اوسمار ویرا: ترابی و امیری نیاز به زمان دارند/ نبیل می تواند به ما کمک کند


اوسمار ویرا گفت: بازی با گل گهر با بازی با الدحیل تفاوت دارد.

به گزارش ، در غیاب یحیی گل محمدی اوسمار ویرا در نشست خبری قبل از بازی با گل گهر حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. این مربی برزیلی صحبت هایش را این گونه آغاز کرد:

خوشحالم که دوباره اینجا هستم و این اولین بار است که در فصل جدید در خدمت شما هستم. امیدوارم بتوانیم مثل فصل گذشته موفق باشیم. در این فصل، درگیر سه جام مهم هستیم و الان باید ذهنیت‌مان را تغییر بدهیم و به سمت بازی‌های لیگ برتر بیاوریم. خیلی خوشحالم که فردا برای اولین بار در فصل جاری هواداران‌مان را در کنار خودمان داریم و این خیلی برایمان مهم است.

بازی با گل گهر متفاوت است

می‌دانیم که بازی‌های لیگ برتر بسیار سخت است. گل‌گهر تیم خوبی است؛ ما بازی‌های این تیم را نگاه کرده‌ایم و می‌دانیم بازی سختی داریم. باید متوجه باشیم مسابقات، متفاوت هستند. بازی خیلی خوبی مقابل الدحیل داشتیم اما این یک بازی متفاوت است و باید چیز جدیدتری داشته باشیم.

بازیکنان النصر، بازیکنان الدحیل نیستند

بازی با النصر بازی متفاوتی نسبت به بازی با الدحیل بود. آنها النصر بودند و بازیکنان النصر، بازیکنان الدحیل نیستند. تیم‌ها با هم متفاوت هستند و در بازی با النصر شرایط آن طور که می‌خواستیم پیش نرفت و شاید مشکلات ناخواسته و اتفاقات فوتبالی باعث شد مقابل النصر آنطور که باید، نباشیم. درباره بازی با الدحیل، این تیم را آنالیز کردیم و شناخت خوبی داشتیم.

گفته بودیم کیفیت چمن تاثیر دارد

کیفیت خوب زمین چمن الدحیل روی بازی پرسپولیس تاثیر گذاشت. کیفیت چمن روی بازی های ما تاثیر می‌گذارد. کیفیت زمین چمنی که در قطر بود، یکی از دلایلی بود که بتوانیم عملکرد بهتری در زمین داشته باشیم اما بازیکنان هم در هر دو بازی کاملا متوجه بودند که چه می‌خواهیم و خدا را شکر در بازی دوم به ثمر نشست.

فرصت کمی برای آماده سازی داشتیم

مربی برزیلی پرسپولیس در مورد مصدومیت های پیاپی بازیکنان این گونه توضیح می دهد: ما دو فصل متفاوت را تجربه کردیم. فصل قبل فرصت خوبی برای آماده سازی بازیکنان داشتیم و این فصل فرصت کمی داشتیم تا بازیکنان را آماده و مهیای مسابقات کنیم. متاسفانه وقتی در چنین شرایطی قرار میگیریم که زماتن کمی برای آماده سازی داریم، مجبوریم فشار تمرینات را زیادتر کنیم و همین مووضع ریسک مصدومیت را بالا می برد. بی شک اگر بازیکنان بیشتری داشتیم می توانستیم راحت تر با این قضیه کنار بیاییم اما با توجه به قوانین جدید سازمان لیگ مجبوریم تا خودمان را وقف دهیم.

نبیل می تواند به ما کمک کند

من دوست ندارم در مورد شایعات صحبت کنم. واقعیت در مورد تبیل باهویی این است که دیروز هم با او به صورت اختصاصی کار کردم. او هنوز برای آمادگی کامل زمان نیاز دارد و خودش هم این موضوع را می داند. ما باید او را کم کم و دقیقه به دقیقه ترکیب وارد کنیم. چاه از فردا چه از بازی های بعد. اما واقعیت این است که نبیل می تواند به ما کمک کند.

وحید امیری باید استراحت کند

امیری اواخر بازی با النصر وحید امیری از ناحیه عضله همسترینگ احساس درد کرد و بیرون رفت. تحلیل کادر پزشکی این بود که بیشتر استراحت کنند. شرایط تمرین داشتند، اما تصمیم بر این شد که بیشتر استراحت کنند و برای بازی‌های بعدی آماده شوند.

وضعیت ترابی امروز مشخص می شود

همان طور که می دانید مهدی ترابی دقایق ابتدایی بازی با النصر مصدوم شد. خیلی سعی کردیم او در بازی با الدحیل کنارمان باشد اما هنوز در اختیار کادرپزشکی است و امیدواریم به بازی بعدی برسد. ترابی هفته قبل با ما تمرین نکرد و تمرین امروز می تواند تعیین کند که می تواند فردا روی نیمکت بنشیند یا نه.