بسکتبال NBA | اعلام اسامی بازیکنان حاضر در آل استار 2024


| یک هفته پس از مشخص شدن نام بازیکنان استارتر آل استار 2024، اسامی بازیکنان رزرو حاضر در این بازی هم اعلام شد. آل استار NBA از امسال دوباره به فرمت کنفرانس غرب مقابل کنفرانس شرق برمی گردد. بازیکنانی که نامشان را در ادامه می خوانید، در هفتاد و سومین بازی آل استار تاریخ کنار هم بازی خواهند کرد. مسابقه ای که 18 فوریه (یکشنبه 30 بهمن) به میزبانی ایندیانا برگزار خواهد شد. 

بازیکنان آل استار کنفرانس شرق

استارتر بازیکن تیم
یانیس آنتتوکومپو (کاپیتان) میلواکی باکس
جوئل امبید فیلادلفیا سونی سیکسرز
جیسن تیتم بوستون سلتیکس
تایریس هلیبرتن ایندیانا پیسرز
دیمین لیلرد میلواکی باکس
رزروها بم آدبایو میامی هیت
پائولو بنکرو اورلاندو مجیک
جیلن براون بوستون سلتیکس
جیلن برانسن نیویورک نیکس
تایریس مکسی فیلادلفیا سونی سیکسرز
داناوان میچل کلیولند کاوالیرز
جولیوس رندل نیویورک نیکس 

بازیکنان آل استار کنفرانس غرب

استارتر بازیکن تیم
 لبران جیمز (کاپیتان) لس آنجلس لیکرز
کوین دورنت فینیکس سانز
لوکا دانچیچ دالاس موریکس
نیکولا یوکیچ دنور ناگتس 
شی گیلجس الکساندر اوکلاهماسیتی تاندر
رزروها  دوین بوکر فینیکس سانز
استفن کری گلدن استیت وریرز
آنتونی دیویس لس آنجلس لیکرز
آنتونی ادواردز مینه سوتا تیمبروولوز
پال جرج لس آنجلس کلیپرز
کوای لنرد لس آنجلس کلیپرز
کارل آنتونی تاونز  مینه سوتا تیمبروولوز

بازیکنان آل استار 2024 چگونه انتخاب شدند؟

هر سرمربی شاغل در NBA، اجازه داشت به هفت بازیکن از کنفرانس خودش رای دهد، دو گارد، دو بازیکن فرانت کورت و دو بازیکن اضافه از هر پستی که دلش خواست. مربیان اجازه نداشتند که به بازیکنان تیم خودشان رای بدهند. 

اگر بازیکنی نتواند به موقع آماده حضور در آل استار شود، آدام سیلور (رئیس NBA) شخصا جانشین او را از همان کنفرانس انتخاب می کند. 

ستارگان جا مانده از آل استار

تعدادی از ستارگان حاضر در لیگ که شانس حضور در آل استار را داشتند، در نهایت به شکل عجیبی وارد لیست نشدند. دومانتاس سابونیس این فصل آمار 20/13/8 دارد، بیشترین دبل دبل را دارد، رده دوم تریپل دبل است، بیشترین ریباند را انجام داده و نفر ششم تعداد اسیست است؛ با این حال خبری از ستاره لیتوانیایی ساکرامنتو کینگز در آل استار نیست، مانند هم تیمی اش دی آرن فاکس! کینگز به لطف این دو ستاره در رده پنجم کنفرانس غرب است. 

کارل آنتونی تاونز با آمار 22.7/8.7/3.1 روی فیلدگل 52.2 برای آل استار انتخاب شد اما الپرن شنگون جوان با آمار 21.7/9.2/5.1 روی فیلدگل 54.1 جایی در آل استار ندارد! 

تری یانگ با آمار 27 امتیاز و میانگین 10.9 اسیست در هر بازی، برای آل استار انتخاب نشد! این در حالی است که تری این فصل در مجموع بیشتر از هر بازیکنی اسیست داده است. 

در این آل استار خبری از بازیکنانی مانند جیمز هاردن، ویکتور ومبانیاما، چت هولمگرن، رودی گوبر، لاملو بال، جمال موری، بردلی بیل، زایان ویلیامسن، برندن اینگرام، کایری اروینگ، لاری مارکانن، کلی تامپسن، جرن جکسن جونیور، جرت الن، جیمی باتلر، دمار دروزن، زک لوین، نیکولا ووچویچ، دژانته موری، میکل بریجز، کم تامس، اسکاتی بارنز، تری روزیر، کایل کوزما نخواهد بود. 

بازیکنان کنفرانس شرق هنوز می توانند برای حضور در آل استار امیدوار باشند. جولیوس رندل و جوئل امبید مصدوم شده اند و وضعیتشان برای این رویداد مشخص نیست. 



Source link