به زمان بیشتری نیاز دارید؟ این نکات را برای حذف رژیم کتو بخوانید

اگرچه رژیم کتوژنیک معمولاً برای اکثر افراد سالم بیخطر است، اما ممکن است برخی عوارض جانبی اولیه در هنگام سازگاری بدن شما وجود داشته باشد. اگرچه رژیمهای بسیار محدود کننده و برنامههای غذایی حذف کننده منجر به کاهش وزن کوتاه مدت میشود، اما اکثر افراد نمیتوانند روند این رژیمها را حفظ کنند. در این رژیم اصرار زیادی بر ورزش سبک روزانه و مصرف آب، سبوس و جو دوسر میشود و ادعا میشود سرعت کاهش در آن نسبت به رژیمهای کالری شماری بیشتر است. دلایل متعددی وجود دارد که رژیم غذایی کتوژنیک نسبت به یک رژیم کم چربی بهتر است، از جمله افزایش پروتئین دریافتی، که مزایایی فراوانی دارد. میزان چربی موجود در رژیم را میتوان با توجه به انرژی کلی مورد نیاز و نسبت کتوژنیک، محاسبه کرد. این برنامه به شما امکان می دهد با پزشک مراقبت های بهداشتی خود ارتباط برقرار کنید و آنها می توانند پیشرفت شما را نظارت کنند. برنامهی کرفس را برای سیستمعاملهای اندروید و iOS میتوانید از لینکهای زیر دانلود و نصب کنید. این برنامه را برای سیستمعامل اندروید و iOS میتوانید دریافت و از آن استفاده کنید.

نتیجه نهایی را می توان از طریق برنامه مشاهده کرد، که بینش و توصیه هایی را در مورد رژیم کتو از متخصصان ارائه می دهد که در جای دیگری قابل دریافت نیست. مهم است که در رژیم کتوژنیک، مصرف کربوهیدرات را به حداقل برسانید و به جای آن بر روی مصرف چربیها و پروتئینها تمرکز کنید. بد نیست بدانید که شما هم میتوانید با واردکردن موادغذایی مدنظرتان، میزان کالری آنها را بررسی و ارزیابی کنید. این برنامه از تشخیص تصویر هوش مصنوعی برای ثبت وعده های غذایی خود با یک فشار دوربین استفاده می کند. این برنامه ابزارهای اساسی مورد نیاز برای هر برنامه غذایی مانند برنامه ریزان وعده غذایی و ردیاب های پیشرفت را فراهم می کند. به عنوان مثال، Keto Manager یک دفترچه غذایی جامع، یک گام شمار، یک ردیاب فعالیت، وزن و آب، و خلاصه ای از تمام کربوهیدرات ها، چربی ها، پروتئین ها و کالری های روزانه شما را ارائه می دهد. در این رژیم باید روزانه ۱۲۰ گرم پروتئین و ۱۳۰ گرم چربی مصرف شود. اپلیکیشنها با توجه به منابع علمی باید از تعیین اهداف غیرواقعی توسط کاربران جلوگیری نماید؛ هدف غیرواقعی میتواند سبب آسیبهای جبران ناپذیر به سلامت فرد شده و از سوی دیگر کاربر با نرسیدن به وزن ایدهآل خود انگیزهی خود را برای ادامهی استفاده از اپلیکیشن از دست میدهد. This da ta has ᠎been writt᠎en  by GS​A Cont en​t ​Generato r DEMO .

اگر تازه وارد کتو هستید و در مورد آنچه که می توانید بخورید سردرگم هستید، Senza با یک پایگاه داده بزرگ کتو-پسند ارائه می کند که 5000 دستور العمل کتو برای مبتدیان و همچنین رجیستری از 1.6 میلیون ماده غذایی را در اختیار شما قرار می دهد. بدون تردید میتوان برنامه Calorie Counter – MyFitnessPal را با داشتن بیش از ۱۱ میلیون موادغذایی در دیتابیس، یکی از اپلیکیشنهای بزرگ رژیم غذایی دانست. با این حال، این برنامه اطلاعات اضافی از جمله مصرف آب، خلق و خو و انرژی، خون، ادرار و کتون های تنفسی را ردیابی می کند. کلمه کتو در رژیم غذایی کتوژنیک در حقیقت از نام یک مولکول سوخت کوچک به نام کتون در بدن گرفته شده است.

در اینجا، میتوانید احساس خود، کتونها، گلوکز و هر نکته دیگری را اضافه کنید-اینها همه زمانی که برای اولین بار رژیم کتو را شروع میکنید مهم هستند. همچنین علاوهبر کالری شمار، بخشهای دیگری نیز مانند گامشمار، باشگاه و رژیم وجود دارند که هدفشان کمک به کاربران برای رسیدن به وزن دلخواه است. کاربران میتوانند غذای خود را برای کمک به افزایش پایگاه داده ارسال کنند، و همه آنها توسط کارکنان Cronometer برای دقت آنالیز میشوند. اگر از رژیم کتوژنیک پرچرب و کم کربوهیدرات استفاده میکنید، این برنامههای اندروید و iOS برای کمک به شما برای پیگیری آنچه میتوانید بخورید ضروری هستند. شما می توانید برنامه ریزی های سفارشی داشته باشید و تمام غذای مصرفی روزانه خود را در کنار مکمل ها و مصرف آب خود پیگیری کنید. با دوپامین بهراحتی تمام جزئیات مربوط به وعدههای غذایی خود را تحلیل کنید تا سریعتر به هدفتان برسید. همچنین اگر این مقاله برایتان مفید بود، آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

