بسکتبال NBA | آنتونی ادواردز در قامت گرگ آلفا


| آنتونی ادواردز، ستاره مینه سوتا تیمبروولوز یک قرارداد 5 ساله به ارزش 260 میلیون یورو با این تیم به امضا رساند. پیک یک درفت 2020 با سابقه سه فصل بازی در NBA، خودش را به عنوان یکی از آینده دارترین ستارگان جوان لیگ به اثبات رسانده است. ادواردز فصل گذشته آمار میانگین 24.6 امتیاز، 5.8 ریباند و 4.4 اسیست ثبت کرد.

آنتونی ادواردز به زودی وارد 22 سالگی می شود و در همین سن آن قدر خوب بوده که علاوه بر لقب “Baby Jordan” قرار است محور پروژه تیمبروولوز باشد. ادواردز در پلی آف فصل قبل ثابت کرد که توانایی بالایی در رهبری تیمش دارد و در سری مقابل دنور ناگتسِ قهرمان، میانگین 31.6 امتیاز ثبت کرد.  او همچنین تنها بازیکن لیگ است که طی دو فصل گذشته علاوه بر ثبت بیش از 150 امتیاز، 100 توپ ربایی هم انجام داده است. 

آنتونی ادواردز چهارمین بازیکن کلاس درفت 2020 است که قرارداد مکس دریافت می کند. پیش از او تایریس هلیبرتن از ایندیانا پیسرز، لاملو بال از شارلوت هورنتس و دزمند بین از ممفیس گریزلیز قرارداد مکس گرفته بودند. 

بازیکن امتیاز قبل از 22 سالگی
لبران جیمز 7,067
کوین دورنت 5,967
کارملو آنتونی 5,405
آنتونی ادواردز 4,871

سایر اخبار فری ایجنسی

  • میسن پلاملی قراردادی به ارزش 5 میلیون دلار و 1 ساله با لس آنجلس کلیپرز امضا کرد و در این تیم ماندنی شد. 
  • ملیک بیزلی پس از جدایی از لس آنجلس لیکرز، قراردادی یک ساله به ارزش حداقل 2.7 میلیون دلار با میلواکی باکس امضا کرد. 
  • رابین لوپز پس از جدایی از کلیولند کاوالیرز با امضای قراردادی یک ساله به میلواکی باکس برگشت تا دوباره در کنار برادرش بروک لوپز بازی کند.