بهترین دفاع راست لیگ برتر را شما انتخاب کنید؛ رقابت دو پرسپولیسی در یک پست!


رامین رضاییان، دانیال اسماعیلی فر، کوین یامگا، میلاد فخرالدینی و مجیدی عیدی برای حضور در پست دفاع راست تیم منتخب از دیدگاه کاربران با یکدیگر رقابت می کنند.

به گزارش ، روز گذشته اولین نظرسنجی برای تعیین تیم منتخب لیگ بیست و دوم از دیدگاه کاربران برگزار شد که علیرضا بیرانوند با کسب اکثریت آرا به عنوان دروازه بان تیم منتخب لیگ بیست و دوم انتخاب شد.

دومین نظرسنجی در پست دفاع راست برگزار می شود. جایی که رامین رضاییان، دانیال اسماعیلی فر، کوین یامگا، میلاد فخرالدینی و مجیدی عیدی با یکدیگر رقابت می کنند. در ادامه این 5 بازیکن را بررسی می کنیم.

رامین رضاییان

ترک پرسپولیس و رفتن به سپاهان تصمیمی بود که رامین رضاییان در ابتدا لیگ بیست و دوم گرفت. رضاییان در لیگ بیست و دوم با سپاهان عملکرد خیره کننده ای داشت. ثبت هفت گل و هفت پاس گل باعث شد تا برخی رامین رضاییان را بهترین بازیکن سپاهان در لیگ بیست و دوم بدانند. دفاع راستی که با سختکوشی و تمرین زیاد در هر تیمی که بازی کرده، کیفیت خوبی از خود ارائه داده است.

دانیال اسماعیلی فر

کم حاشیه و با کیفیت؛ بهترین توصیف برای دانیال اسماعیلی فر همین کلمات است، بازیکنی که همیشه به دور از حاشیه بوده و در تمام مصاحبه های خود احترام رقبا را حفظ کرده و با طمانینه و فکر پاسخ سوالات را داده است. ابتدا او را با رامین رضاییان مقایسه می کردند و برخی اعتقاد داشتند از دست دادن رامین رضاییان و جذب دانیال اسماعیلی فر یک اشتباه بزرگ بوده اما دانیال بی توجه به تمام انتقادات به کار خود ادامه داد و تبدیل به یک مهره مهم و موثر در ترکیب پرسپولیس شد.

کوین یامگا

جواهر سیاه استقلال، تکیه گاه این تیم در سمت راست زمین بود. بازیکنی که هم در کارهای هجومی عصای دست تیم بود و هم در کارهای دفاعی. کوین یامگا هفته های آخر لیگ بیست و دوم را به علت مصدومیت از دست داد اما پیش از مصدومیت، عملکرد بسیار خوبی در ترکیب استقلال داشت. یامگا از معدود خارجی های با کیفیت چند سال اخیر لیگ ایران است.

میلاد فخرالدینی

پس از پشت سر گذاشتن یک دوران سخت، بازگشت میلاد فخرالدینی به روزهای اوج بعید به نظر می رسید اما آلومینیوم اراک این بازیکن را احیا کرد. میلاد فخرالدینی در خط دفاعی مستحکم آلومینیوم اراک نقش مهمی داشت و به یکی از مهره های قابل اتکا تیم سیدمهدی رحمتی تبدیل شده بود.

مجید عیدی

مجید عیدی آچار فرانسه ملوان در لیگ بیست و دوم بود. بازیکنی که علاوه بر دفاع راست، در مواقع مورد نیاز در خط هافبک به میدان رفت. عیدی طبق نمرات سایت های مختلف بهترین بازیکن ملوان در لیگ بیست و دوم بود.