دست خود را از زمین بلند کرده و شانه مقابل را ضربه بزنید. این کار را 4 بار ، دو بار در هر طرف انجام دهید.

7 PlankShoulderTap

چالش به پایان رسید

اکنون که از مزایای چالش های تناسب اندام مطلع هستید و کمی در جیب پشت خود دارید تا با آن کار کنید ، به آنجا بروید و به برخی از اهداف برسید. اگر س everالی دارید یا برای چالش خود به شریکی نیاز دارید ، خوش آمدید با ما تماس بگیرید. ما دوست داریم به شما کمک کنیم و موفقیت شما را ببینیم. چالش را از اینجا شروع کنید

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *