آینده اریک تن هاخ در منچستریونایتد از زبان فابریتزیو رومانو


| فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح دنیای فوتبال، در مصاحبه ای با یکی از کانال های یوتیوبی هوادار منچستریونایتد (The United Stand) حاضر شد. رومانو در این مصاحبه هر خبر جدیدی که در مورد یونایتد داشت، رو کرد و تعدادی از آنها را در ادامه می خوانید. 

آینده اریک تن هاخ

در حال حاضر هیچ اقدامی در جهت اخراج اریک تن هاخ پیش از پایان فصل جاری در باشگاه منچستریونایتد انجام نشده است. بایرن مونیخ به او علاقه جدی ندارد و هنوز تعدادی از سران باشگاه حامی او هستند. مسئولان باشگاه وضعیت او و مربیان دیگری را زیر نظر دارند اما در این میان، زمان بندی گرفتن تصمیم نهایی یک مشکل است.

از طرف دیگر، بایرن مونیخ می خواهد ظرف چند روز آینده از سرمربی بعدی خودش رونمایی کند، چیزی که به ضرر احتمال همکاری آنها و تن هاخ است. سرمربی هلند در حال حاضر به پیشنهادات خارج از باشگاه گوش نمی کند. تا به امروز هم اینئوس (کمپانی رتکلیف) هیچ تماسی با سایر مربیان برقرار نکرده است. 

توماس توخل روی نیمکت منچستریونایتد؟

توخل می خواهد به لیگ برتر برگردد و از ایده جانشینی تن هاخ هم استقبال می کند؛ حتی با وجود این که احتمالا منچستریونایتد فصل آینده، در رقابت های اروپایی حاضر نخواهد شد. با این حال انتظار می رود که در تابستان پیش رو، تغییرات بزرگی در منچستریونایتد رخ دهد. 

مایکل اولیسه به منچستریونایتد؟

انتظار می رود که منچستریونایتد طی هفته های آینده با مایکل اولیسه، ستاره کریستال پالاس به شکل جدی وارد مذاکره شود. در هر صورت یونایتد هنوز نمی داند در بازار باید دنبال چه مهاجمی بگردد. احتمال این که آنها سراغ یک بازیکن باتجربه بروند در این لحظه از بقیه گزینه ها بیشتر است. 

کاسمیرو و اریکسن

خروج کاسمیرو از منچستریونایتد در این تابستان، یک احتمال جدی است. باشگاه های عربستانی به جذب این هافبک برزیلی علاقه نشان داده اند. اریکسن قرار است به زودی با اریک تن هاخ در مورد آینده اش صحبت کند. او می خواهد در تیمی که حضور دارد، به شکل ثابت بازی کند. 

ون بیساکا و لیندلوف

آرون ون بیسکاکا و ویکتور لیندلوف، هر دو قرار است به شکل جدی در مورد آینده خودشان تصمیم بگیرند. شیاطین سرخ اگر پیشنهادات خوبی برای این دو بازیکن دریافت کنند، آنها را بررسی خواهند کرد. 

گزینه های جدید خط دفاع

ژان کلر تودیبو همچنان در بالای لیست حضور دارد. اگر شیاطین سرخ او را بخواهند، باید حدود 40 میلیون یورو هزینه کنند و با توجه به هزینه نسبتا کمی که او روی دست باشگاه می گذارد، یونایتدی ها بیشتر روی مبلغ دستمزد درخواستی او تمرکز می کنند. گلیسون برمر از یوونتوس هم نامی است که انتظار می رود در لیست بازیکنان محبوب منچستریونایتد در تابستان قرار دارد. 



Source link