بسکتبال NBA | سلتیکس فاتح بازی بزرگ؛ آب سرد کایری روی دوست قدیمی!


| بامداد پنجشنبه به وقت تهران، 14 بازی در جریان رقابت های فصل عادی NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقات روز همراه با عملکرد ستارگان. 

نتایج بازی های روز

نتایج بازی های بیست و دوم نوامبر

نکات آماری

لاملو بال در جریان پیروزی هورنتس مقابل ویزاردز، برای چهارمین بار متوالی بازی ۳۰/۵/۵ داشت. (۳۴/۸/۱۳)

تایریس هلیبرتن (۳۳ امتیاز و ۱۶ اسیست مقابل رپترز) شکست خورد اما برای چهارمین بار در این فصل بازی ۲۰ امتیازی همراه ۱۵+ اسیست داشت، سایر بازیکنان لیگ روی هم ۲ باز این آمار را ثبت کرده اند.

فرانتس واگنر برای مجیک در پیروزی بزرگ این تیم مقابل دنور ناگتس، ۲۷ امتیاز کسب کرد که ۲۴ امتیاز آن مربوط به نیمه دوم می شود.

نیکولا یوکیچ با ۲۰/۱۳/۱۲ همراه سه توپربایی و دو بلاک تریپل دبل کرد اما نتوانست جلوی شکست دنور را بگیرد. یوکیچ برای صد و یازدهمین بار در دوران حرفه ای خودش تریپل دبل به ثبت رساند.

اورلاندو مجیک را ببینید! بهترین تیم دفاعی لیگ پنجمین برد متوالی خودش را کسب کرد، آن هم مقابل مدافع عنوان قهرمانی.

کایل لاوری مقابل تنها سه کوارتر بازی کرد اما آمار عالی ۲۹ امتیاز و ۷ از ۹ سه امتیازی را به ثبت رساند، هایمه هاکز را هم در خاطر بسپارید، او امروز فیلدگل ۷۰ درصد داشت و ۴ از ۴ سه امتیازی زد.

براون، تیتم و پورزینگیس در جریان پیروزی بزرگ بوستون سلتیکس مقابل میلواکی باکس به ترتیب ۲۶ – ۲۳ – ۲۱ امتیاز گرفتند. این سه نفر  روی هم ۲۵ ریباند هم ثبت کردند.

پاسکال سیاکام در جریان پیروزی رپترز مقابل ایندیانا، ۳۶ امتیاز گرفت و ۱۰ ریباند انجام داد. تنها کریس باش در تاریخ رپترز بیشتر از سیاکام بازی ۳۵/۱۰ بیشتری دارد.

تری یانگ در جریان دوئل خارق العاده اش با بریجز، ۴۳ امتیاز گرفت و ۹ اسیست داد، او هشت پرتاب سه امتیازی موفق هم داشت.

انتونی ادواردز در حال حاضر بهترین بازیکن بهترین تیم غرب است. انت من در جریان پیروزی مینه سوتا تیمبرولوز مقابل فیلادلفیای بدون امبید ۳۱/۶/۶ ثبت کرد.

چت هولمگرن عملکرد عالی ۱۸ امتیاز و ۱۳ ریباند همراه با ۴ بلاک مقابل شیکاگو بولز، اولین روکی تاریخ تاندر شد که چنین آماری ثبت می کند.

سه ستاره روز

بریجز در جریان شکست تیمش مقابل هاوکس با کریر های امتیاز خودش برابری کرد
شی گیلجس الکساندر، ستاره اول تیمی که می خواهد تیم اول غرب شود
لوکا دانچیچ بدون ترن اور در خانه لیکرز و البته فیلدگل ضعیف 38%
نتایج بازی های بیست و دوم نوامبر

 



Source link