تمایل ژاوی سیمونز به بازگشت و تبدیل شدن به نماد جدید پاری سن ژرمن


| پاری سن ژرمن روز به روز دلایل بیشتری به ژاوی سیمونز می دهد تا در تابستان 2024 به این باشگاه برگردد. این بازیکن هلندی دو مورد را برای آینده خود ضروری می داند: بازی در لیگ قهرمانان و داشتن نقش مهم در یک باشگاه.

به گزارش اکیپ، پاری سن ژرمن هر سال بدون دردسر حداقل تا مرحله حذفی لیگ قهرمانان پیشروی می کند و می خواهد به سیمونز یک نقش کلیدی اهدا کند. ژاوی سیمونز بندی در قرارداد خود دارد که به او اجازه می دهد تا حدی بر آینده خود کنترل داشته باشد.

لوئیز انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن در صحبت های جدیدش می گوید:

ژاوی سیمونز؟ او یکی دیگر از بازیکنانی است که به شکل قرضی خارج از تیم توپ می زند و عملکرد فوق العاده ای دارد. ژاوی یکی از بهترین های باشگاهش است و کیفیت های ایده آل برای بازی در تیمی با سبک ما را دارد. بازگشت او می تواند گزینه بسیار خوبی برای ما باشد، اما همه چیز به باشگاه های لایپزیش و پاری سن ژرمن بستگی دارد. 

پاری سن ژرمن می خواهد پروژه جدید خود که پس از خروج ام باپه آغاز می شود را با محوریت وارن زائر امری و همچنین ژاوی سیمونز شکل دهد. زائر امری که در پست هافبک توپ می زند، تا سال ۲۰۲۵ با پی اس جی قرارداد دارد و بر سر امضای قراردادی جدید با این باشگاه هم به توافق رسیده است؛ ژاوی سیمونز نیز در پایان فصل و پس از اتمام قرارداد قرضی اش با لایپزیش به پاریس باز خواهد گشت و به زودی با سران پاری سن ژرمن بر سر تمدید قراردادش که تا سال ۲۰۲۷ معتبر است، جلسه‌ای برگزار خواهد کرد. 



Source link