تراکتور 1-0 سپاهان؛ تغییر معادلات لیگ در پرشورترین حضور فصل / به نام تبریز، به کام تهران!


تراکتور و سپاهان در تبریز بازی حساس هفته را برگزار کردند. سپاهان پیش از آغاز بازی 52 امتیازی بود و برای حفظ جایگاه امن خود در صدر نیاز به سه امتیاز بازی داشت. تراکتور نیز در 23 هفته 39 امتیاز را مال خود کرده بود و در حضور حداکثری هوادارانش قصد داشت هم پیروزی بزرگ را به دست آورد و هم پاکو خمز خود را اثبات کند.

در پایان تراکتور توانست سه امتیاز این بازی بسیار حساس را مال خود کند. با این حساب سپاهان 52 امتیازی باقی ماند تا جدال قهرمانی لیگ بیست و دوم بسیار حساس تر و نزدیک تر از قبل شود. هواداران تراکتور نیز در حضور حداکثری خود در ورزشگاه یک پیروزی بزرگ و دلچسب را جشن گرفتند.

تراکتور با این سه امتیاز که روی تک گل اسدی از روی نقطه پنالتی به دست آمد، 42 امتیازی شد.

 اطلاعات بازی 

هفته‌ بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر بیست و دوم ایران؛ جام خلیج فارس
بازی: تراکتور 1-0 سپاهان
تاریخ و زمان: جمعه 18 فروردین 1402 | ساعت 21:30
مکان: تبریز – ورزشگاه یادگار امام
داوران:
حسن اکرمی – حسن ظهیری – دانیال باشنده – حامد سیری | ناظر: محمود رفیعی

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمد آقاجان‌پور، هادی محمدی، سید محمد حسینی، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، مهدی هاشم‌نژاد و رضا اسدی

تعویض دقیقه 85: آرش قادری به جای صفا هادی

تعویض دقیقه 90: محمدرضا عباسی به جای ریکاردو آوز

تعویض دقیقه 94: پوریا آریاکیا به جای قنبری

سرمربی تراکتور: پاکو خمز

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی، جلال الدین علی محمدی، سید محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو

تعویض های دقیقه 87: محمد علینژاد و عیسی مرادی به جای فرشاد احمدزاده و امید نورافکن

تعویض دقیقه 74: اولویرا به جای ریگی

سرمربی سپاهان: ژوزه مورایس

کارت زرد: سید محمد حسینی (دقیقه 22 – تراکتور) / مسعود ریگی (دقیقه 62 – سپاهان) / جلال الدین علی محمدی (دقیقه 72 – سپاهان) / هادی محمدی (دقیقه 76 – تراکتور) / سید محمد کریمی (دقیقه 89 – سپاهان)

کارت قرمز: –

گل ها: رضا اسدی (دقیقه 64، پنالتی – تراکتور)

حواشی بازی

  • بازی با ده دقیقه تاخیر آغاز شد.
  • ظرفیت ورزشگاه پیش از آغاز بازی کاملا پر شد.

گزارش بازی

دقیقه 96 / ارسال ایستگاهی رامین رضاییان در آخرین لحظه و در حالی که نیازمند هم جلو کشیده بود با ضربه سر آرش قادری ناکام ماند.

دقیقه 94 / شوت اسدی از روی ضربه ایستگاهی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 91 / پاس عمقی در محوطه جریمه به هاشم نژاد رسید. او قصد داشت هم تیمی خود را مقابل دروازه خالی صاحب توپ کند اما پاسش قدرت لازم را نداشت و مدافع سپاهان آن را برگشت داد.

دقیقه 87 / ضربه اولویرا از پشت محوطه به شکلی خطرناک از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه 86 / یکی دیگر از نیمکت نشینان سپاهان با کارت زرد اکرمی جریمه شد.

دقیقه 83 / شوت رزاق پور از فاصله دور خطرناک از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه 74 / ارسال فوق العاده اسدی داخل محوطه به گوستاوو رسید. گوستاوو قصد داشت توپ را به زیر طاق دروازه سپاهان بفرستد اما ضربه پرقدرت او به تیرک دروازه خورد.

