بسکتبال NBA | به فینیکس خوش آمدی کوین!


کوین دورنت اولین بازی خود با جرزی سانز را انجام داد. 

| بامداد پنجشنبه به وقت تهران، 9 مسابقه در جریان بازی های فصل عادی  NBA برگزار شد. در جریان مهم ترین مسابقات، لیکرز بدون ستارگانش پیروز شد، میلواکی به شانزدهمین برد متوالی رسید و سلتیکس هم بازی جذاب خودش مقابل کاوالیرز را با پیروزی تمام کرد. 

فیلادلفیا سونی سیکسرز 119-96 میامی هیت

بازی دو روز قبل این دو تیم در حضور جوئل امبید به سود میامی تمام شده بود و انتظار می رفت این بار در غیاب امبید، هیت با حمایت تماشاگرانش دوباره برای سونی سیکسرز دردسرساز شود. با این حال چنین چیزی در کار نبود، درخشش تایریس مکسی و جیمز هاردن کاری کرد که نبود امبید احساس نشود.

27 امتیاز در میامی برای تایریس مکسی
فیلادلفیا بدون امبید رکورد قابل توجه 4-9 دارد

بروکلین نتس 118-142 نيويورک نیکس

دار و دسته نیویورکی ها به همسایه خودشان هم رحم نکردند. تیم بسیار باکیفیت نیکس با درخشش جیلن برانسن حریف بحران زده خودش را شکست داد و به هفتمین پيروزی متوالی رسید. نیویورک نیکس همچنان با جاش هارت رکورد 100% پيروزی دارد.

جیلن برانسن به نیکس کمک کرد تا در کوارتر اول 47 امتیاز بگیرد و خودش در نیمه اول به تنهایی 30 امتیاز آورد

بوستون سلتیکس 117-113 کلیولند کاوالیرز

دوئل جیسن تیتم و داناوان میچل به سود جی تی و دوستانش تمام شد، آن هم با وجود تمام تلاش های کوز مخصوصا در کوارتر چهارم. تیتم به عنوان امید اصلی کشور آمریکا برای باز پس گیری جایزه mvp از اروپایی ها، حالا به رده هفتم امتیازاورترین بازیکنان زیر 25 سال تاریخ رسیده است، آن هم با عبور از یانیس آنتتوکومپو.

در تاریخ سلتیکس تنها سه بازیکن بیش از 20 بازی 40+ امتیاز داشته اند؛ لری برد، پاول پیرس و جیسن تیتم 24 ساله! 

اورلاندو مجیک 117-139 میلواکی باکس

واقعا چه تیمی قرار است جلوی تاخت و تاز باکس را بگیرد؟ میلواکی اورلاندو را به راحتی شکست داد و حالا 16 پيروزی متوالی دارد. یانیس می خواهد اطمینان حاصل کند که تیمش بیش از حد به شوت های سه امتیازی اتکا نمی کند اما تیمیه رکورددار تاریخ لیگ در شوتزنی طی یک مسابقه است، این بار هم نشان داد چه اسنایپر های ترسناکی دارد. شاگردان بودنهولزر 26 پرتاب سه امتیازی داشتند و به تیم جوان مجیک اجازه نفس کشیدن هم ندادند.

خانم ها و آقایان، این شما و این تیم میلواکی باکس
صدرنشین کنفرانس شرق
دومین دفاع برتر لیگ
16 پیروزی متوالی
طی این 16 بازی، بیگ فور باکس (یانیس، هالیدی، لوپز و میدلتن) تنها 4 بازی را از ابتدا کنار هم شروع کرده اند

لس آنجلس 123-117 اوکلاهما سیتی تاندر

ابتدای فصل تقریبا غيرممکن به نظر می رسید اما لیکرز حالا توانایی پيروزی در بازی های بدون لبران و ای دی را هم دارد. شبی که حتی دی آنجلو راسل هم نبود، دنیس شرودر را به بهترین بازیکن تیم داروین هم تبدیل کرد و البته که حریف آنها هم بهترین بازیکنش یعنی شی گلیجس الکساندر را در اختیار نداشت. لیکرز از نبود SGA استفاده کرد و یک پيروزی مهم در شب شکست بلیرزر کسب کرد.

6 بازیکن لیکرز امتیازاتشان دورقمی شد و آستین ریوز یکی از آنها بود

فینیکس سانز 105-91 شارلوت هورنتس

اولین بازی KD با جرزی سانز مقابل تیم بدشانس هورنتس با پيروزی همراه شد. شارلوت هورنتس باید فصل را بدون ستاره اش لاملو بال مصدوم به پایان برساند. بوکر 37 امتیاز گرفت و ستاره زمین بود. 

25 امتیاز، 2 بلاک، 2 اسیست و 6 ریباند برای کی دی 

نتایج همه مسابقات

جدول کنفرانس ها

بازی های فردا