از تهران تا هانگژو با / بررسی بازی‌های آسیایی 2022 در ویژه برنامه «آسیا نوزده»


بازی‌های آسیایی 2022 از اولین روز فصل پاییز در شهر هانگژو چین آغاز می‌شود؛ با ویژه برنامه‌ای که تدارک دیده، همراه باشید.

| تقریبا تمام فوتبالدوستان در ایران و دیگر کشورهای قاره آسیا منتظر هستند فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا آغاز شود و هنرنمایی ستاره‌های بزرگی مانند کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و نیمار را در لباس تیم‌هایی غیرمنتظره تماشا کنند اما ACL تنها رویداد جذاب قاره کهن در روزهای پیش رو نیست.

قرار است بازی‌های آسیایی موسوم به المپیک آسیایی که مهمترین رویداد ورزشی بعد از المپیک برای ورزشکاران این قاره محسوب می‌شود، از اولین روز مهرماه 1402 در چین آغاز شود. ایران نیز با کاروانی نزدیک به 300 نفر راهی شهر هانگژو می‌شود. به همین مناسبت تصمیم گرفتیم ویژه برنامه‌ای برای بررسی بازی‌ها و همچنین معرفی رشته‌ها و نفراتی بسازیم که به بازی‌ها اعزام می‌شوند.

«آسیا نوزده» ویژه برنامه‌ای است که در سه بخش برنامه‌ریزی شده؛ 10 روز زودتر از آغاز مسابقات به استقبال بازی‌های آسیایی می‌رویم، خبرنگار اعزامی در روزهای برگزاری مسابقات از هانگژو با ارسال اخبار، تصاویر و ویدئوهای جذاب همراه شما خواهد بود و بعد از پایان رقابت‌ها نیز به تحلیل این رویداد بزرگ می‌پردازیم.

بهمن رضایی کارگردانی این برنامه را بر عهده دارد، سوگل سید صدر و علیرضا منوچهری هم به عنوان تصویربردار در تولید «آسیا نوزده» حضور دارند. حسین خسروی مسئولیت تهیه آرشیو، طراحی گرافیک و پوستر را عهده‌دار است و کیان موسوی هم «آسیا نوزده» را تدوین می‌کند.

مهدی فیضی صفت و حسین باقرشاهی اجرای این برنامه را بر عهده دارند. در طول برگزاری مسابقات نیز مهدی فیضی صفت دبیر منهای فوتبال رسانه راهی هانگژو می‌شود و از طریق ارتباطی که حسین باقرشاهی با او برقرار می‌کند، شما را در جریان اخبار و اتفاقات هانگژو قرار می‌دهد.

برنامه «آسیا نوزده» را تماشا کنید، کامنت بگذارید و برای ما بنویسید کدام رشته ورزشی برای شما جذاب‌تر است و البته تا آخرین لحظه همراه ما باشید.