دقیقه 72 / شهریار مغانلو در کورس با رزاق پور روی زمین افتاد و در حالی که سپاهانی ها داور را برای اعلام پنالتی احاطه کردند، اکرمی بازی را ادامه داد. اعتراض بازیکنان سپاهان باعث شد تا اکرمی علی محمدی را با کارت زرد جریمه کند.

دقیقه 66 / اکرمی یکی از اعضای کادر فنی سپاهان را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 64 / اسدی پشت ضربه پنالتی ایستاد و دروازه سپاهان را باز کرد.

دقیقه 62 / پاس عمقی به گوستاوو در محوطه جریمه باعث شد تا در کورس با ریگی، گوستاوو روی زمین بیافتد. همین اتفاق باعث شد تا داور در سوت خود دمیده و نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه 57 / ضربه هاشم نژاد از پشت محوطه به راحتی در اختیار نیازمند قرار گرفت.

دقیقه 54 / ارسال عالی آلوز از روی ضربه ایستگاهی در محوطه جریمه به محمدی رسید اما این بازیکن قدر این توپ را ندانست و ضربه سرش به جای اینکه به سمت دروازه برود شبیه دفع توپ شد تا تراکتور این موقعیت را از دست بدهد.

دقیقه 52 / شهریار مغانلو روی یک ارسال به محوطه می توانست موقعیتی عالی برای خود بسازد اما به توپ نرسید و نتوانست در موقعیت تک به تک دروازه اخباری را تهدید کند.

ساعت 22:45 / نیمه دوم بازی با سوت داور آغاز شد.


22:27 / نیمه اول با سوت داور به پایان رسید.

دقیقه 47 / پاس در عرض رزاق پور در شش قدم سپاهان به اسدی رسید اما اسدی با مزاحمت مدافع سپاهان ضربه خوبی به توپ نزد تا بهترین موقعیت تراکتور در این نیمه از دست برود و توپ با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 42 / روی ریباند کرنر ارسالی سپاهان توپ در محوطه و در موقعیتی خوب به دانشگر رسید. ضربه این بازیکن از زاویه بسته به تور بیرونی دروازه تراکتور برخورد کرد. برخورد اخباری با تیرک دروازه باعث شد این بازیکن احساس ناراحتی کند و برای رسیدگی به وضعیت او کادر پزشکی تراکتور وارد زمین شد.

دقیقه 35 / فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه روی زمین افتاد و اعتقاد به خطای پنالتی داشت اما داور بازی را ادامه داد.

دقیقه 34 / شوت پرقدرت نورافکن با برخورد به هادی محمدی راهی کرنر شد.

دقیقه 27 / ضربه مغانلو در شرایط نامتعادل به راحتی در اختیاط اخباری قرار گرفت.

دقیقه 25 / بازی برای رسیدگی به وضعیت مصدومیت مغانلو برای لحظاتی متوقف شد.

دقیقه 23 / ارسال ایستگاهی به تیر دوم دروازه تراکتور رسید و با سر خوردن اخباری موقعیت خوبی برای دانشگر فراهم شد اما او نیز نتوانست از این فرصت بادآورده استفاده کند و توپ به بیرون رفت.

دقیقه 22 / اولین کارت زرد بازی را داور به سید محمد حسینی نشان داد. این بازیکن جلو ضدحمله سپاهان را گرفت.

تا دقیقه 20 / بازی پراشتباه از سوی دو تیم دنبال می شود. به نظر می رسد جو ورزشگاه و حضور پرتعداد هواداران تاثیرش را روی بازی دو تیم گذاشته است.

تا دقیقه 10 / بازی سرعت بالایی دارد و هر یک از دو تیم یک کرنر به دست آورده اند اما تا کنون موقعیت جدی روی دروازه ها خلق نشده است.

ساعت 21:40 / بازی با سوت داور آغاز شد.

ترکیب آغازین دو تیم