جدال با مافیا، گروگان گیری و خطر قتل خانواده؛ داستان‌ خطرناک زندگی برباتوف که تاکنون نشنیده‌اید! + فیلم


پلاس | چهارمین قسمت از برنامه فوکوس، تقدیم شما مخاطبان می شود.

در برنامه فوکوس، نگاه متفاوتی داریم به اتفاقات و ماجراها و داستان‌های فوتبالی و ورزشی، به ابعاد دیگری از زندگی ستاره‌های دنیای ورزش و همچنین اتفاقات خاص و کمتر دیده شده می پردازیم، موضوعاتی که تصویر می کنیم براش ما جذاب باشد.

چهارمین قسمت از فوکوس به دو روزی اختصاص دارد که روی سیاه فوتبال زندگی دیمیتار برباتوف را تحت تاثیر قرار داد.

روز اول روایت امروز فوکوس به 18 سالگی دیمیتار اختصاص دارد. روزهایی که استعدادش توجه فوتبال اروپا و همینطور مافیای بلغارستان را به خود جلب کرده بود.

روز دوم اما به روزهایی برمی گردد که برباتوف با پیشنهاد منچستریونایتد مواجه شد و کل اعضای خانواده اش در معرض خطر قتل عام قرار گرفتند.

کارگردانی این برنامه بر عهده بهمن رضائی است و من سامان خدائی اجرای آن را برعهده دارم. همچنین مهیار میرزاپور (نویسنده)، علیرضا منوچهری (تصویربردار و تدوینگر)، جواد محبوب (صدابردار) و حسین خسروی (طراح گرافیک) دیگر دست اندرکاران این برنامه هستند.

تماشای ویدیو کامل برنامه:

سلام مامان؛ فکر نمی‌کنم فرصت زیادی داشته باشم. سه مرد اومدن به زمین تمرین و من رو با خودشون بردن. نمی‌دونم می‌خوان منو کجا ببرن و به همین خاطر می‌ترسم.

این آخرین جملاتی بود که بعد از تمرین زسکا صوفیه در یکی از روزهای سال 1999، دیمیتار برباتوف 18 ساله در تماس با مادرش گفت…

https://www.youtube.com/watch?v=h6OuwyttW2U



Source link