همه چیز را در ژورنال شخصی خود که می توانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید و آنها را مشاهده کنید تا انگیزه و الهام بگیرید را دنبال کنید. اگر چه شروع رژیم کتوژنیک می تواند چالش برانگیز باشد اما چندین نکته و ترفند وجود دارد که می توانید برای آسان تر کردن آن از آن ها استفاده کنید. تمام این نشانههای کوچک، میخواهند به شما بگویند که چاقی شما ذهنی است و نه جسمی و فرمول هایی در ذهن شما وجود دارد که سبب چاقی شما شده است و اگر یاد بگیری چگونه آنها را با فرمول های متناسب کننده جایگزین کنی همانطور که خیلی ساده و بدون رنج و سختی چاق شدید اینبار میتوانید به مراتب آسان تر از چاق شدن، لاغر شوید. یا می توانید به سادگی بارکد را اسکن کنید تا کارها آسان تر شود. رژیم لاغری سریع این که بتوانید با فرزندان خود به راحتی بازی کنید یا بنیه کافی برای تمام شب را رقصیدن در عروسی یکی از عزیزانتان داشته باشید، نمونههایی از اهدافی هستند که میتوانند شما را متعهد به تغییر مثبت کنند. بنابراین تا زمانی که بدن به اندازه کافی کربوهیدرات داشته باشد، چربی ها انباشته خواهند شد و از آن ها جهت تامین انرژی استفاده نمی شود.

این برنامه همچنین یک نسخه حرفه ای برای متخصصان مراقبت های بهداشتی دارد تا مشتریان خود را مدیریت کنند. کاربران و علاقهمندان به تناسباندام که بهدنبال دستورالعملهای مدنظرشان در زمینه رژیمهای غذایی هستند، این اپلیکیشن را از لینکهای زیر برای سیستمعاملهای اندروید و iOS میتوانند دانلود و نصب کنند. این اپلیکیشن همانند اپلیکیشنهای ایرانی به قابلیت شمارش کالری مجهز است و میتواند متناسب با ظاهر و اطلاعات اولیهای که ارائه میکنید، رژیمهای غذایی خاصی به شما پیشنهاد دهد.

در کل چندین ماده غذایی در برنامه کتوژنیک ممنوع بوده و با محدودیت مصرف روبرو هستند. رژیم کتوژنیک یک روش تغذیهای خاص است که محدودیت مصرف کربوهیدرات را با همراهی چربی به عنوان منبع اصلی انرژی ترجیح می دهد. با این اپلیکیشن میتوان بیش از ۲۵۰ هزار بارکد محصول را اسکن کرد. Fooducate اسکنر تغذیهای است که به شما امکان میدهد بارکد غذا را اسکن و اطلاعات دقیقی در مورد غذا از جمله مواد تشکیلدهنده و ترکیبات مغذی را دریافت کنید. بنابراین میتوانید با اطمینان خاطر برای دریافت برنامه تمرینات ورزشی به این مجموعه مراجعه کنید. الکل: به علت وجود کربوهیدرات و خروج شما از حالت کتوزیس بهتر است مصرف نوشیدنی های الکلی را به کلی قطع کنید. مشورت پزشکی بگیرید : قبل از شروع رژیم کتوژنیک 28 روزه، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و وضعیت سلامتی، هدف و نیازهای خود را با او در میان بگذارید. برخی اطلاعات (از یکی از مراکز درمانی با ۷۶ کودک تا ۲۰۰۹ میلادی) نشان میدهد که عوارض جانبی این رژیم کمتر از رژیم کلاسیک کتوژنیک است و بهتر از آن تحمل میشود و غذاهای دلپذیر و خوشمزهتری را شامل میشود. با استفاده از پاسخهای کاربران به پرسشنامهای مختصر، PlateJoy هر هفته یک برنامه غذایی سفارشی برای شما ایجاد میکند که در آن فهرست خرید خواربار نیز لحاظ شده است.

این برنامه برای سیستمعامل اندروید و iOS دردسترس قرار دارد و کاربران میتوانند آن را دانلود و در گوشی هوشمندشان نصب کنند. درحالحاضر، بیشتر افرادی که میشناسیم و در اطراف خود مشاهده میکنیم، گوشی هوشمند دارند و همین امر سبب شده تا توسعهدهندگان زیادی برنامههای رژیم غذایی تولید و منتشر کنند. این برنامه اخبار و پیشرفت های روزانه در مورد کتو را به همراه توصیه های تخصصی و دستور العمل های جدید برای شما ارائه می دهد تا آنها را امتحان کنید که از علوم غذایی استفاده می کنند. در این مطلب نیز یک برنامه 7 روزه رایگان رژیم کتوژنیک را در اختیار شما قرار دادیم تا بتوانید این رژیم را امتحان کنید. Keto Manager به شما اجازه می دهد تا با استفاده از پایگاه داده عظیم کتابخانه غذایی خود، وعده های غذایی اضافه کنید. غذاهای مجاز در رژیم فستینگ شامل موارد مختلفی است اما وقتی قرار است این رژیم را رعایت کنید، باید دقت کنید که شما هر غذایی که دوست دارید میتوانید بخورید و نیازی نیست که چیزی را حذف کنید. اگر قصد دارید از اپلیکیشنهای خارجی رژیم غذایی استفاده کنید، Lifesum گزینهی مناسبی بهحساب میآید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد رژیم آنلاین تخصصی دکتر روشن ضمیر لطفا از صفحه ما بخواهید.